Jump to content

Adam562

Pasjonat
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Adam562

Informacje

  • First name
    Adam
  • Location
    Kutno

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1986
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AWX
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Panowie potrzebna pomoc. Tydzień temu wymieniłem kompletne polosie z przegubami na nowe. Po paru dniach jazdy w okolicach od 80+ km/h zaczyna się wycie i buczenie. Podczas zwalniania dzwiek pomału ustaje. Pomyślałem że któraś z półosi może być wadliwa ale okazało się że polosie są ok. Czy wielowahacz może dawać takie objawy? Czy łożysko koła? Czy jeszcze coś innego? Poduchy pod silnikiem i skrzynia biegów też wymienione. 1.9 AWX Avant 2002r. Po wymianie łożysk w kołach wycie nadal jest od około 80+ km/h. Przy około 140 km/h wyje i to bardzo. Opony wywarzone są dobrze. Może to być wina słabej jakości np półosi z przegubami i wyją? No bo co może dawać jeszcze taki efekt. Źle ustawiona zbieżność?
  2. Witam. Panowie powie mi ktoś co to za jakby (piłka) kolo turbo w AWX. Za co to odpowiada bo lata u mnie luźno
  3. No upg to może nie bo były by jakieś inne objawy niż wyciek płynu? Auto jeździ normalnie zero problemów poza uciekającym plynem
  4. Od kilku dni podczas jazdy wyskakuje komunikat o niskim stanie płynu chlodniczego. Dolalem litr wszystko było ok przez 2 dni dzisiaj od nowa wyskakuje komunikat o niskim poziomie płynu. Cały układ szczelny zero wyciekow. Po odkreceniu korka od zbiorniczka wyrownawczego wydostaje się w miarę dużo powietrza i płyn się podnosi lekko. I tak jest non stop co chwilę płynu ubywa i muszę dolewac. Skoro nie ma wyciekow to ten płyn musi gdzieś się podizac czy może to być zapowietrzony układ chłodzenia?
  5. Witam. Jak w tytule. Jak założyć OCT gdzie ma iść poszczególny wąż i co z dziura w turbinje po odmie? Cały dolot a oleju, IC zalepiony olejem i syfem że nie ma milimetra przepływu powietrza. Jaki najlepszy oct by ktoś podrzucił i jakie szerokie zloczki maja być do AWX 2002 r
  6. Dzięki wielkie za podpowiedź .
  7. Nie o to chodzi ze nie mam co forsą robić ale jedni mówią że wymienia sie komplet inni że jak nie daje oznak 2m do zostawić w spokoju i same kompletne sprzęgło . Sprzęgło lepiej LUK-a czy Sash-a ?
  8. Panowie jest sens pakowac nowa dwumase jak ta nie daje o sobie znac ?
  9. a wiesz moze ile tych zebow jest na wielowypuscie i wysokosc tarczy ?
  10. ROzumiem moze orientujesz się jak to jest z tym AWX bo są dwa rozmiary sprzegla niby 228 i 230 i slyszalem ze to to samo ale nie wiem na 100 % ?
  11. Tak właśnie myślę nad kompletem LUK-a , od razu ładować nowe koło 2masowe ?
  12. Witam . Panowie czeka mnie wymiana sprzęgła bo sie slizga na 3-4-5 biegu przy agresywnym depnieciu gazu . Posiadam AWX 2002 r . Obecnie 170 koni i nie cale 400 niuta. Moje pytanie brzmi jaki komplet sprzegla polecacie albo czy warto obijac sama tarcze ta stara kevlarem zeby to wszystko przenioslo ten moment obrotowy .
  13. To panowie podzielcie się informacją jak tego dokonać bo dolna śruba blokuje o wiatrak
  14. Witam. Panowie czeka mnie w na dniach wymiana alternatora w 1.9 AWX. Teraz nie wiem czy trzeba zdejmować cały zderzak i pas przedni bo dolna środa od alternatora blokuje o wentylator i nie ma opcji wyjecia jej. Czy jest na to jakis sposób. Czy wystarczy tylko lekko poluzowac pas i odchylic go żeby wyjac śrubę??
  15. Dzięki panowie za odpowiedź bo myślałem że auto po przygodach i ktoś po taniosci poleciał.
×
×
  • Create New...