Skocz do zawartości

bartekchoroszy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bartekchoroszy

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Zielona Góra

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bartekchoroszy

0

Reputacja

  1. bartekchoroszy

    Obroty silnika

    Witam.Czyściłem nagrzewnice domowym sposobem i nie ukrywam ze dosc wody zostalo wylane na caly silnik.Gdy odpalilem to obroty idą do 2 tysiecy ,a potem szarpie autem i slychac lekkie stuki,przy okazji włącza się kontrolka ESP.dalej jak 2 tysiace nie pojdzie,a jak długo tak trzymam to obroty spadają na 0 i na chwile pokazuję się na wyswietlaczu kontrolka z olejem i po 5 sekundach znika.. Czy to mogą być pompowtryski ,a może zalany komputer? Może ktoś miał coś podobnego albo macie jakies rady? Pozdrawiam
  2. Witam,mam problem tak jak wyżej w temacie,audi a4b6 został wymieniony termostat,nagrzewnica była czyszczona,układ odpowietrzany.. Diagnostyka Vag wykazała zamkniecie klapy.Jakieś wskazówki co to moze byc jeszcze przyczyną oraz jak to rozwiązac? Wszelkie pomysły mile widziane,cała część jeżeli chodzi o klapę,myślę,że została wymieniona,zostało tylko w "kokpicie" posprawdzać(przynajmniej tak mi się wydaję).Proszę o jakąkolwiek pomoc.. Pozdrawiam
  3. No właśnie nie mam,ale na tłoku jest lekkie przepalenie i trzeba zeszlifować.. Tak sie zastanawiam bo na ten silnik (słupek) dostane gwarancje rozruchową i nie wiem czy lepiej sie oplaca ten używany silnik kupić,jutro popytam mechanika,jak coś to jeszcze napiszę
  4. a jeszcze takie pytanie,czy jak dam do szlifowania blok to po szlifierce juz zostanie mi tylko włożenie to i koniec? zaplace tylko po szlifierce za robocizne czy jeszcze trzeba będzie coś robic?
  5. Ogolnie to siwy dym lecial i plyn chlodniczy znikał,myslalem,ze to uszczelka pod glowica bo takie sa objawy,dalem do mechanika i pokazal mi ze na bloku przepalone i ze trzeba zeszlifować.Także chyba kupie ten silnik,tylko bede musiał sie zapytać czy rozrząd bedzie do wymiany
  6. Witajcie,mam problem,oddałem auto do naprawy,okazało się,że blok silnika trzeba zeszlifować.Teraz mam pytanie,lepiej kupic silnik( bo mam okazje za 1000 zlotych kupic) czy dac do szliferki? Czy wiecej wyniesie mnie to wszystko zwiazne z tym blokiem? Bo nie ukrywam,ze chcialem wymienic rozrzad,ale gdy bede mial silnik ten nowy to rozrzad moze bedzie jeszcze okej. Czekam na jakieś wskazówki/porady,pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...