Skocz do zawartości

Bigbed

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bigbed

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Połaniec

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bigbed

0

Reputacja

  1. Taki banalny to nie jest. Oddaję do chłopaków na warsztat, dam znać jak coś się ruszy. Czyli jak mi coś "brzeczy" przy puszczaniu gazu to turbo do remontu ? Dziękuje wszystkim za pomoc i poświęcony czas!
  2. Chociaż demontaż wygląda na banalny. Poczołgam się jutro. Nic mi z tego nie tryśnie na twarz jak odkręcę ?xD
  3. Ale jak schodzi z obrotów, masz na myśli podczas jazdy jak jest na biegu i puszczę pedał gazu i hamuje silnikiem czy normalnie na postoju? Bo faktycznie przy pierwszej opcji słychać takie brzęczenie ale na postoju raczej nie. Jestem totalnym laikiem poza tym moim garażem jest parking pod blokiem i chciałem zapytać czy to jest ten zawór DV: http://postimg.org/image/o129ci8wp/ Bo jeśli tak i dobrze widzę to wyjmę go bez problemu, jest to rura która łączy się z przepływką ? Jak sprawdzić drugim na razie nie pytam bo zacznę od tego. Dzięki wielkie za pomoc!
  4. Zrobiłem log od chłodnego silnika do zagrzanego (jazda po mieście) http://vaglog.pl/log-030_031_032_8R9mI6.html
  5. Tak benzyna. Mozna sprawdzic sonde vagiem? Jak spawdzic pompę?
  6. Mój problem polega na nierównej pracy silnika, w jeździe tego się nie odczuwa ale na wolnych obrotach są takie momenty że buja budą i to nie przez silnik w poprzek wstawiony. Dodatkowo jakiś czas temu zajechałem na hamownie gdzie mój wykres na końcu krzywej wygląda jak sinusoida oraz osiąga max 134km a miało być 150 kunia. Wymieniłem filtry, świece i w sumie tyle. Olej jak zalałem tak zawsze tyle samo po 10 000 km. Proszę o pomoc. http://vaglog.pl/log-002_033_pDAdb0.htmlhttp://vaglog.pl/log-002_033_Sx9zv.htmlhttp://vaglog.pl/log-003_020_t4yL7g.htmlhttp://vaglog.pl/log-003_020_Oev7bY2.htmlhttp://vaglog.pl/log-115_118_LBnWgD0.htmlhttp://vaglog.pl/log-115_118_23Klm.html
  7. Pomoże ktoś to zinterpretować ?
  8. http://vaglog.pl/log-002_033_pDAdb0.html http://vaglog.pl/log-002_033_Sx9zv.html http://vaglog.pl/log-003_020_t4yL7g.html http://vaglog.pl/log-003_020_Oev7bY2.html http://vaglog.pl/log-115_118_LBnWgD0.html http://vaglog.pl/log-115_118_23Klm.html Takie coś, nie było do odcinki, jeśli są złe to proszę powiedzcie poprawie
  9. Szczelny tip ? Logi z czego jeszcze ?
  10. Poszperałem trochę i odnosząc się do tego artykułu https://forum.vw-passat.pl/threads/82343-ABC-Diagnostyka-1-8-20V-TURBO-AEB-APU-AWT-AWM-1-8T-krok-po-kroku-GUIDE-v-0-3 wychodzi, że uszkodzony przepływomierz. Wartość przy otwarcie przepustnicy przy 5000 obrotów u mnie dochodzi maksymalnie do 40g/s, mam nadzieje że dobrze to zinterpretowałem bo w tych rzeczach jestem laik. Proszę o potwierdzenie
  11. Udało się: Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 906 018 R Component: 1.8L R4/5VT 0002 Coding: 11001 Shop #: WSC 27791 WAUZZZ8DZ1A007792 AUZ5Z0Y4225024 1 Błąd Zapis.: 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0000 0000 Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AM Component: ABS 5.3 FRONT D20 Coding: 0273004282 Shop #: BB 24548 Nie ma błędów . Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 N Component: A4 KLIMAAUTOMAT D57 Coding: 00040 Shop #: WSC 06435 Nie ma błędów . Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 900 P Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D55 Coding: 00044 Shop #: WSC 27791 XXXXXXXXXXXXXXXXX 1 Błąd Zapis.: 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-00 - Open or Short to B+ Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben Nie ma błędów or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 B Component: ZV-Pumpe, Funk D12 Coding: 14913 Shop #: WSC 06435 4 Znalezione: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01365 - Lock/Unlock Switch: Interior 29-00 - Short to Ground 01365 - Lock/Unlock Switch: Interior 28-00 - Short to B+ 00955 - Key 1 09-00 - Adaptation Limit Surpassed End ------------------------------------------------------- Co jest nie tak ?
  12. Ok, dzięki wielkie! Jak ogarnę temat to się odezwę.
  13. Czyli jak kupie takie coś to będzie to jedno z drugim działać ? http://allegro.pl/diagnostyk-vag-kkl-audi-80-b4-a3-a4-b5-a6-c4-cd-pl-i5073563959.html
  14. Moglibyście podesłać linki do vaga i programu ? Bo nie ukrywam, że ze mnie taki mechanik co umi świece wymienić i przepływomierz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...