Skocz do zawartości

vilcov

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O vilcov

Informacje

  • Imię
    Ariel
  • Miasto
    Tychy

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia vilcov

0

Reputacja

  1. Właściwie to nie wiem. Auto mam 3 lata, ale nie była ona wymieniana za mojej kadencji. Przepływka to część 0/1? W sensie, że jak błędne daje sygnały to cała do wymiany czy da się naprawić? Orientowałem się za przepływką w ASO to koszt 600 zł, trochę szkoda byłoby wydawać tyle kasy jakby okazało się, że obecna jest sprawna. ps. Jakieś inne pomysły patrząc po logach? dziś wieczorem sprawdzę jaka siedzi
  2. Hej, Od dłuższego czasu mam wrażenie, że Audi jest mocno zamulone i ma chyba ze 120 koni. Z początku myślałem, że to wina LPG, ale nie ma większej różnicy jazdy na lpg a pb. Turbo się wolno zbiera, ale czasami zdarza się tak jakby się odblokowuje i czuć kopa od turbo, a czasami zbiera się jak 2.0. Prośba o analizę: 118, 115: https://log.malonetuning.com/chart/245806?fbclid=IwAR1w-EJ_QinTq-ycPRx-cJp9amGFNUB8i4y5R_3H_PuM6bQQG6RRC4PLKyE#H8KLCABXw618XAIDTcKMQQrDgzAMBMO%2FwqLCswQJTV8TfHBrw6EIUjvDiHJJw7vDusOEDsKUHndndsOnGcKew7nDtcKQw4QUNcOXwq0ADg5bwrlmwpUvwp8RIXJiw7XDhnDCkcO0ZjXCskw7w7ldw5rDosOaLBLCmMKCN1%2FDmFp5Q8OTw4rCjcO4EMOow7PCk0ElLsOWw49Ow7MPw4wDw55xcghjwofCvlouw5sqw71swpzCnDsAMU8nwo7CrQAAAA%3D%3D 002, 033: https://log.malonetuning.com/chart/245805?fbclid=IwAR1ZR8_zCAmFZ_IhBCG2qnmNfo8mswm2GMZhOIPxaJBBTQciIvxSPa9b7BY#H8KLCABVw618XAIDbcKNQQrDgzAMBMO%2FwqLCswx1wpvDnxgfw5RGwrjChsOECsKyEsOSwr7CvnEMwqXChx53woZhQwDDpVk2diMZVTZAwo%2FCt8KIw7%2FDsMK1w6HCh8OMw7dcw5glwpV1wqnCgMKXDifDkcO8w6ZjIiQuwqxkDMOdwpTCjcOVwpzCicObHcOtwrkVwr3CoXF0wq8vAsONw6lpZ3LCvMO9wojDoHHCiAjDvlTCtMKaw5Rlw4rDlsKMH2LDvAAQQ0hCwr8AAAA%3D Z góry dzięki pzdr.
  3. Panowie instrukcja super, pomocne posty również innych użytkowników. Wczoraj naprawiałem swój zamek i jedyne z czym się męczyłem to wyciągnąć bolec łączący klamkę ze sprężynką odbijającą (zdjęcie kolegi powyżej). Niby miał łatwo wyjść, a z gnidą męczyłem się ze 20 minut. Takie moje wskazówki, jeżeli komuś przyjdzie zmierzyć się z tym problemem, a się w 100% tego tutaj nie doczytałem (przynajmniej bazując na moim przykładzie - A4 B6, 2004r) Żeby wykręcić zamek należy wyciągnąć cały schowek, samo otwarcie schowka w moim przypadku nic nie dało, gdyż nie było dostępu do śruby (wyciągnięcie schowka według instrukcji zawartej w temacie) Gdy już odkręcimy śrubę mocującą zamek to nie szarpcie się z nim. Zamek należy cienkim płaskim śrubokrętem delikatnie podważyć z lewej strony - troszkę od góry, środka, dołu - lewej strony i odskakuje sam. Aby wybić bolec należy uderzać/wyciskać go w dół (i tylko w tą stronę, gdyż w drugą jest klin), to znaczy: zamek jak jest ustawiony w swojej pierwotnej pozycji to plastik który nam się ułamał jest na dole, czyli bijemy go od góry w stronę naszego ułamanego dzyngla. Może być opór. U mnie poskutkowało wyciskanie go, aż odskoczył około pół cm. a następnie kombinerkami go już wyciągnąłem. Wybijanie nic mi nie dało, ale to już kwestia indywidualna - każdy jest inny. Naprawę plastiku polecam patentem z blaszki, tak jak koledzy opisywali. Skręcamy wszystko i cieszymy się zaoszczędzoną kasą Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...