przyznam, że jestem trochę zielony, to mój pierwszy samochód na wyłączność i początek zabawy jeśli chodzi o mechanike, ale to co wiem:
jeśli chodzi o instalacje lpg:
Parownik/reduktor, zawór odcinający: Tomasetto AT.13
Wtryski: Hercules GISM-I1000
jeszcze jak wykasowałem sobie błędy to obroty na jałowym jakby spadły do 800-900(z check enginee i błędami były ok. 1,1k), ale jest wyczuwalne drżenie, starczy lekko dodać gazu i ustępuje, a w trakcie sprawdzania poniżej opisanych rzeczy obroty na jałowym znowu wskoczyły na ok. 1k i drżenie ustąpiło
nie jestem pewny, czy dobrze wykonałem pomiary, ale na grupie 32 pokazywało mi:
na początku na gazie 9% i 0%, przełączałem gaz benzyna to w pewnym momencie na benzynie coś zaczęło się ruszać i zamiast 9% było np. 8,4% i 0%
na grupie 33:
na początku było 25% 2.180V na gazie/benzynie
później np. na gazie 20.3% 1.540V na benzynie 24,2% 1.520V
Proszę o wyrozumiałość, bo jak wspomniałem wcześniej jestem zielony i mogę mówić trochę innym językiem
odma, dolot - ciągle leje a po pracy ciemno więc pewnie będę mógł to ogarnąć w sobotę
SAI to rozumiem, że to ta pompa wtórnego powietrza? idzie to jakoś sprytnie sprawdzić?
Dzięki za pomoc.
Jeszcze jakieś screeny: