Skocz do zawartości

handrew

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O handrew

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia handrew

0

Reputacja

  1. Oki. Za 15 000 km- bo olej wymieniam co ok 12 000. Pozdrawiam.
  2. Oki.Sytuacja opanowana. Dziś chciałem wyciągnąć mu ten bezpiecznik od licznika ale po odpaleniu komunikatu już nie było. Wczoraj pomimo kilkukrotnych kasowań i przejechaniu 100 km z 2 godzinna przerwą serwis uporczywie nie znikał z fiś. Potrzebował nocy na mrozie . "Mózg" sie schłodził, kondensatory czy jakieś inne elektroniczne badziewie się rozładowało, i wszystko wróciło do normy. Dzięki za rady i zainteresowanie. Temat do zamknięcia.
  3. Jak w temacie. Na fis pojawił sie komunikat inspekcj -22 dni i ileś tam km. Skasowałem ręcznie - przyciskami, servis i zero i wszystko ok - przy obu wartościach pojawiły się po 3 kreski tyle ze... - tak juz zostało na zawsze. Zamiast wskazań temp zewnętrznej i danych z komputera ciągle tylko ten głupi komunikat z pustymi kreskami wartości. Przejechałem 50 km ciągłe to samo. Skasowałem vcdsem i po kanałach i... nic. po właczeniu zapłonu- odpaleni auta sieci sie tylko ten pie... servis. Żeby być szczery to po 10 sek servisu na 1/2 sekundy pojawiają sie wartości z kompa i znów 10 sekund service i 1/2 s wartości i tak na okrągło. miał ktoś coś takiego i co z tym zrobić. Błędy w instruments skasowałem Vcdsem chociaż ich nie było. Wygląda to jak zawieszenie sie fis/komputera wiec myślałem o odłączeniu aku na noc ale szkoda mi tracić korekty długoterminowe bo autko na LPG i ładnie chodzi. Bedę wdzięczny za pomysły
  4. Oki. Auto juz chwile po mechaniku odzyskało buta i chęć do jazdy. korekty długoterminowe spadły na łeb poniżej + 10 a to i tak tyle ze zona pojechała dobry kawałek na LPG na starych ustawieniach które na nowe pb były zbyt ubogie. Po zmianie termostatu, sprężyn na twardsze- (podniesienie i usztywnienie) tyłu oraz filtra paliwa który na 99% był walnięty . Nie wiem jakie ciśnienie miało przed wymian filtra ale po ładnie trzymała 4 bary. Przedtem pomimo nowej pompy paliwa po nocy przy zapłonie pompa przez 2-3 sek buczała. Po wymianie filtra słychać ze zaskakuje i tyle. Logów jeszcze nie robiłem ale postaram zrobic na weekendzie. Autko znów zapier... . Teraz pora na konkretne zestrojenie LPG. Dzieki przem8
  5. Dzięki. Auto jest po lekkim sofcie. Podkręcone podobno na dole do 4 tys obr. Ale soft raczej wykluczam bo przez prawie 3 lata śmigało i nic się złego nie działo. Problem narastał tak gdzieś od roku. Pompę wymieniłem na pale bez mierzenia cisnienia. Koszt nie duży i sam potrafię bo to nie 1 raz, a tamta rano może nie buczała ale bylo ją słychać. Oki. Przez tydzień nic nie ruszę potem się odezwę. W flltrze jest regulator na 3 bary. Mam nadzieję że to on. Jeszcze raz dzieki?
  6. Kurcze pompa wymieniona na nówkę magneti mirelli i dalej g... Log zrobiony na szybko po wymianie pompy - wiem ze źle ale przy 5000 tys szarpnęło autem. Już powoli sam zaczynam co nieco kumać z tych logów i chyba wtryski pętlą -68 sek logu- wtedy szarpał. Gdzieś w necie znalazłem wzór jak obliczyć max czas wtrysku przy różnych obrotach. Nie wiem co dalej. Zaczynam kombinować ze może filtr jest źle podłączony. Z tego co wiem ma 2 wejścia i 2 wyjścia zasilanie i odpowietrzenia. Może pomylili wejścia bo niby dlaczego lał przez filtr węgla w prawym przodzie a potem... wymienili filtr podłączając tak samo zle. Z tego co piszą w necie auto tak podłączone pojedzie. Do mechanika na wymianę termostatu i pewnie tego filtra idze za tydzień bo potrzebne mi auto do końca tygodnia. swoja drogą czy ten błąd termostatu ma wpływ na stertownik silnika- auto dogrzewa sie po 10km. Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM
  7. Hmmm.- Wiec może za niskie ciśnienie paliwa. Idzie do mechanika wiec niech zmierzy. Auto 1,5 rok temu miało zmieniona pompę a pól roku później po rozruchu lało paliwem z prawego przedniego nadkola. Mechanik wymienił filtr paliwa z zaworem zwrotnym i niby było ok. Nie pamiętam od kiedy zaczęło mu sie pogarszać bo to było stopniowe. ps :świeżo po skasowaniu błędów od 1,5 do odcinki na 3 biegu z butem w podłodze ?
  8. Witam. Pacjent jak w tytule z podobno lekkim softem ale przez 2 lata jeździło pięknie- teraz sa problemy. Z dołu nierówno ciągnie. Korekty długoterminowe po skasowaniu błędów i przejechaniu 50 km dochodzą do 20 czyli coś jest na rzeczy. Podejrzewam lewe powietrze padnięta przepływke albo coś na co jeszcze nie wpadłem. 2mce temu wywaliło błąd czujnika temp G62- wymieniony - tydzień temu wywaliło- i wywala do teraz ( 17701 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Short to Plus P1293 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent) - wymiana termostatu- mechanik już umówiony. Log zrobiony po skasowaniu błędów i przejechaniu 50 km na pb. (bład 17701 juz sie pokazał) Wiem ze log zły bo nie do maxa ale i z tego coś się da wyczytać. Z góry dzięki Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM
  9. Oki. Zagadka rozwiązana. Tak jak myślałem auto miało dołożony autoalarm z odcięciem na pompę paliwa i spaliło wtyczkę na tym odcięciu. Po wyzwoleniu alarmu pompa ok i bryka śmiga. Niestety alarm miał podniesione płytki w pilotach centralnego zamka i po jego wywaleniu - piloty przestały reagować. Pomogło dokupienie używek pilotów z tym samym nr co były ori i dodaniu ich do modułu komfortu przez vcds. Temat do zamknięcia.
  10. Witam. To mój pierwszy post wiec jeśli zły dział itp proszę o wyrozumiałość. Jak w temacie. Mam a4 b6 1.8t silnik avj. moja 2 polówka wczoraj pojechał do pracy i ... dzwoni ze autko nie pali tak jak by nie dostawało paliwa. Powiedziałem żeby uruchomiła na awaryjnym lpg i... eureka - przyjechał do domu (50km). Ale do rzeczy pompa nie podawała nie buczała po zapłonie. Sprawdziłem bezpiecznik i .. wziąłem urlop- rozebrałem najpierw podszybie i zonk tam tylko 3 przekaźniki - dwieście coś, jakiś mały i 373-zaden od pompy paliwa, w miedzy czasie eureka pod kierownica pierwszy z lewej był 167 wiec na warsztat go ale pod napięciem na cewkę cyka i przerywa obwód na dużych stykach. Wiec ... ech pompa. Raz juz temat domontu pompy przerabiałem bo stara ciągłe buczała wiec - tapicerka -wycialgłem pompe sprawdziłem cicho buczy ale nie obraca. Ok- podmieniłem na stara buczaca ale sprawna złozyłem do kupy zamontowałem w zbiorniku i... zonk - pompa nie daje . Wiec sprawdziłem zasilanie na pompie. mam stary chinski miernik wiec on sam skacze do 5 volt bez zwarcia przewodów a na zapłonie pokazał niby 10 ale mu nie wierzyłem wiec kolejno zrobiłem próbę podłączając przekaźnik pod wtyczkę pompy- cewka nie cyka, a stara zepsuta dopiero co wymontowana pompa nie buczy ( a na zasilaczu wyraznie buczała tak samo jak przekaznik przerywał obwód. No i jestem w kropce. Stara - nowo zamontowana pompa na 99 % ok, sprawdzałem na zasilaczu przed montażem, przekaźnik 167 tez a.... zasilania na pompie nie ma - co jeszcze mogę sprawdzić. Po cichu kombinuje ze to może któryś z tych przekaźników na podszybiu które po opisach w necie nie pasowały do pompy paliwa ale który- bo jak nie one to nie wiem co i co moge jeszcze sprawdzić . Baran jestem ze nie zrobiłem zdjecia tego podszybia. Oki - proszę o jakieś podpowiedzi i sugestie co sprawdzic i co to za przekazniki - do czego sa na podszybiu s w bezynie. Z góry dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...