Kowal123
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Kowal123
Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Dolnyśląsk
Auto
-
Model
Volkswagen
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Kowal123
0
Reputacja
-
siema jeszcze raz problemu nie rozwiazałem dalej ale zauważyłem że np wczoraj na zimnym odpalil od kopa chodzi jak zegarek i nic nie dymi ... dzis odpalilem rano na zimnym zaczelo poszarpywac delikatnie silnikiem ze czułem to siedząc za kierownicą i w lusterku kłeby dymu do momentu jak sie nie zagrzał. dodam ze nie zawsze tak sie dzieje ale jak juz tak jest to masakra wstyd i nie wiem czy silnik w dupe nie dostaje bo nie znam przyczyny.
-
Witam problem nie rozwiązany dalej.... olej zalalem po stan zrobilem 500 km po autobanie bo musialem pojechac w trase po powrocie na nastepny dzien nie zauwazylem ubytku po odpaleniu chmura.... ktos cos pomoze ??? uszczelniacze ? pierscienie ? turbo puszcza ? oringi na pompowtryskach ? co jest grane hm?
-
jednak u mnie w aucie nie ma czegos takiego jak chlodnica spalin. wymienilem filtr paliwa i latam na nowych (podmienionych) wtryskach kilka dni nie dymilo albo nie zauwazylem ale od dzis znowu zaczyna po odpaleniu tak przez kilka sekund i spokoj.... dodam ze jak dymi do smierdzi Spalinami autobusowymi.... a jak nie dymi to nic nie smierdzi. juz nie mam pojecia co jest grane... jakies pomysly?
-
nie zauważyłem żeby ubywało bo co chwile sprawdzam stan oleju itd. jakby ubywało to minimalnie że nie zauważam tego. a jak sprawdzic ta chlodnice spalin ? co jesli plyn chlodniczy by uciekał ? coś poważnego ?? co mam teraz zrobic zeby rozwiazac problem ???
-
Witam pacjent 1,9 tdi AVF 130KM . Po wymianie rozrządu zaczęły się dziwne objawy bądź to zbieg okoliczności. Po odpaleniu na zimnym silkinu po około 3 minutach zaczyna kopcic na biało później jasnoniebiesko i śmierdzi jak ze starego jelcza po zagrzaniu się silnika problem znika. nie zauważyłem ubytku w oleju , płynie chłodniczym itd. odpala na zimnym i na ciepłym bardzo dobrze spalanie w granicach 7 . Na biegu jałowym pokazuje 1,0 / 1,1 l/h wtryski AT . podmienilem 4x pompowtryski na BE spalanie na jalowym spadlo do 0,7 ale problem z dymieniem na zimnym pozostał .postanowiłem zaślepić EGR po wykręceniu rury od egr wchodzącej do kolektora wylecialo sporo oleju. Zaślepienie nic nie dało. przed zaslepieniem byly te same objawy . 3 mechanikow obstawia pompowtryski nastepnych 2 obstawia turbo ktore niby puszcza olej . Może ktoś doradzić co robić z tym fantem ???? podsylam linki do logow ktore zrobilem wczoraj moze mi ktos to przetlumaczyc w czym moze byc problem ? http://vaglog.pl/log-011_LU78W.html http://vaglog.pl/log-018_ie3jEe.html http://vaglog.pl/log-013_MSUtk7.html http://vaglog.pl/log-001_eKhfZpZ.html http://vaglog.pl/log-004_wGxPQA.html http://vaglog.pl/log-023_VqVuUQR.html http://vaglog.pl/log-003_1dlb1d9.html http://vaglog.pl/log-011_cW7qD.html