Skocz do zawartości

ikarus2009

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ikarus2009

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    UK

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ikarus2009

0

Reputacja

  1. Witam, widzę że nikt nie odpowiedział na mój post, ale to nic bo problem rozwiązałem sam. Przyczyną była możliwe, że grzałka sondy lambda, ale nie miałem czasu żeby bawić się w sprawdzanie przewodów itp. Kupiłem nową oryginalną sondę lambda, wymieniłem i po problemie. Check engine sam zniknął Gdyby ktoś miał jakiś problem z odkręceniem sondy polecam uciąć przewody to klucz nałożycie na sonde i pójdzie.
  2. Witam, na początku zaznaczę, że jest to mój pierwszy post także proszę o wyrozumiałość. Samochód: Audi A4 B6 2.0 ALT benzyna rocznik 2001 anglik Kilka dni temu pojawiła się kontrolka check engine. Po przeskanowaniu auta vagiem wyskoczyły następujące błędy. 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal oraz 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Na stronie Ross-Tech jest napisane że jest to grzałka sondy lambda. Z tego co wiem przewody od grzania są białe, jeszcze ich nie sprawdzałem zrobiłem diagnostykę komputerową. Co zrobiłem: (Wszystko zgodnie z instrukcją od BenyA4 - dzięki ) Wykonałem test sondy lambda w vagu w grupie 034. Test sondy pierwszej czyli tej przed katem wyszedł poprawnie (było TEST OK) Wykonałem test drugiej sondy lambda w grupie 036 . Test drugiej sondy za katem również wyszedł pozytywnie (TEST OK) Wykonałem test katalizatora. Katalizator ma zużycie 0,3 także również jest sprawny. I teraz tutaj mam kilka pytań do ludzi obeznanych w tych tematach. Po wykasowaniu błędów odpaleniu i zgaszeniu kilka razy silnika błędy się nie pojawiają. Błąd wyświetlił się dopiero za 4 godziny gdy silnik nie był tak nagrzany jak po diagnostyce. Co może być przyczyną? Czy jest to rzeczywiście grzałka sondy lambda przed katem i błąd wyświetla się w momencie gdy silnik jest zimny? Druga sprawa nie wiem czy związana z tym tematem jest taka że w momencie gdy auto jest na N (ma skrzynię bezstopniową) to obroty nie falują ale czasem lekko szturchnie samochodem, dzieje się to tylko na N na P, D oraz R wszystko jest w porządku. Proszę o pomoc i rozwiązanie błędu z sondą Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...