
Radek_DDZ
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Radek_DDZ

Informacje
-
Imię
Radek
-
Miasto
DDZ
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Radek_DDZ obserwuje zawartość Potrzebny schemat wtyczki przepływomierza
-
Witam Poszukuję schemat wtyczki przepływomierza 2.0 alt a dokładniej jakie kolor przewodu w jakie gniazdo wtyczki wchodzi. Z góry dziękuję za pomoc.
-
Na miejscu Moderatora jezeli takowi tu są przywalił bym Tobie Bana za takie teksty. Ciekawe czy w realu masz taką niewyparzoną gębe. Bede mądrzejszy i na następną twoją itiotyczną wypowiedź nic nie odpiszę. A kogoś ogarniętego w temacie proszę o zamknięcie na amen tematu. Pozdro
-
Ale Ty wypowiadasz sie w Moim temacie i stawiasz diagnoze ze wałek co jest w moim przypadku bzdurą.Filmik który podesłałem ukazywał dokładnie ten sam problem i to też była wina wariatora. Ja w twój temat nie wchodzilem i się nie wypowiadałem .Tyle w temacie i zamilcz.
-
Skąd wiem?? Bo ta awaria została u mnie w A4 rozwiązana. Gdybyś czytał ze zrozumieniem to co jest napisane to byś nie pisał bzdur.
-
W tym wypadku to nie żaden wałek tylko wariator. Po co wprowadzasz ludzi w błąd?
-
W poniedziałek będę z tym walczył .Dam znać co i jak. Trochę Mnie nie było ale mam odpowiedzi na wszystkie pytania. 1.Co do zamulenia na 1 i 2 biegu to winna jest gruszka podciśnienia - uszkodzona może być membrana lub ułamany kruciec - dobrze jest sprawdzić świece zapłonowe (moje świece były w tragicznym stanie ) Reasumując problem nr 1 w moim wypadku winna gruszka podciśnienia i wypalone świece zapłonowe (jeżeli ktoś ma uszkodzoną membranę a kruciec cały to zapraszam na pw bo posiadam gruszkę ze sprawną membraną i mogę odsprzedać) 2.Sprawa nierównej pracy silnika - winowajca to wariator , naprawa polega na regeneracji w/w dziadostwa lub kupno nowego z ASO.
-
W poniedziałek będę z tym walczył .Dam znać co i jak.
-
Rozumiem.Da radę to samemu wymienić?? szperam po necie i jak na razie nie trafiłem na jakiś tutorial czy coś w tym stylu. znalazłem filmik z dokładnie takim samym problemem co u mnie.
-
a to właśnie nie powoduje nierównej pracy silnika ??
-
a to czasem nie któraś z cewek zapłonowych??
-
Pech chciał że jak dziś wracałem do domu silnik zaczął pracować nierówno na wolnych obrotach.Podłączyłem skaner i wyskoczył mi błąd 17748 czujnik pozycji wałka rozrządu (G40) / czujnik prędkości silnika(G28)- nieprawidłowa korekcja. w czym problem?
-
Nie ma znaczenia czy zimny czy rozgrzany. Jak stoisz na światłach chcesz gwałtownie ruszyć ,ruszasz ciągniesz na pierwszym biegu to 5 tys obrotów to auto nie przyspiesza wprost proporcionalnie . Z 2 biegiem jest też coś w podobie. Ale 3 4 5 jest ok. jak np. Chcesz wyprzedzić redukujesz z 5 na 4 i pedał w podłoge jest wszystko tak jak powinno.Przyspiesza prawidłowo.
-
Sprawdziłem patent 5 bieg 60 i pedał w podłogę.I prędkość wzrasta wraz z obrotami .Więc już sam nie wiem.
-
Może być sprzęgło bo łapie przy koncu.Nie podejrzewałem o to sprzęgła. Mój mechanik wspominał że za jakiś czas przydało by się wymienić to sprzęgło. Więc chyba przyspieszę tą wymianę i zobaczę czy te dziwne obiawy ustąpią.Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
-
Sprzęgło jeszcze ok.Falowania obrotów brak. Błędów Brak.