Skocz do zawartości

dudek94

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dudek94

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    BRB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dudek94

0

Reputacja

  1. Witam. Chcialbym sie was poradzić bo już nie mam pomysłów. Problem to Audi a4 2.0 brd 170 KM po modzie. Wyprogramowany dpf (usunięty fizycznie) i egr. Problem polega na tym że auto jak postoi dłużej to po odpaleniu nie reaguje na pedał gazu przez parę minut po czym wszystko wraca do normy. Czasem zareaguje 2-3 razy i później przez chwilę brał reakcji. Pompka elektryczna podaje 0,5 bara, nowy filtr paliwa, tandemowa na jalowym 4,5 bara na obrotach dobija do 10. Nowe oringi na pompkach. Kąt synchronizacji rozrządu +0,5. Korekcję na pompkach na zimnym w granicach 1,3-1,8 na ciepłym w granicach 0,5. Świece żarowe dobre grzeją (strasznie krótko jakieś 2s). Wszystkie czujniki sprawne pokazują temp, widzi obroty, pedał gazu też dobry. Co mogłem przeoczyć albo po prostu nie sprawdziłem? Sterownik silnika hm?? Dziwna akcja jak odepnę czujnik temp płynu lub paliwa (nie ma żadnej różnicy) ale po odpięciu sterownik widzi przez 3s temp - 30 po czym pokazuje +40 mimo że czujniki odpięte (wiem że sterownik w razie awarii jednego bierze temp z drugiego, ale dlaczego przez 2s jest - 30 a później +40) i nawet swiece dłużej nie grzeją. Doradzi ktoś coś mądrego? Z góry dziękuję i pozdrawiam
  2. Twierdził, że obroty widzi wałka i wału ;/
  3. Zabrałem auto od mechanika ponieważ stwierdził, że on nie wie co mu dolega. Czy mógłbyś mi powiedzieć jak samemu spr. szczelność tych przewodów i filtra? jest to wgl. możliwe? Ciśnienie na tej pompie mówił, że mierzył i było 3 bary na biegu jałowym.
  4. Witam, Potrzebuje pomocy bo już nie wiem co mam robić Posiadam Audi A4 B7 2008r 1.9 TDI BRB 116KM Problem polegał na tym, że auto od czasu do czasu nie odpalało, tzn, rozrusznik kręcił a auto nie miało zero odzewu wystarczyło wtedy psiknąć plaka lub postukać delikatnie po pompie tandemowej i auto odpalało. Po podpięciu pod komputer okazało się, że nie ma żadnych błędów. Mechanik sprawdził elektryczną pompe paliwa w zbiorniku i stwierdził, że jest ok podaje paliwo ok 0,7 bar oraz stwierdził, że przyczyna leży w pompie tandemowej zakupiłem więc oryginalną pompe tandemową Boscha. Teraz najlepsze po montażu pompy Boscha auto nie chce palić jak już odpali to telepie, szarpie dodam, że po wymianie pompy wzrosła korekcja na pompowtryskiwaczach. Twierdził też że sprawdzał regulacje pompowtryskiwaczy i jest w porządku oringi na pompach były wymieniane w maju (wtedy też była robiona głowica). Na starej tandem pompie silnik pracował dużo lepiej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...