w30011993
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O w30011993
Informacje
-
Imię
Weronika
-
Miasto
Szczecin
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia w30011993
0
Reputacja
-
Wszystko robią za darmo nie muszę za nic płacić bo to w ramach gwarancji
-
To właśnie niby są fachowcy zajmują się tylko audi i volkswagen . Chyba trzeba będzie tak zrobić bo nie mam innego wyjścia juz 10 wizyta u nich i nie ma skutku
-
Chodzi o to ze nie mogę sam grzebać bo mam gwarancje i jak zacznę sam grzebać to ja stracę
-
Auto stoi ponownie w warsztacie szukają dalej przyczyny zapytam się czy robili logi i dam znać
-
Witam a logi coś pomogą jak silnik nie zawsze wchodzi w tryb awaryjny ? Ostatnio przejechał 500 km prędkością autostradowa i nic dopiero po powrocie wyjechałam jeszcze ra na autostradę i przy 120 km/h tryb awaryjny się włączył tryb awaryjny wchodzi po wyżej 100 km/h
-
-
Cały czas mówią, że jest „niedoładowanie”. Jeżeli chodzi o logi to zapytam przy kolejnej wizycie.
-
Witam serdecznie, moze Państwo umieją mi pomoc ? posiadam audi a4 b7 2.0 tdi, które bardzo często wchodzi w tryb awaryjny. Została zregenerowana turbina - niestety nic to nie dało. Została wymieniona turbina na inną jest trochę lepiej, ale wciąż wchodzi w tryb awaryjny. Kolejne działanie jakie podjął warsztat to wymiana EGR i znowu samochód wchodzi w tryb awaryjny. Teraz został wymieniony czujnik od turbiny i niestety dzisiaj znowu zaprowadziłam auto do warsztatu. Może ktoś z was umie rozwiązać mój problem, bo Panowie z warsztatu są chyba już bezradni.