Hej forumowicze jestem tu nowa i zapewne był już ten temat ale niestety nic nie moge znaleźć. A więc mój problem wygląda tak kupilam 2.0 ALT multitronic pewnego razu jadąc zapaliła mi sie kontrolka silnika i strasznie zaczął klekotac mi silnik mechanik zdiagnozowal że to wariator faz rozrządu i wałek ssący więc kupilam używany ale w dobrym stanie z tym że ori nr części miała na końcu literka D A ja kupilam do 2002r i ma na końcu literka C. Przy wymianie wariatora mechanik wymienił jeszcze lancuch napinacza. Po tym po podłączeniu do kompa pokazuje się błąd czujnik położenia walka rozrządu przy odpaleniu trzeba było dodać więcej gazu i auto odpaliło, ale gdy jechalam auto nie mialo w ogole mocy skrzynia zmianiala biegi do 3 a pozniej trzeba bylo zmieniac recznie. Pewnego razy pojechałam nim na miasto zgasilam poszłam załatwić sprawy i gdy wróciłam odpalam kręcę i krece i nic. Zapakowalam go na lawete mechanik wymienił czujnik na Boscha ale auto dalej nie ma mocy i ma problemy z odpalaniem. I dalej wyskakuje ten sam błąd: rozrząd ustawiony dobrze serwis ASO twierdzi że nr wariatora w tym przypadku nie ma znaczenia i już brak pomysłu. Pomocy miał ktoś taki przypadek