Skocz do zawartości

Blessu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Blessu

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Blessu

0

Reputacja

  1. Postaram się jutro zrobić i wrzucić EDIT Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Na tym logu masz spory kawałek jazdy statycznej, 5 bieg ok 90kmh bo mi się logowanie nie zastopowało, korekty są jakie widać.
  2. Nie, nie sprawdzałem... Mimo wszystko po logach bardziej mi się rzuca w oczy przeładowanie ciśnienia, skoro wtryski mają na bogato to raczej paliwa mają pod dostatkiem...
  3. Większe wtryski + program, nic więcej, hamowane na ok. 195KM. Przed programem było ok, po programie wszystko grało przez ok. rok na poprawnych korektach, gdzieś pod koniec roku był pierwszy check engine i wymiana po kolei co opisałem powyżej.
  4. Przy pełnym bucie jest bogato i tego jestem świadom, tak była napisana mapa, jak wszystko działało jak należy to przy pełnym bucie korekta miała -5 max -8, mniej więcej. Problem jest od paru ładnych tygodni, ale najpierw było wymieniane wszystko dookoła, teraz mi się po prostu pomysły skończyły.
  5. Tak, ten ten przy odmie. Założony ori, jak wszystko inne. Dolot szczelny, ale sprawdzany organoleptycznie, nie kompresorem. Jeździć niby można, ale mało kto lubi oglądać helikopterek i jechać ze świadomością korekt +20%...
  6. Drodzy userzy. A4 B6 BFB Błąd P1128 (uboga mieszanka), po logach z tego co widzę to przede wszystkim ubogo w czasie jazdy normalnej i bogato przy przyspieszaniu. Korekty jak widać po logach kosmos, po skasowaniu korekt zachowuje się jak czołg. Nowa przepływka ori, nowa sonda, nowy zawór odpowietrzania skrzyni korbowej, świece, cewki, pompa paliwa i parę innych rzeczy których już nie zliczę. Co padło? Jedyny mój pomysł to N75, ale podzielcie się opiniami. PB: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum LPG: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  7. Nurtuje mnie od jakiegoś czasu taka kwestia. Wszędzie dookoła się słyszy, że LPG w 1.8T trzeba stroić pod szerokopasmową sonde z uwzględnieniem AFR itd. Jak się to ma silnika z wyrzuconym katem i wstawionym downpipem, gdzie druga sonda lambda jest usunięta ze sterownika? Czy to oznacza, że w przypadku DP nie ma możliwości poprawnego wystrojenia instalacji gazowej / jest to znacznie utrudnione? Pewnie gdzieś popełniam błąd myślowy, więc z chęcią bym naprostował swoje rozumowanie przy pomocy kogoś pomocnego z forum
  8. Witajcie. Borykam się ze znajomym ostatnio z takim problemem - grupa 033, korekty krótkoterminowe lambda, non stop, niezależnie od warunków i jazdy odczyty wskazują 0.0 Co może być przyczyną? Sonda na 100% sprawna (testowane na kilku nowych). Coś mi świta że wygląda to trochę jakby silnik non stop pracował w trybie otwartym, czyli olewa korekty lambda i posiłkuje się tylko i wyłącznie mapami. Dobrze kombinuje, czy kwestia jest w czymś całkowicie innym? Silnik APP
  9. Mógłbyś rozwinąć myśl? Bo jak rozumiem nie ma to związku z pętleniem wtrysków.
  10. Tak tak, PB to podstawa, może się po prostu okazać, że PB ma się dobrze, mapa LPG do korekty i wszystko będzie hulać. A póki co wystarczy nie ganiać do odcinki
  11. Co reszta sądzi o ilości powietrza?
  12. ok, dzięki wielkie. W najbliższym czasie postaram się zrobić przełącznik gazu, wtedy na spokojnie zrobię sobie logi osobno na PB i LPG i porównam co i jak.
  13. Ok, faktycznie. Jeśli wtryski pętlą na LPG to wiadomo, że do regulacji instalacja, a w przypadku, gdy wtryski pętlą na PB to...?
  14. @przem8 Podpowiesz w którym miejscu to widać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...