gelo105
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O gelo105
Informacje
-
Imię
Grzegorz
-
Miasto
Katowice
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AVJ
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia gelo105
0
Reputacja
-
Wtryski tez zauważyłem ze krótko sie otwieraja jak porównywałem ze sprawnym aeb , czytałem że dużo ludzi miało problem z klapka w turbinie luźną I uciekało ciśnienie . Możliwe przy tych logach ?
-
Witam , jak w temacie silnik AEB nie ma mocy , nie czuć w ogóle momentu kiedy turbina powinna wstawać , nowy zawór DV , N75 sprawdzony jest ok , wirnik w turbo obraca się idealnie, westgate pracuje, podciśnienia wszystkie nowe , gruszka szczelna z wypiętą bez różnicy , zrobiłem logi dynamiczne , prosiłbym o ich analizę : Grupy 002, 013: http://vaglogi.pl/log-002_013_E2J5IuE.html Grupy 003, 025: http://vaglogi.pl/log-003_025_wTxsK.htmlGrupy 002, 007: http://vaglogi.pl/log-002_007_v3yr2T.htmlGrupy 002, 013: http://vaglogi.pl/log-002_013_18Q97.htmlGrupy 003, 025: http://vaglogi.pl/log-003_025_EOmhx.html Grupy 002, 007: http://vaglogi.pl/log-002_007_h4cB9.html
-
Swap skrzyni Multitronic na manualną w A4 B6
gelo105 odpowiedział(a) na erniorzegow temat w Audi A4 B6/B7
Dzięki wielkie, nie mogłem nigdzie konkretów znaleść na ten temat. Sprawdzę jak wrócę z wyjazdu i zobaczymy czy w 1.8t zadziała tak samo. Potwierdzam działa , jedynie w wiązce do ABS nie ma przewodu 33 , ale pin jest w pompie , wystarczy dołożyć pin do kostki i wszystko śmiga , dzięki jeszcze raz za pomoc . -
Swap skrzyni Multitronic na manualną w A4 B6
gelo105 odpowiedział(a) na erniorzegow temat w Audi A4 B6/B7
Witam , jestem świeżo po przekładce na manuala w a4 b6 1.8t avj. Mam problem z podłączeniem czujnika prędkości , samochód jest z 2001 roku , więc prędkość czytał jeszcze ze skrzyni , niestety podejrzewam że manual jest z nowszego rocznika gdzie prędkość była czytana już z ABS , nie było w nim czujnika tylko zaślepka. Zamontowałem czujnik , podłączyłem ( sygnał do 5 pinu w zielonej kostce zegarów , mase wziąłem z kostki multitronica ) i nic , nie widzi prędkości i wyświetla błąd czujnika. Sterownik silnika zmieniony na 8e0 909 518 bez końcówki "A" . Pytanie czy to kwestia kodowania licznika , czy jest opcja żeby w skrzyni nie było pierścienia z którego czujnik czyta sygnały ? Coś pominąłem ?