Skocz do zawartości

kendi1419

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kendi1419

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BGB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia kendi1419

0

Reputacja

  1. Witam, Tak jak w temacie doszło do wycieku płynu wspomagania i znalazłem nieszczelność na aluminiowej rurce, która służy jako chłodnica tego płynu. Nieszczelność próbowałem "zakleić" poxyliną, ale płyn niestety nie pozwala na to, mimo że ze zbiorniczka odessałem strzykawką resztki płynu, ale w chłodnicy on nadal jest i uniemożliwia mi naprawę. Chcę w szybki sposób pozbyć się wycieku, żebym mógł jeździć autem, bo do wymiany chłodniczki konieczne jest zdemontowanie zderzaka a nie chcę tego robić w tym momencie bo i tak czeka mnie jego naprawa po kolizji z sarną i czekam na termin wyznaczony przez mechanika... :/ Do głowy przyszły mi dwa pomysły: 1) odpiąć chłodniczkę i tymczasowo zamknąć obieg jakimś krótszym wężykiem lecz tu potrzebuję wiedzy czy auto długo może jeździć bez chłodzenia tego płynu mimo, że obecnie temperatura otoczenia jest na minusie 2) odpiąć chłodniczkę, kompresorem wypryskać resztki płynu które w niej zalegają i uniemożliwiają sklejenie, lecz tu znowu pojawia się problem czy da to efekt i czy płyn nie rozpuści takiej poxyliny czy jakiegoś innego kleju i czy po pewnym czasie znowu nie zacznie kapać Jeśli posiadacie jakąś wiedzę czy moje pomysły mają sens to proszę o podzielenie się nią, a jeśli ktoś ma jakiś inny pomysł to proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...