Skocz do zawartości

madeinitaly

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O madeinitaly

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Radymno

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia madeinitaly

0

Reputacja

  1. Dzisiaj zrobiłem mały test, przejechałem się kawałek żeby zamki się zaryglowały. Zatrzymałem się, odsunąłem szybę wysiadłem z auta zatrzasnąłem drzwi no i zamek oczywiście zamknięty. Wygląda mi na to że przy otwieraniu drzwi kierowcy nie odbezpiecza zamków. Lampka na drzwiach z kluczykiem gaśnie a mimo to zamki trzymają.
  2. sprawdziłem, wszystko czyste suche jak z fabryki...
  3. na poniedziałek załatwię dopiero VAG i go sprawdzę, sam jestem ciekawy co tam krzyknie
  4. też tak myślę a jednak. Nie jest to regułą ale zdarzają się sytuacje gdzie jak wspomniałem zostawię odpalone auto na myjni i jak wracam to czeka mnie zdziwienie.
  5. Witajcie, mam pewien problem z moim A4 B7 2005 r. Mianowicie niedawno pojechałem na myjnie i jak zwykle nie gasiłem silnika bo się nie opłacało na te 3 min. Jakie było moje zdziwienie jak po umyciu okazało się że drzwi są zamknięte. Dobrze że miałem niedaleko do domu to podszedłem po zapasowe klucze i otworzyłem je z kluczyka. Dodam że bagażnik mogłem normalnie otworzyć więc zaryglowało mi tylko drzwi. Wczoraj sytuacja się powtórzyła pod domem, odpaliłem auto przejechałem może 300m, wysiadłem z niego żeby je odśnieżyć i znów drzwi zaryglowane. Ktoś wie czym to może być spowodowane ? ja rozumiem że drzwi się ryglują jak się przekroczy te 15 km/h ale żeby na postoju ?
  6. http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6890301253 Takie radio z opisu niewiele wynika... Z tylu wychodzi cala wiazka roznokolorowych chinchy ktore sa opisane w dwoch jezykach i zaden z nich nie jest polski Nie bardzo wiem jak zlokalizowac w kostce przewody ze wzmacniacza... W innym temacie kolega pisal ze uruchomil tylne glosniki za pomoca samych chinchy ale nie wiem jak to zrobil i nie moge sie z nim skontaktowac... nie ukrywam ze to by byla lepsza opcja bo wiem ze juz teraz radio weszlo mi na prawde na wcisk jak widze ta dodatkowa kostke to jestem przerazony...
  7. Masakra...tam z tylu jest cala wiazka chinchy do wzmacniacza, ta duza kostks iso do tego puszka z canbusem jakos tego nie widze A jakis schenat co z czym polaczyc ? Bo zeby nawet uzyc ten adapter to tam jest sporo tych kabli a ja jak pisalem nie mam zadnych wolnych
  8. No wlasnie tego typu adaptery widzialem ale one sa wlasnie na standardowe iso a u mnie tego nie ma po zadnej stronie a omijajac kostki i laczyc same kable to masakra...poza tym nie mam szana upchac tam z tylu za radiem jeszcze takiej puszki...
  9. Witam, jest już na forum pełno takich tematów ale niestety żaden nie rozwiązał mojego problemu. Miałem w mojej A4 B7 z 2005 r radio RNS-E i ładnie grały wszystkie głośniki włącznie z tym na tylnej półce. Zmieniłem na multimedialnego chińczyka i działa mi tylko sam przód. Znalazłem na allegro adaptery do "wzbudzania" tylnych głośników ale wszystkie są na standardowe 2 kostki ISO a u mnie instalacja w samochodzie jak i radiu posiada jedną dużą kostkę ISO. Domyślam się że muszę uruchomić jakoś wzmacniacz do którego jest podłączony tył ale nie bardzo rozumiem jak to zrobić bo nie mam żadnych wolnych kabli Jest jeszcze jedna ciekawostka którą zauważyłem że jak nie gra muzyka to w tylnych wysoko tonowych słyszę cichy szum więc tak jakby działają ale nic więcej...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...