Skocz do zawartości

mpiotrek7

Pasjonat
  • Postów

    92
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O mpiotrek7

Informacje

  • Imię
    piotrek
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    APU
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. mpiotrek7

    Odma avj

    Jak bede pewny że nic innego nie może odpowiadać za taki stan to kupie oryginal dzióra na rurce Sai coś tam okleiłem odpaliłem poskakał chwilę ładnie i przestał a już myślałem że oki. Skakał już jak powinien może za słabo owinelem taśma bo dymek też z tamtad poszedł całkowicie wp***u to wywalę badziewie
  2. mpiotrek7

    Odma avj

    Eżektor ma być szczelny i tyle i mieć dobry przepływ . Sprawdzałem i działa dobrze. Jest większy przepływ przez tą wąską odnogę . Lepsze heble .tu zmiana na plus . Separator cały sprawdzałem .wiem jak sprawdzać dla wszystkiego bardziej byłbym skłonny przyjrzeć się dla oringu kolanka odmy tam może nie przylegać 2 zaworki znalazłem wygotowałem wyczyściłem i niczym się nie różnią w działaniu od nowego z ASO którego kupiłem 3 tyg temu w ASO .jutro będę testowac i po kolei sprawdzać kolanko wyjmowałem i jedynie co to oring trochę odkształcony i wyszedł bez większego problemu.
  3. mpiotrek7

    Odma avj

    Eżektor wstawiłem toprana chociaż stary był sprawny i drożny na nowym topranie lepiej się zbiera separator sprawdzałem niby okey .drożność powinna wszędzie być bo dmuchalem w rurkę po separatorze szczelne a wyciągajac bagnet dmuchało powietrze .obstawiam na wadliwe zaworki . Dodam że na starym oryginalnym korek nie podskakuje ale kopci mniej. Mowa o zaworki w trójniku jutro powolutku jeszcze raz zobaczę szczelność i 100 drożności i wyczyszcze separator . Ale nowe zaworki z ASO to szajs na dzień dobry popuszczają te z zielonym mam z szarą końcówką i 100 szczelny a nowe tak nie do końca zglupiec idzie
  4. mpiotrek7

    Odma avj

    Witam jakie mogą być przyczyny złego odpowietrzenia korek nie chce podskakiwać nie koniecznie jakoś go zasysa ale wcześniej ładnie podskakiwał nowy eżektor nowy zaworek w trojniku.ori . odme rok temu czyscilem czy przyczyna może leżeć gdzieś indziej auto zaczęło kopcić obstawiałem turbo ale po regeneracji jest to samo .wcześniej turbo miało wyczuwalne luzy ale tragedii nie było wcześniej na siwo teraz siwo niebiesko dlaczego ten korek nie podskakuje czy uszkodzenie uszczelniaczy czy pierścieni może mieć na to wpływ moc jest zdaje się wszystko szczelne. Komedie się zaczęły po delikatnych katach. Najbardziej zastanawia mnie czemu nie podskakuje ten korek
  5. mpiotrek7

    1.8t gotowiec

    Witam 1.8t avj wstawiłem wtryski bex z ko3 zostalo zrobione k03s . Interesuje mnie wgranie programu od bex ktos ogarnia takie tematy na forum mniej wiecej jakie to koszty wysyła sie sterownik? Ide ta droga bo nie mam waluty narazie na tunera a. zmieniła sie sytuacja życiowa i auto schodzi na drugi plan nie chcem zeby go zalewalo paliwem . Ewentualnie moze jakies sugestie namiary.. widze ze sa do sprzedania sterowniki z bex na allegro tylko chyba zeby to kupic i wsadzic trzeba immo wywalic z niego czy cos jak to wygląda
  6. Pytam orientacyjnie bo wąz od klimy sie różnił.
  7. Sluchaj a moze sie orientujesz tylna belka normalnie podchodzi z anglika bo chcem odswiezyc tylni zawias
  8. Bo podczas jazdy nie kopci zaczal kopcic tak samo jak przed wymiana uszczelniaczy zaworowych no załamany jestem poniekad moja wina bo on nie wiedzial ja chcialem bardzo delikatnie on mowil ze delikatnie no i wyszlo jak wyszlo nie wiem od czego zaczac teraz co moglo ulec uszkodzeniu czy walnelo poprostu gdzies olejem i wyplulo i wypala nie wiem..
  9. Niestety tak co moglo sie uszkodzic w takim wypadku. Nie zdazylem krzyknac on pistolet caly nacisna i walnelo powietrzem
  10. Teraz kolejny problem bo sprawdzalem szczelnosc dolotu i odmy i w odme mialo byc dmuchniete delikatnie a kolega jebna kompresorem tak ze z pod korka oleju zaczelo uciekac powietrze po wszystkim odpalilem przepalalo olej kopcil niemilosiernie i teraz nie wiem czy moglo wywalic uszczelnienia w turbo czy uszczelniacze zaworowe turbo po regeneraccji uszczelniacze nowe rano nie kopci tylko jak sie rozgrzejerozgrzej i przy ruszaniu ze swiatel najmocniej juz rece mi opadaja bo uszczelniecze zmienialem niedawno i turbo regenerowane tez . Chyba ze ten olej dopala sie w wydechu nie wiem..
  11. Mierzyłem opornosc n75 wychodzi prawie 42 ohm to nie za dużo ? Odpielem wtyczke i powyzej 0.3 nie było
  12. Tak tylko cos jest nie tak z tymi podcisnieniami albo tym kolanem od odmy i oringiem na nim bo srednio to wchodzi naginac trzeba zeby weszlo zamiennik. I ewidentnie podczas cos syczy raz syczy mniej raz wiecej i h*j wie skad niby wszystko szczelne zmieniłem wezyki jest lepiej ale nie dalem opasek wywale to wszystko. I poskrecam na amen wtedy bede pewny . Nieszczeszczelnosc jest gdzies po stronie odpowietrzenia albo podcisnienien .sterowania tymi zaworami . Najlepiej wszedzie dac nowe opaski bo tak to ... a na biegu jałowym nic nie slychac.
  13. Najgorzej ze jak pompuje ponad 1.bar nic nie slychac . Odma wydaje sie byc szczelna itp itd .. jedyne co przychodzi mi do glowy to opaski na na zaworach pod kolektorem .. dam nowe opaski . Czy na zaworze n112 tez panuje cisnienie? Zauwazylem ze ten zawor ma zaslepke. Co slabo sie trzyma czy ten zawor daje cisnienie takie jak w dolocie a kiedy trzeba podcisnienie?
  14. witam przed programem ogrniam auto . sprawdziłem szczelnosc dolotu cisnieniowo i odmy i szczelne nigdzie nie puszcza wszystkiego co dałem rade dodając gazu słychac jak gdzies uchodzi powietrze najbardiej do ok niskich obrotów max 4000 potem ustaje ... czy przez przerobionie na k03s moze tak sie zachowyc i przy nie domagającym n75 ten drugi zawór co steruje dvką moze upuszczac ? nie mam błędu zadnego od doładowania ale cos jest nie tak czy po tym logu widac ze za mocno przeładowuje . przed logowaniem nie kasowałem błędów bo mam wtryski z bexa i nie chciałem kasowac mu juz tych wyuczonych nastawów jest jakis sposób na wyeliminowanie wadliwego działania n75 czyszczony był ostatnio LOG-01-115-020-002.csv TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM
  15. Witam avj. Pompujac w dolot okolo bara wszystko spuchniete po zaprzestaniu pompowania trzyma cisnienie... z kolei jadac tylko.musne wiecej gazu jak ładuje juz turbo.syczy ewidentnie nie trzeba sie wsluchiwac podmieniłem n75 dalej to samo. Co moze szwankowac i byc niewidoczne podczas typowego testu szczelnosci
×
×
  • Dodaj nową pozycję...