Skocz do zawartości

fatman300

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O fatman300

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Wałbrzych

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CNHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A dasz radę podesłać ta serwisowke albo informacje co wpisać aby ją znaleźć? Z góry dzięki
  2. Hey, kod silnika CNHA a kod skrzyni PJU
  3. Dziękuję Ci za odpowiedź i podpowiedź odnośnienie podpory wału, powiem aby to sprawdzili bo to quattro Jak zobaczyłem zdjęcie skrzyni to ona na końcu ma ta ostatnia część na sruby, ale i tak trzeba ją demontować? Chrobotanie dobiega z tego zaznaczonego na niebiesko elementu. Stąd chyba wychodzi wal? Chrobota jak zakręci ta rura co od niego wychodzi I wlasnie podobne dźwięki słyszę jak dojeżdżam wolno w korku albo jadę na 2 biegu. Wiem że to skrzynia s tronic, ale jest szansa, że naprawa nie będzie kosztować miliony? Zauważyłem, że ta część jest przykręcana do skrzyni, nie da się jej odkręcić i naprawić beż demontażu całej? Znasz może jakiś warsztat w Trójmieście albo na Pomorskim który to ogarnie bez naciągania na remont całej skrzyni ?
  4. Biegi itp wszystko wchodzi normalnie, cała skrzynia do ściągnięcia czy do całkowitego rozebrania? Jesteś w stanie podać jakie to mogą być szacunkowo koszty?
  5. Jak się porusza silnikiem na boki, to nic nie słychać, wręcz nawet sztywno siedzi Za to dzisiaj na podnosniku mechanik chwycil i poobracal chyba za wal i slychac bylo grzechotanie w elemencie który wychodzi od skrzyni biegow. Napisał mi "lozyko/a skrzyni biegow przy wyjściu wału napędowego tylnego mostu" Takie chrobotanie słyszę pod nogami czasami właśnie jak wolno jadę Czy to może być coś kosztownego?
  6. Cześć, Jestem od niedawna posiadaczem A5 190 km CNHA clean diesel Zauważyłem, że jak przełączę skrzynie na tryb sport to gdy redukuje z 3 na 2 czuć kopnięcie Nei wiem czy to jeszcze szarpnięcie, ale ewidetnie czuć ta zmianę na aucie, jakby tak całą buda kopnelo. Gdy zmienia biegi do góry czuć to o wiele mniej. Nie czuć tego na D Odnośnie D to gdy jadę powoli i przełączę na 2 na 3 i 3 na 4 to chwilę myśli i jest jakby nie kopnięcie tylko takie chwilowe zatrzyma ie auta, nie wiem jak to opisać. Na pewno nie szarpnięcie, tylko takie wrzucenie z przerwa pół sekundową Czy to normalne?
  7. Cześć kochani! A5 2.0TDI 190KM s-tronic quattro, . Samochod nie mial kolicji, wypadku, jedynie cieniowany próg. Mam założone koła 245/40/18 Jak jadę np tocze się w korku na autostradzie to mimo prostej drogi czuje jakbym autem hmm bujalo lekko na drodze, jakbym przjeezdzal przez takie turbo mini garbiki. Jadąc po mieście cieżko to odczuć ze względu na nierownosci i felgi, ale nie jest to nawet po miescie komfortowa jazda... najbardziej dokucza to na autostradzie gdy jadę 125-140 km//h. Wtedy mimo prostej autostrady i typowych nierownosci ktore zbiera felga, czuć nawet na kierownicy takie jakby wlasnie hopkowanie, jakby bylo bicie ale to jeszcze nie te bicie keirownicy o ktorym myslicie. Przyznam, że przez to nie chce jechać 140 bo mam wrażenie, że tylko coś uszkodze. Co dziwne, nie czuć albo najmniej to czuć w okolicach 70-80 km/h. poniżej i powyżej już tak. Ja rozumiem szerokie koło, opone itp ale jechać po prostmy powinno się gładko... tutaj nie ma komfortu, ewidetnie czuje to ja i pasazer pod nogami i na fotelach Myślałem, że to koła - oddałem do prostowania, optymalizacji, wyważania - 1000 zł poszło a to jednak dalej nie to ;/ Sprawdzilem na stacji diagnostycznej amortyzatory - perfekcyjne Tryb jazdy dynamic, comfort itp nie ma znaczenia Oprocz tego co opisałem, żadne stuki itp nie występują Wiem, że do wymiany mam tarcze przód i tył, ale przy hamowaniu nie biją. Do zrobienia jest zbieżność, bo ściąga mi na prawo i kierownica nie jest prosto. Przeguby wewnetrze robione 20 tyś temu za czasó poprzedniego właściciela (faktura). Czy mozliwe, że znowu są do zrobienia? Żadnych objawów przegubów opisanych w internecie nie zauważyłem Nie wiem już gdzie mam szukać.... Dodatkowo nie wiem czy powiązać to z tym czy nie - zaczeło mi troche telepać rano jak go odpalam i przełącze na D, widoczne są te telepania np na siatkach na fotelu czy torbie, czasem szarpnie budą przy gaszeniu auta i odpalaniu (kieorwnica sie lekko wtedy obraca i wraca) - to mi na poduszke wygląda, jednak co z tym dyskomfortem ? Prośba o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...