Skocz do zawartości

JohnyBe

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O JohnyBe

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AHU
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia JohnyBe

0

Reputacja

  1. Pasek był wymieniany 50 tys temu, niby już trochę ma, ale dziwne, że stało się to u mechanika. Przy takiej akcji słychać, że coś się stało? Mechanik powinien od razu wiedzieć, że zrobiło się spustoszenie w silniku. A nie nagle na następny dzień zastanawiać się czemu samochód nie odpala. Paweł
  2. Witam, W czwartek oddałem auto do mechanika z cieknącą pompą wtryskową, w sprawie diagnozy co dokładnie cieknie i ile wyniesie naprawa. W piątek wjechali na kanał w celu diagnozy. (normalnie odpalili auto) Dzisiaj rano (sobota), dzwonią do mnie z pytaniem czy samochód ma jakieś zabezpieczenie przed odpaleniem... nie ma. Po kilku godzinach dzwonią, że nie mogli odpalić silnika z powodu przestawienia się faz rozrządu... Twierdzą, że rozrząd sam się nagle przestawił, możliwe, że zerwał się klin. Czy to możliwe, że nagle klin sam się zerwał? Twierdzą, że pompy wtryskowej nie ruszali, ale od razu powiedzieli, że to nastawnik cieknie. Mogli to ocenić bez grzebania przy silniku? Jak się zachować? Nie zrobili czasem fuszerki i teraz chcą się wywinąć od odpowiedzialności? Trochę dziwne, że nagle się to stało jak samochód stał u mechanika. Dodam, że przyjechałem samochodem sprawnym, normalnie odpalającym i jeżdżącym, mieli tylko zdiagnozować wyciek i wycenić robotę. Proszę o rady. Paweł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...