Skocz do zawartości

bigpawel

Pasjonat
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bigpawel

Informacje

  • Imię
    Ryszard
  • Miasto
    Małopolska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bigpawel

1

Reputacja

  1. Powiedzcie mi jaki potrzebował albo kupić będę adapter albo końcówkę i manometr żeby sprawdzic ciśnienie paliwa na vacum pompe. Nie naprawiam samochodów na co dzień a nie mam wszystkiego pod ręką . A do mechaników mam już uczulenie .
  2. Wcześniej było na -2,7 teraz ustawione na 0 wyniki w grupach się praktycznie nie zmieniły. Co do synchro na jałowych jest 0 po przegazowaniu 0-0,5 nie jest stale
  3. A mógłbyś napisać których grup ?
  4. Witam Audi a4 B6 1.9 TDI AWX 130KM . Problem polega podczas odpalania samochodu najczęściej po nocy. Odpala od strzała ale 3 sekundy po uruchomieniu nie równo pracuje i rzuca nim przez ok 2-3 sekundy po 5 sekundach przygasa i czasem zgaśnie czasem się utrzyma. Później przy kolejnym odpaleniu jest ok. Pompa tandemowa lała to ja uszczelniłem nowym zestawem uszczelniaczy ale bez zmian. Synchronizacja walka ustawiona na 0. Nie sprawdziłem ciśnienia paliwa bo nie mam manometru. Można cos dowiedzieć się z tych wyników a temat pomp wtrysków ? Dodam ze auto było u mechanika i wymienił pompki na nowe czy regenerowane . Dodam ze podgiąłem konektory jedynie co się poprawiło to wydaje mi się ze lepsza reakcja na gaz . Zimny silnik Korekty 1: 2.99mg/suv 2: -0,66 mg/suv 3: -1,06 mg/suv 4: -0,70mg/suv Grupa 18 same 0 przy odpuszczaniu gazu 4 Bipy 1: -38 2:-62 3:-48 4:-47 Ciepły silnik Korekty 1: 1,11 mg/suv 2: 0,12 mg/suv 3: -0,66 mg/suv 4: -0,70 mg/suv Grupa 18 bez zmian Bipy na biegu jalowym 1: -33 2: -47 3: -1 4: -37 3000 obr 1: -60 2: -67 3: -42 4: -67
  5. To prawdopodobnie będzie wina łożysk w mechanizmie różnicowym.mam 270 na blacie.sprawdź jeszcze przeguby wew.
  6. Witam mysle nad zakupem B9 i zastanawiam sie jakie sa wersje wyposażenia a dokładnie MMI . Może ktoś powiedzieć jak rozróżnić dane multimedia ?
  7. Tak luz podobny sprawdź lewą stronę prawdopodobnie też będziesz miał. U mnie od 120 jechać się nie dało. Robota prosta tylko trochę schodzi z łożyskami żeby to wybić
  8. Powodem był luz prawej półosi. Wymiana łożysk w mechanizmie różnicowym. Gdyby ktoś robił w dyfrze jest osobny olej w multi wchodzi nie cale 2L. Drgania występowały cały czas a najgorzej od 120 w gore. Na lewej półosi tez był luz lecz duzo mniejszy ale obie strony wymieniłem. Części kupione w ASO 700 zł. Sa zamienniki łożysk lecz mogą sie różnic wymiarami Lewa strona: Kapa - 0B4 409 175 E Łożysko kulkowe - 0B4 409 294 D 3x Podkładka niwelująca luz - 0B4409227 Prawa strona: Łożysko małe - 0B4409123E Duże łożysko - 0B4409218C Oring - WHT004074A Uszczelniacz wału - 0B4409400C Olej - G 052 190 A2
  9. Witam musze kupic dwa przeguby wewnętrze i nwm jakie wybrac a jest kilka rodzajów. Audi a4 b8 2.0 tdi 142 KM 105kW 2011 rok modelowo 2012 multitronic Po vinie nic nie daje.
  10. Witam od niedawna borykam sie z problemem drgań samochodu. Drgania są takie jakby były kola nie wyważone lub nie równa droga czy jakieś wyboje. Jeżdżę głownie autostrada i jest to trochę denerwujące. Kola wyważane zmieniane lewo prawo przód tył , przekładane na drugi komplet. Felgi są proste. Dzieje sie to od 90 km/h miedzy prędkością 140-160 jest najgorzej. Dodam ze drgania sa przy przyspieszaniu i odpuszczaniu gazu, powiedział bym ze przy odpuszczeniu gazu z prędkości 160 jeszcze większe. Sa chwile co jest 3-5 sekund dobrze a następne 10s wibracje. Zawieszenie sprawdziłem nie zauważyłem żadnych luzów bylem również na stacji kontroli tam tez wszystko sprawdzone i jest ok. Autem ogólnie dobrze sie prowadzi. Amortyzatory pokazały przod 63 % a tył 62% zużycia. Kola raczej bym odrzucił sprawdzane na kilka sposobów. Układ nep edu ? czy amortyzatory . Spotkał się ktoś z takim przypadkiem ? Audi a4 B8 2011 rok 2.0 tdi 143 260000 km automat multitronic
  11. Witam wszystkich użytkowników. Borykam sie z problemem falujących obrotów w silniku 1.9 tdi 110km asv. Silnik czy ciepły czy zimno obroty skacza jednakowo od 884-924 obr/min. Kąt wtrysku ustawiany kilka razy na rożne pozycje problem dalej ten sam. Przepływomierz podmieniałem . Zrobiłem logi statyczne. Prosiłbym o przeanalizowanie logow. Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_YkRbK.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_4t32VqA.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_1PASZT.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_16ENC.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_x7ZGb5j.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_I2OEa.html
  12. bigpawel

    Audi a4b6 zmiana silnika

    Witam posiadam audi a4b6 z uszkodzonym silnikiem 2.0 benzyna. Chciałbym wsadzić nowy 2.0. Wystarczy włożyć nowy i będzie wszystko działać bez prooblemu ? Nie trzeba zmieniać sterowników ?
  13. Raczej org. Do rzeczy wymiana świec czy świecy ?
  14. Co ma kabel do tego ? Kupiłem używke po znajomości. Trochę mnie kosztował więc na pewno oryginał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...