Skocz do zawartości

w30011993

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O w30011993

Informacje

  • Imię
    Weronika
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia w30011993

0

Reputacja

  1. w30011993

    Tryb awaryjny

    Wszystko robią za darmo nie muszę za nic płacić bo to w ramach gwarancji
  2. w30011993

    Tryb awaryjny

    To właśnie niby są fachowcy zajmują się tylko audi i volkswagen . Chyba trzeba będzie tak zrobić bo nie mam innego wyjścia juz 10 wizyta u nich i nie ma skutku
  3. w30011993

    Tryb awaryjny

    Chodzi o to ze nie mogę sam grzebać bo mam gwarancje i jak zacznę sam grzebać to ja stracę
  4. w30011993

    Tryb awaryjny

    Auto stoi ponownie w warsztacie szukają dalej przyczyny zapytam się czy robili logi i dam znać
  5. w30011993

    Tryb awaryjny

    Witam a logi coś pomogą jak silnik nie zawsze wchodzi w tryb awaryjny ? Ostatnio przejechał 500 km prędkością autostradowa i nic dopiero po powrocie wyjechałam jeszcze ra na autostradę i przy 120 km/h tryb awaryjny się włączył tryb awaryjny wchodzi po wyżej 100 km/h
  6. w30011993

    Tryb awaryjny

    Zdjęcie z komputera w warsztacie. Proszę o pomoc. Moje auto ponownie wróciło do warsztatu.
  7. w30011993

    Tryb awaryjny

    Cały czas mówią, że jest „niedoładowanie”. Jeżeli chodzi o logi to zapytam przy kolejnej wizycie.
  8. w30011993

    Tryb awaryjny

    Witam serdecznie, moze Państwo umieją mi pomoc ? posiadam audi a4 b7 2.0 tdi, które bardzo często wchodzi w tryb awaryjny. Została zregenerowana turbina - niestety nic to nie dało. Została wymieniona turbina na inną jest trochę lepiej, ale wciąż wchodzi w tryb awaryjny. Kolejne działanie jakie podjął warsztat to wymiana EGR i znowu samochód wchodzi w tryb awaryjny. Teraz został wymieniony czujnik od turbiny i niestety dzisiaj znowu zaprowadziłam auto do warsztatu. Może ktoś z was umie rozwiązać mój problem, bo Panowie z warsztatu są chyba już bezradni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...