-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O Kubix5

Informacje
-
Imię
Jakub
-
Miasto
Gorzów Wielkopolski
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.6
-
Kod silnika
ALZ
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Jak dłubałem ostatnio to przewody z siłownika zamka to nie mogłem tego ogarnąć. Niby przewody nie idą bezpośrednio na klamkę, ale jak wypniesz kostkę od siłownika to nie masz podświetlenia tablicy rejestracyjnej i światła wewnątrz bagażnika.
-
U mnie normalnie na FISie pokazuje się, że klapa jest otwarta, a jak wciskam przycisk to na chwilę przygasają i zapalają się światła w bagażniku, co świadczy o tym, że przycisk w klapie i pilocie działa. U mnie również przy podłączeniu bezpośrednio do 12V siłowniczka działa poprawnie. A powiedzcie mi, czy przewody od tego siłownika idą bezpośrednio do MCE? MCE jest pod kierownicą prawda?
-
Mam ten sam problem co Panowie, lecz wymiana siłownika 8E5962115B nic nie pomogła. Generalnie nie wiem jak to ma działać, ponieważ jest to w szeregu z podświetleniem tablicy rejestracyjnej oraz światłem w bagażniku. Swój problem opisywałem w poście w poniedziałek w tym dziale. Dodatkowo zauważyłem, że jak mam wyłączone światła w samochodzie i chciałbym ruszyć siłownik to się go nie da nawet na chama ruszyć. Przy włączonych światłach charakterystyczne cykanie, jakby chciał ruszyć a nie może.
-
Witam Borykam się z problemem otwierania bagażnika. Nie mogę otworzyć bagażnika z przycisku w klapie, ani z przycisku z pilota. Zmierzyłem napięcie na blaszkach wtyczki: normalnie 11,3 V, po wciśnięciu przycisku otwierania klapy 11,6 V. Mimo to siłownik stoi bez ruchu. Zauważyłem, że jeżeli włączę światła postojowe, to po kliknięciu silnik siłownika cyka, ale sam siłownik się nie rusza. Zakładam, że silnik siłownika jest uszkodzony i nie ma tyle siły, żeby pociągnąć zamek. Czy wymiana całego siłownika do zamka centralnego klapy rozwiąże problem, czy szukać problemu gdzieś indziej? Pozdrawiam
-
Czyli mówisz, że od dołu elegancko wsadzę ręce do tego? Przy okazji jak będę miał możliwość ściągnę osłonę i sprawdzę. Dzięki za info i pozdrawiam
-
U mnie okazało się, że trzeba było wymienić czujnik temperatury płynu chłodzącego oraz termostat. Oba elementy były wadliwe. Czujnik przekazywał błędną temperaturę, a termostat był cały czas delikatnie otwarty. Drgania mogą wynikać w przypadku gazu ze zbyt niskiej temperatury spalania.
-
Witam Mam do Was pytanie. Czy jest możliwość demontażu i montażu nowego lejka (rurki) do bagnetu oleju bez demontażu innych elementów? Niestety stary element się wyeksploatował i pękł. Nie chciałbym za bardzo rozbierać elementów. Na necie widziałem tutoriale do innych silników, gdzie dostęp jest zdecydowanie łatwiejsze. Pozdrawiam Kuba
-
Mam podobny problem ale tylko na gazie. Check engine mruga jak silnik jest nierozgrzany. Czy problemem może być zapowietrzony układ chłodzenia?
-
Nie działa od samego początku czy nagle przestał działać? Nie działa wgl czy co jakiś czas się załączy? Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
-
Pozdrawiamy i czekamy na następne osoby przy kolejnych spotach [emoji4] Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
-
Gdzie jest mac na M1? Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
-
Ja już szykuje się do odjazdu Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
-
Jakby ktoś się namyślił to dawajcie info na PW, będę miał neta włączonego
-
BartoszBB, 3r4 będziecie? Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
-
Ja niestety nie poratuje Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka