vilcov
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O vilcov
Informacje
-
Imię
Ariel
-
Miasto
Tychy
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia vilcov
0
Reputacja
-
Właściwie to nie wiem. Auto mam 3 lata, ale nie była ona wymieniana za mojej kadencji. Przepływka to część 0/1? W sensie, że jak błędne daje sygnały to cała do wymiany czy da się naprawić? Orientowałem się za przepływką w ASO to koszt 600 zł, trochę szkoda byłoby wydawać tyle kasy jakby okazało się, że obecna jest sprawna. ps. Jakieś inne pomysły patrząc po logach? dziś wieczorem sprawdzę jaka siedzi
-
Hej, Od dłuższego czasu mam wrażenie, że Audi jest mocno zamulone i ma chyba ze 120 koni. Z początku myślałem, że to wina LPG, ale nie ma większej różnicy jazdy na lpg a pb. Turbo się wolno zbiera, ale czasami zdarza się tak jakby się odblokowuje i czuć kopa od turbo, a czasami zbiera się jak 2.0. Prośba o analizę: 118, 115: https://log.malonetuning.com/chart/245806?fbclid=IwAR1w-EJ_QinTq-ycPRx-cJp9amGFNUB8i4y5R_3H_PuM6bQQG6RRC4PLKyE#H8KLCABXw618XAIDTcKMQQrDgzAMBMO%2FwqLCswQJTV8TfHBrw6EIUjvDiHJJw7vDusOEDsKUHndndsOnGcKew7nDtcKQw4QUNcOXwq0ADg5bwrlmwpUvwp8RIXJiw7XDhnDCkcO0ZjXCskw7w7ldw5rDosOaLBLCmMKCN1%2FDmFp5Q8OTw4rCjcO4EMOow7PCk0ElLsOWw49Ow7MPw4wDw55xcghjwofCvlouw5sqw71swpzCnDsAMU8nwo7CrQAAAA%3D%3D 002, 033: https://log.malonetuning.com/chart/245805?fbclid=IwAR1ZR8_zCAmFZ_IhBCG2qnmNfo8mswm2GMZhOIPxaJBBTQciIvxSPa9b7BY#H8KLCABVw618XAIDbcKNQQrDgzAMBMO%2FwqLCswx1wpvDnxgfw5RGwrjChsOECsKyEsOSwr7CvnEMwqXChx53woZhQwDDpVk2diMZVTZAwo%2FCt8KIw7%2FDsMK1w6HCh8OMw7dcw5glwpV1wqnCgMKXDifDkcO8w6ZjIiQuwqxkDMOdwpTCjcOVwpzCicObHcOtwrkVwr3CoXF0wq8vAsONw6lpZ3LCvMO9wojDoHHCiAjDvlTCtMKaw5Rlw4rDlsKMH2LDvAAQQ0hCwr8AAAA%3D Z góry dzięki pzdr.
-
Panowie instrukcja super, pomocne posty również innych użytkowników. Wczoraj naprawiałem swój zamek i jedyne z czym się męczyłem to wyciągnąć bolec łączący klamkę ze sprężynką odbijającą (zdjęcie kolegi powyżej). Niby miał łatwo wyjść, a z gnidą męczyłem się ze 20 minut. Takie moje wskazówki, jeżeli komuś przyjdzie zmierzyć się z tym problemem, a się w 100% tego tutaj nie doczytałem (przynajmniej bazując na moim przykładzie - A4 B6, 2004r) Żeby wykręcić zamek należy wyciągnąć cały schowek, samo otwarcie schowka w moim przypadku nic nie dało, gdyż nie było dostępu do śruby (wyciągnięcie schowka według instrukcji zawartej w temacie) Gdy już odkręcimy śrubę mocującą zamek to nie szarpcie się z nim. Zamek należy cienkim płaskim śrubokrętem delikatnie podważyć z lewej strony - troszkę od góry, środka, dołu - lewej strony i odskakuje sam. Aby wybić bolec należy uderzać/wyciskać go w dół (i tylko w tą stronę, gdyż w drugą jest klin), to znaczy: zamek jak jest ustawiony w swojej pierwotnej pozycji to plastik który nam się ułamał jest na dole, czyli bijemy go od góry w stronę naszego ułamanego dzyngla. Może być opór. U mnie poskutkowało wyciskanie go, aż odskoczył około pół cm. a następnie kombinerkami go już wyciągnąłem. Wybijanie nic mi nie dało, ale to już kwestia indywidualna - każdy jest inny. Naprawę plastiku polecam patentem z blaszki, tak jak koledzy opisywali. Skręcamy wszystko i cieszymy się zaoszczędzoną kasą Pozdrawiam.