Tomasz55555
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Tomasz55555
Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Jelenia Góra
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2013
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CGLC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Tomasz55555
0
Reputacja
-
Podczas dłuższej i szybkiej jazdy autostradą w momencie wyprzedzania pękla śruba trzymajaca wtryskiwacze. Góra wtryskiwacza została uszkodzona od uderzenia w maskę oraz pękła nakrętka na dole wtrysku. Czy komuś coś takiego się przytrafiło? Jaka mogła być przyczyna pęknięcia tej śruby. O ile mi wiadomo żadnej wczesniej naprawy wtryskiwaczy nie było.
-
No chyba powinni zrobić i sprawdzić czy w ogóle nadaje się do wygrania nowego programu. Nie dodałem że usuwany był także dpf przed programem. Czyli najpierw usunęli dpf-a a później program.
-
No właśnie przy odbiorze jak zapytałem o ten spadek to powiedział że nie ma pojęcia dlaczego tak jest i że ostatnio też przy audi tyle że A6 miał takie samo zdarzenie. Przy testowym przejeździe pamiętam że ESP mrugał więc stwierdził że duży moment i wszystko działa tak jak powinno. Gdy wróciłem do domu stwierdziłem że pomimo wyłączenia ESP system wciąż działał i mrugał przy przyspieszaniu. Podłączyłem kabel i na VCDS wyświetlił ok. 15 błędów które skasowałem włącznie z błędem kontroli trakcji. Dlatego napisalem także że pomimo spadku na wykresie auto przyspiesza teraz normalnie bez odczucia spadku mocy.
-
Prawdopodobnie nalazłem winowajce. Był to błąd ESP który pomimo wyłączenia go guzikiem wciąż działał ograniczając trakcje. Dlatego też spadek mocy wypadał na maksymalnym momencie obrotowym który powinien być właśnie w momencie tych obrotów. Oczywiście żeby być pewnym na 100% musiałbym jeszcze raz podjechać na hamownię.
-
Pan tuner powiedział że też więcej by można wycisnąć ale trochę za bardzo dymił. Przy okazji wycięty został dpf. Auto ma przejechane 200 tyś. Martwię się tylko o ten spadek mocy. Podczas jazdy raczej tego nie czuć. Auto ciągnie normalnie
-
Witam. Jestem po chiptuningu swojej A4 B8 2.0 TDI 177 km. Mam wykres z hamowni na którym widnieje spadek mocy na oryginalnym programie jak i po podniesieniu mocy na ok. 2300 do 2500 tyś. obrotów. Moc przed wyniosła 180 km i 380 nm a po 203 km i 422 nm. Czy ktoś z was miał taki problem a może coś się kończy.