Skocz do zawartości

MarcinK1984tcz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MarcinK1984tcz

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Tczew

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

310 wyświetleń profilu

Osiągnięcia MarcinK1984tcz

0

Reputacja

  1. Turbo jest nowe mam na nie gwarancje auto sprowadziłem przez znajomego z uszkodzonym turbo po odebraniu od mechanika stwierdził ze przez piersze km może kopcić bo wszystko było zalane olejem dolalem Ok 0,5 l płynu ale po odebraniu od mechanika nie wiem czy był stan ,kompresji nie sprawdzałem dym jest gesty i ma raczej chemiczny zapach nie zawsze jest go dużo najczęściej po dłuższym przestoju po pierwszym odpaleniu jeżeli zgadze silnik i odpalę jeszcze raz dymu jest tylko trochę albo wcale mam teraz zrobione 1100km po wymianie turbo ,nie chce dać sie naciągnąć mechanikowi miał ktoś podobny problem ?
  2. Witam,pisałem już na forum o moim problemie ,lecz odpowiedzi było nie wiele .1,8t 2002 rok przebieg po papierach 157tkm auto kopci na biało najwiecej dymu jest po nocnym postoju ,niewielki ubytek płynu chłodniczego pod korkiem nie ma żadnego masła w płynie brak oleju silnik pracuje równo nie ma problemu z odpalaniem ,badanie spalin Ok wstawione nowe turbo poprzednie brało sporo oleju ma ktoś pomysł ?
  3. Witam,kolegów miał ktoś podobny problem ?
  4. Stre turbo puszczało olej dosyć mocno korpus turbo pęknięty myślałem ze sa to resztki oleju ,ale zrobiłem ponad 1000km i dalej ten sam problem
  5. Raczej nie jest to zapach spalonego oleju i kolor biały ,najgorsze jest to ,ze nie dymi cały czas i z ta sama intensywnością najwiecej jest po nocnym przestoju , przebieg po wszystkich dokumentach nie książce !160tk
  6. Dzięki za odpowiedz ,czyli jedyny sposób na diagnozę to zdjęcie głowicy i szukanie pęknięcia ? Czy pomoże tutaj test obecności spalin w zbiorniku z płynem chłodniczym ?
  7. Witam ,jestem nowy na forum ,miesiąc temu kupiłem audi A4b6 2002r quatro 1.8T z DE prosto od Niemca problem był z turbo i poprawki lakiernicze po wymianie turbo poprzednie pęknięty korpus audi puszcza gesty biały dym najczęściej po dłuższym przestoju czasami delikatnie podczas jazdy olej po przejechaniu 1000km bez większego ubytku ,płyn chłodniczy dolalem 250ml nie wiem czy przed sprawdzeniem był stan ,brak masła pod korkiem brak oleju w płynie silnik odpala bez problemu ,pracuje równo ,badanie spalin Ok proszę o pomoc gdzie szukać problemu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...