Skocz do zawartości

kamilk223

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamilk223

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Stalowa Wola

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kamilk223

0

Reputacja

  1. Witam, problem polega na tym ze codziennie po nocy ( najpierw tylko w morzy teraz juz nawet przy dodatnich temperaturach ) coś mi bzyczy pod maską, dźwięk zmienia sie wraz z obrotami i znika całkowicie po przejechaniu około kilometra, na ciepłym niema tego problemu, dźwięk dobiega z pod maski ale nieidzie go konkretnie zlokalizować. szukałem na fejsie pomocy to niektórzy obstawiali alternator, ładowanie na włączonych światłach 14.6V wczoraj wsadziłem nowe sprzęgielko jednokierunkowe i dalej to samo, macie pomysły co to moze być? ponizej link do filmiku na którym słychać jak to wyje
  2. masakra, no musze sprawdzić, ale wydaje mi sie ze chyba zwór ok bo wariator tylko chwilke hałasuje na zimnym a na ciepłym tylko po odpaleniu tłucze sie łańcuch ( bardzo charakterystyczny dzwiek) a w trakcie pracy czy na ziemnym czy na ciepły i pod obciążeniem i na wolnych obrotach silnik ciuchutko i równo pracuje. na allegro znalazłem gościach który oferuje regeneracje wariatora z nowym łańcuche i napinaczem za 720zł tak ze chyba tego bede musiał sprobować. a pamietasz moze czy trzeba było rozpinać przedni rozrząd lub robić jakiś inne kosztowne rzeczy zeby sie dostać do tego wariatora i łańcucha? i orientujesz sie jaka część z tej całości co zrobiłeś to robocizna ( robiłeś całość aso czy tylko części aso a robote prywatnie?)
  3. czy ten pin jest gdzieś na zewnątrz pokrywy zaworów, jestem w stanie sam go odciąć i sprawdzić jak chodzi?
  4. Chodzi ci o ten zawór sterujący wariatorem czy jest tam jeszcze jakiś dodatkowy czujnik, bo nigdzie nic oprocz zaworu niemoge znaleźć, i orientujesz sie pod jakim hasłem tego czujnika szukać i jaka cena mniej wiecej?
  5. Witam, potrzebuje odpowiedzi na pare pytań, ale zaczne od początku, autko to b6 2.0 alt z 2001 roku, licznikowo 222kkm, autko kupiłem z przebiegiem 210kkm (przy tym przebiegu zalałem motula 10w40 6100) odrazu jak auto kupiłem na zimnym silniku przez 2/3 sekundy lekko szumi (warkocze) wariator ale to chyba nieproblem bo od tego sie nic złego niemoze stać (chyba mam taką nadzieje ) ale przy przebiegu 218 kkm oprócz waraitora pojawił sie problem najprawdopodobniej z łańcuchem bądz napinaczem, gdy silnik sie rozgrzeje i złapie 90 stopni gdy go zgasze i ponownie odpale to prawie za każdym razem pojawia sie takie grzechotanie dość głośnie, i nieustaje samo z siebie, silnik musze wkrecić do jakichś 3 tysiecy obrotów i wtedy robi sie cicho, to dzwonienie łańcucha nigdy sie niepojawia na zimnym silniku, i niegdy sie tez niepojawia w trakcie pracy na rozgrzanym, auto moze na niskich obrotach stać i godzine i niezacznie grzechotać, a wysatrczy ze zgasze i odpale głośno dzwoni. na oleju juz zrobiłem 12kkm(dolewałem jakieś 0.5 na tysiąc km) tak ze chyba zużycie oleju niema wpływu na ten napinacz hydrauliczny bo olej prawie cały czas świezy jest. I teraz moje pytania, 1. duża jest szansa ze ten lańcuch sie zerwie? bo jeszcze z 2/3 lata chciałbym tym autkiem pojeździć. 2. Czy gdyby ten łańcuch mi strzeli to jest szansa że przedni rozrząd na pasku utrzyma mi wałki zeby niedoszło do kolizji? 3. czy zeby zmienić łańcuch z napinaczem trzeba rozpinać przedni rozrząd? (kiedyś gdzieś na grupie fb coś takiego wyczytałem) jak tak to poco? 4. czy przy okazji robienia łańcucha jest sens robić tez wariator i zawór sterujący nim? bo koszta tego bardzo duże a słyszałem ze na długo to niepomaga i to terkotanie na zimnym po czasie wraca i ze to terkotanie na zimnym gdy jest spowodowane wariatorem to w niczym nieprzeszkadza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...