Skocz do zawartości

jarekbukowski1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jarekbukowski1

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    dolny slask

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jarekbukowski1

0

Reputacja

  1. Wydaje mi się że nie ma znaczenia wersja silnikowa. Musi być od zacisków brembo Tu masz oryginalny nr. tego przewodu: 8R0611707A
  2. Fajnie by było. Tylko że zaciski pod 320mm od Q5 udało mi się kupić za grosze, tarcze i tak mam już do wymiany. Więc małym budżetem chociaż trochę polepszę hamulec Co jak co, dziękuję ci bardzo za pomoc
  3. Felgi mam 18” 38et 8J szerokości Myślę że zacisk nie będzie ocierał o ramiona. Najwyżej dystans przyjdzie
  4. A4 B7 Klocek musi być od tego zacisku czyli od Q5 8R Brembo Tarcza od Q5 ma 52,1mm wysokości. W A4 46,5mm. W A4 B7 występowały tarcze hamulcowe 320mm i po twojej odpowiedzi spodziewam się że właśnie tarcze od A4 potrzebuję by to pasowało. Proszę tylko o podpowiedzi by na darmo nie wydawać kasy
  5. Rozumiem że jak wsadzę zaciski od q5 8r to tarcza i klocek też muszą być od q5 320mm ?
  6. Siema, mam pytanie odnośnie zacisków hamulcowych z Audi q5 8r 320mm (4tlok) do a4 b7. Co potrzebuje by je zamontować ? (Teraz mam 312mm) Jest tu tyle stron że zajmie mi to miesiąc czasu by przewertować wszystkie wpisy, a do tej pory nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na swoje zapytanie.
  7. U mnie egr jest zaslepiony a kata tez nie ma.
  8. Jak przytrzymam gaz to dym sie rozrzedza i jest bardziej przezroczysty. Spaliny sa delikatnie gryzace
  9. Ale aż tak ? Chciałem załączyć filmik ale jakiś błąd mi wyskakuje.
  10. jarekbukowski1

    Kopci na biało

    Witam, mam problem z moją Audi A4 B5 1.9 TDI 110km Mianowicie po dluższym postoju odpalam mojego dieselka i zaczyna kopcić na biało, a dym śmierdzi spalinami, ale tylko do momentu gdy silnik sie rozgrzeje do optymalnej temperatury kopcenie znika. Płynu chłodniczego nie ubywa, oleju od wymiany do wymiany brakuje mniej wiecej 400ml, ale to może być przez miske olejową bo sie troche poci. Może to być niedopalona ropa ? Czyli wtryski się kończą ? Dodam też ze katalizator jest pusty. Proszę o pomoc bo juz nie mam pojecia co z tym zrobić.
  11. jarekbukowski1

    Kopci na biało

    Witam, mam problem z moją Audi A4 B5 1.9 TDI 110km Mianowicie po dluższym postoju odpalam mojego dieselka i zaczyna kopcić na biało, ale tylko do momentu gdy silnik sie rozgrzeje do optymalnej temperatury kopcenie znika. Płynu chłodniczego nie ubywa, oleju od wymiany do wymiany brakuje mniej wiecej 400ml, ale to może być przez miske olejową bo sie troche poci. Może to być niedopalona ropa ? Czyli wtryski się kończą ? Dodam też ze katalizator jest pusty. Proszę o pomoc bo juz nie mam pojecia co z tym zrobić. Załączam zdjęcie.
  12. Problem rozwiązany. Czuter94 masz racje. W piątek byłem w serwisie Toyoty, mój znajomy tam pracuje i okazało sie że tylna belka była prestawiona o 2mm na mocowaniach do karoserii. Dzięki za odpowiedzi
  13. Kurcze teraz patrzylem i zobaczyłem ze lewe kolo jest cofniete o okolo 1cm do tyłu.
  14. Wymienialem cale kola i opony miedzy tylna a przednia osia a nawet miedzy prawa a lewa strona i caly czas to samo
  15. Wymienialem cale kola i opony miedzy tylna a przednia osia a nawet miedzy prawa a lewa strona i caly czas to samo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...