-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O ikarus2009
Informacje
-
Imię
Maciej
-
Miasto
UK
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia ikarus2009
0
Reputacja
-
Witam, widzę że nikt nie odpowiedział na mój post, ale to nic bo problem rozwiązałem sam. Przyczyną była możliwe, że grzałka sondy lambda, ale nie miałem czasu żeby bawić się w sprawdzanie przewodów itp. Kupiłem nową oryginalną sondę lambda, wymieniłem i po problemie. Check engine sam zniknął Gdyby ktoś miał jakiś problem z odkręceniem sondy polecam uciąć przewody to klucz nałożycie na sonde i pójdzie.
-
Witam, na początku zaznaczę, że jest to mój pierwszy post także proszę o wyrozumiałość. Samochód: Audi A4 B6 2.0 ALT benzyna rocznik 2001 anglik Kilka dni temu pojawiła się kontrolka check engine. Po przeskanowaniu auta vagiem wyskoczyły następujące błędy. 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal oraz 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Na stronie Ross-Tech jest napisane że jest to grzałka sondy lambda. Z tego co wiem przewody od grzania są białe, jeszcze ich nie sprawdzałem zrobiłem diagnostykę komputerową. Co zrobiłem: (Wszystko zgodnie z instrukcją od BenyA4 - dzięki ) Wykonałem test sondy lambda w vagu w grupie 034. Test sondy pierwszej czyli tej przed katem wyszedł poprawnie (było TEST OK) Wykonałem test drugiej sondy lambda w grupie 036 . Test drugiej sondy za katem również wyszedł pozytywnie (TEST OK) Wykonałem test katalizatora. Katalizator ma zużycie 0,3 także również jest sprawny. I teraz tutaj mam kilka pytań do ludzi obeznanych w tych tematach. Po wykasowaniu błędów odpaleniu i zgaszeniu kilka razy silnika błędy się nie pojawiają. Błąd wyświetlił się dopiero za 4 godziny gdy silnik nie był tak nagrzany jak po diagnostyce. Co może być przyczyną? Czy jest to rzeczywiście grzałka sondy lambda przed katem i błąd wyświetla się w momencie gdy silnik jest zimny? Druga sprawa nie wiem czy związana z tym tematem jest taka że w momencie gdy auto jest na N (ma skrzynię bezstopniową) to obroty nie falują ale czasem lekko szturchnie samochodem, dzieje się to tylko na N na P, D oraz R wszystko jest w porządku. Proszę o pomoc i rozwiązanie błędu z sondą Pozdrawiam.