Skocz do zawartości

kamilkiero

Pasjonat
  • Postów

    72
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamilkiero

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Lubelskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    BKE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kamilkiero

1

Reputacja

  1. Twoim tokiem rozumowania wszystko jest w porzadku i zmieniac biegi powyzej 1800 obr. To wytlumacz mi czlowieku jak mam jechac w korku ( dojezdzam do Niemiec do roboty ) korek na godzine podjezdzania i co mam 1800obr utrzymywac na polsprzegle ??!!
  2. Taaaak, gniazda byly robione. Kolego co do jazdy nie musisz mnie uczyc od 11 lat jezdze zawodowo od busa po autobusy i teraz transport ciezarowy. Jak bys doczytał do konca to z dwojki ruszane ALE NA PODNOSNIKU czyli dwa kola w gorze. Nawet i z 5tki by ruszyl bez dodawania gazu
  3. Witam, sorki ze tutaj ale mam dość nietypowy problem ponieważ mam szarpania silnika a moze to skrzyni biegów juz sam nie wiem. Nagrałem filmik na ktorym dodaje gazu i nic sie zupelnie nie dzieje a wystarczy ze zapne 2 lub 5 bieg i mam szarpanie/podskakiwanie silnika jakby mu brakło paliwa lub cos w tym rodzaju. Auto podniesione i na jednym badz drugim kołem dzieje sie to samo. Co zostało zrobione połtora roku temu: - cała góra silnika ( walek,szklanki,panewki, tuleki pompe plus regeneracja samych pompek) - uszczelka pod glowica - załozona pompa vacum Boscha. - dwumas Sachsa okolo 75tys km temu ( ale czy dwumas bylby uszkodzony tylko do 1400 obr ? 🤨 - ori poduszki Avon wlacznie z poduszkami skrzyni biegow Z autem nic innego sie nie dzieje ma moc pali za strzal nawet jak stoi 2 tyg nie palone na dworze. Nie dymi WOGOLE!!! jedyne co mnie zastanawia to im zimniejsze sa dni to odpali odrazu i np zaczne ruszac dam 1400 ob i jak zmieniam bieg to obroty spadaja na obr biegu jalowego i chwile zatrzesie silnikiem jakby wlasnje brakowalo paliwa. A druga sprawa jak odpalam goracy to odpali odrazu tylko chwilke porzuca silnikiem i ustaje ( gdy pale zimny tego nie ma ) ponizej filmik 20231021_103106.mp4
  4. 20231021_103106.mp4 Hej, zrobiłem dzisiaj maly test. Podnooslem auto i dodajac gazu ( tam gdzie mam drgawki itp ) nie bylo nic. Wystarczy ze wrzocilem 1 lub 2gi bieg i obroty na 1000obr i telepie mi cala buda i rzuca silnikiem. I tak na KAZDYM biegu wlacznie z 5tka. Czyli silnika tu nic raczej nie dotyczy ( i wydaje mi sie ze dwumasy tez bo nawet jak nie wciskam sprzegla i daje gazu to nic sie nie dzieje ale jak zaczne dodawac gazu to zaczynaja sie cyrki
  5. Kolego dalej walcze z tym problemem. Tutaj wrzuce filmik oco mi dokladnie chodzi. Jade sobie na 2gim biegu i na obrotomierzu mam 1000tys obr i nie ruszam pedalem gazu a obroty i wartosci tak mi skacza. Mozliwe ze bylby to dwumas ale tylko do 1400obr ?? 20231017_144621.mp4
  6. Okej, jak wroce za 2 tyg to zrobie zdj i pokaze. Ostatnio doginalem piny na pompkach to powiem Ci ze nic nie walku nie zauwazylem. Ogladalem szklanki to one mialy takie sladny nie wiem jak to opisac ale probowalem ja wcisnac lub poruszac na boki to staly debowo
  7. Jak wroce to sprawdze ( na 2 tyg wyjechalem za granice do roboty ) i co wyjmowac go i mierzyc ?? A u Ciebie jakie byly objawy zurzytego walka oczywiscie tego nowego no i co bylo powodem tak szybkiego wyrycia go? U mnie na starym dziura w szklance sie zrobila i z 2 mm brakowalo materialu walka
  8. Wiesz co robiłem cala gore jakos 30 tys km temu, walek nowka kolbenschmita plus szklanki. A moze trzeba jakas regulacje pompek przeprowadzic ? ( pompki takze po regeneracji ) ze starych rzeczy w glowicy mam tylko wiazke pompowtryskow
  9. kolego właśnie zrobiłem loga grupy 001 jak mówiłeś, auto nie palone 2 dni i trochę po logowałem i później dodawałem gazu w tych obrotach co poszarpuje. Zauważyłem że jak chodzi dłużej na zimnym to ma takie drgawki/szarpnięcia z 2 lub 3 sek i przestaje. Tutaj link do loga https://log.tunezilla.com/chart/696123#H8KLCABPB3FkAgNNwo1BCsODMAwEw7/CosKzDDHDtDfDhgfCpRHCrsOAwrHCgsKswpTCtMKvb8KTwpDDksOLHmYYNiXCuMOrPErDo1BMw5fCpQMOGXdYw5XDpMONwoBAwrV+wrdwYyNnOG17wrJ5cA1bwqBNw7bDqsOsaMKaw4LDq8KHw4DCpDzDvEg6w7vCn0gDw4bCjBAPRcKra1/CqsO4dRZvOX8Ae8OxTgrCmQAAAA==
  10. Wiesz co teraz mam na -1 ogolnie na tyle mialem zawsze ustawiona bo wtedy jakos lepiej jedzie jak na 0. Jakos ze 3ms temu czyscilem takim spreyem do przeplywomierzy ale nie to nie dalo ( ogolnie jak wypne kostke od przeplywki to jakos zmienia sie dzwiek pracy silnika ale nic poza tym czyli jest moc nie dymi itp )
  11. Hej, kolego jestem wlasnie po wczorajszym zaslepieniu blaszka no i wali bledem EGRa. W sumie zmiana jaka zauwazylem to moze lepiej z dolu sie zbiera ale te szarpanie jak mialem do max 1200 to wskoczylo gdzies na 1400 obr. Zrobilem Basic Seting bez blaszki jak i z blaszka jak bys mogl luknij na te wartosci 20230524_153818.mp4 20230524_154948.mp4 20230524_155139.mp4 20230524_161701.mp4
  12. okej, spróbuje najpierw jakaś blaszkę podłożyć. a jeszcze pytanko w jakim miejscu ją podłożyć? Przy wyjściu z chłodnicy egr czy może od razu przy wyjściu z kolektora wydechowego ? ( żeby w ogóle spaliny się nie wydostawały )
  13. Moje auto to Audi a4 B7 1,9 TDI BKE Mam taki problem że na obrotach 1072 plus minus 1100 do 1300 mam szarpanie silnikiem nie mocne ale strasznie denerwujące. Najgorzej jest np w korku ruszasz obroty w górę i spadają na te 1075 i zaczyna się szarpanie 30tys km temu robiłem całą górę silnika ( wałek+panewki+regeneracja pompek + tulejowanie gniazd no i nowa uszczelka pod głowica ) zrobiłem przed chwila loga czy mógłbyś zerknąć i coś doradzić ? https://log.tunezilla.com/chart/690486#H8KLCAADwpNaZAIDTcKNw4sKAjEMRcO/JcOrBCwIw6rCt8KULsKqE2rCoDZDwprCkcORwq93Hihuw67DohwON0bCuMOpw6Mqwo3CqcKYTmMHPCRcYVXCkzcDQsKudcOZw4LCjS07w4Nuw5vCk8ONw4nClWbDisKzwqzDlcOew6VhwqDDlw/CgUnCucO7wpZ0w7Y/EU94w4YLwobCpcKBwrDDuTzCucO2wrHCin8fw4MxwqUPCDjCqzDCngAAAA==
  14. Dzięki, za lukniecie logów. a jak myślisz na probe zaślepić całkowicie czy ta kryzę ???
  15. kolego wczoraj czyściłem egr i robiłem Basic seting egr i normalnie otwierał się i zamykał. Nie nie sprzęgło czy wciśnięte czy nie jest to samo. Jakieś jeszcze pomysły ? a loga może patrzyłeś którego robiłem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...