Skocz do zawartości

damian163

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O damian163

Informacje

  • Imię
    damian
  • Miasto
    toruń

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia damian163

0

Reputacja

  1. Dzieki za odpowiedz mam juz wszystko kupione czekam teraz na troche cieplejszy dzień,żeby wymienić.Zauważyłem ostatnio ze jak zrobiłem 8 km to weżę były twarde spuściłem po woli cisnienie z zbiorniczka tak żeby płyn nie uciekł.po przejechaniu 1km auto zaczeło grzać i po 10 km wróciłem do domu cisnienia w układzie nie było wszystko było ok.Po zgaszeniu było słychać jak by woda przepływała od tyłu głowicy.Tak by wyglądało jak by po zgaszeniu się zapowietrzała.Jutro się przejade i zobaczę czy wszystko jest ok czy znowu jest to samo.Ponieważ od tamtej pory nie miłałem czasu jezdzić autkiem.
  2. Nie jeszcze nie zająłem się tym testem CO2 krociec to ten co jest z tyłu głowicy co przychodzi do niego wąż od nagrzewnicy?zaślepka bloku jest pod korektorem ssacym czy gdzieś indziej jak wymieniłeś byłbym wdzięczny gdybyś podpowiedział co zdemontować.Z góry dzięki.
  3. dzis zrobiłem test na co2 i wyszedł negatywny trzymalem auto 2500-3000 tys obrotów przez 10 min i nic jak był niebieski tak został. w nagrzewnicy nie ma wody zdjołem waż i nic ustawiłem na odpowietrznik przez 5 min nic potem troche popsikał i znowu nic i tak w kółko z 30 min wąż goracy co idzie do chłodnicy górny a dwa weze od nagrzewnicy zimne w górnym nie ma wody i w dolnym tez chyba albo jest mało.dziś jeszcze spróbuje odłączyc całkowicie nagrzewnice bo raz z niej leci woda a po chwili nie tak jakby gdzies jakiś wąż był zapchany.
  4. Dzis zrobiłem test na co2 i wyszedł negatywny trzymalem auto 2500-3000 tys obrotów przez 10 min i nic jak był niebieski tak został. w nagrzewnicy nie ma wody zdjołem waż i nic ustawiłem na odpowietrznik przez 5 min nic potem troche popsikał i znowu nic i tak w kółko z 30 min wąż goracy co idzie do chłodnicy górny a dwa weze od nagrzewnicy zimne w górnym nie ma wody i w dolnym tez chyba albo jest mało.dziś jeszcze spróbuje odłączyc całkowicie nagrzewnice bo raz z niej leci woda a po chwili nie tak jakby gdzies jakiś wąż był zapchany.
  5. Nie nikt nic z blokiem nie robił myślałem że jak głowica jest cała to pewnie gdzieś uszczelka puszczala ponieważ na jakieś 600 km z 1L płynu gdzieś znikalo zrobię test na zawartość CO2 i jeżeli będzie pozytywny to wszystko się wyjaśni.
  6. z blokiem nic nie było robione jedynie przejechany papierem sciernym recznie.sprawdze ja na zawartosc co2 w płynie i zobacze czy nie jest chłodnica zapchana duża.
  7. Ok sprawdzę gdzie w okolicy mają sprzęt do sprawdzania CO2 i sprawdzę chłodnice
  8. Nie sądzę ponieważ Stara uszczelka była w bardzo dobrym stanie i nie było po niej nic widać żeby gdzieś puszczala.a nowa była przykrecona tak jak było napisane na uszczlce kluczem dynamometrycznym i kontomierzem.ciśnienia nie ma weżch przed temperaturą 90 stopni dopiero się robi jak woda wrze w górnym wezu.
  9. Z tego co wymieniłeś to nic nie było wymieniane tylko jak by miała dziurę na weżu to czy by miała takie ciśnienie bo nieraz węże są jak kamień i już mi się zdążyło ze wywalił wodę dołem zbiorniczka to jak by miała dziurkę to czy nie powinna lecieć para z niej i ciśnienie nie powinno być niższe?jak zwalalem głowice rozgrzalem auto do 90 stopni i zdjełem dolny wąż od chłodnicy to zleciało jakieś 2,5 L płynu tylko reszta jak zdjołem termostat.
  10. Tak i jak złożyłem głowice i zalewalem płynem to też wlonczyly się i po dłuższym czasie się wylonczyly chyba jak się odpowietrzyla i jak wyjme dolną wtyczkę od czujnika też non stop działają.zastanawiam się czy jak dam plus i minus z akumulatora do termostatu jak będzie mieć 90 stopni to czy da płyn na dużą chłodnice? Chyba ze termostat otwiera Ale chłodnica jest zapchana i dlatego dół jest zimny
  11. Jak ostygnie to płynu jest maximum.zastanawiam się jak płyn zacznie bulgotac we wezach to jak bym odloczyl kostkę od termostatu i dał plus i minus do cewki z akumulatora to czy powinien otworzyć obieg na chłodnice?
  12. Witam wszystkich ma problem z audi a4 b6 1.8 t 163 km z 2004 r a mianowicie po około tygodniowym staniu wybrałem sie audi w 20 kilometrową przejażdżkę.W jedna strone wszystko było ok lecz gdy wracałem z 2km od domu audi złapała temperaturę gdy dojechałem do domu miała 120 stopni.Wczesniej ubywało trochę plynu i kiedys tez mi złapała temperatur dolalem płynu do maxa i było wszystko ok.Poczekałem jak wystygnie i po 5 godzinach dolałem jej plynu do maxa lecz dalej wywalała płyn z zbiorniczka.gdy chodziła na wolnych obrotach i miała 60 i odkręciłem korek płyn pomału zaczynał wypływać z zbiorniczka.Wymieniłem termostat na nowy (termostat w środku posiada cewke chyba elektromagnetyczną sterowany przez dwa kabelki) lecz to nie przyniosło rezultatu.sprawdziłem ja na kompie miała stały błąd czujnika wychodzącego z chłodnicy wiec kupiłem nowy ale dalej było to samo niby trzyma,90 stopni ale woda we wężach gotuje sie.Zwaliłem głowice dałem do sprawdzenia była szczelna,planowanie,nowa uszczelka,nowa pompa wody,nowy korek od zbiorniczka.Lecz i to nie pomogło nagrzewnice sprawdziłem za pomocą węża ogrodowego bez zadnego problemu woda przechodziła przez chlodniczkę odpowietrzyłem nagrzewnice za pomocą dziurki na wężu na poczatku grzała lecz gdy jechałem samochodem znowu sie zapowietrzyła niby ma 90 stopni u góry woda sie gotuje a dół chlodnicy zimny,gdy przed zwaleniem głowicy włożyłem stary termostat bez cewki żeby był włonczony na duzy obieg nie robiło sie cisnienie ale silnik sporadycznie łapał 90 stopni.i nie wiem czy moze kabelek co idzie do cewki moze gdzies mysza przegryzła na jednym jest stały minus a na drugim nic kiedy włozymy go do cewki to gdy go naciołem na drugim tez był minus ale mi sie wydaje ze tak musi być.Dziś zauwazyłem gdy przejechałem 10km z tego 2 km z predkoscia 140 to korektor wydechowy tam gdzie się przykreca turbo był czerwony.Jak jej tak przycisnę wtedy zaczyna z nawiewu lecieć goracę powietrze ale jak odkrecę korek od zbiorniczka cały płyn ucieka.Juz ja i mechanicy nie wiemy co może być.jeden zasugerował ze komputer nie otwiera termostatu.
  13. dzieki za podpowiedz stara pompa wody była wymieniona ponieważ jak ją zdemontowałem to mi spadła i pekł wirnik.
  14. Witam wszystkich ma problem z audi a4 b6 1.8 t 163 km z 2004 r a mianowicie po około tygodniowym staniu wybrałem sie audi w 20 kilometrową przejażdżkę.W jedna strone wszystko było ok lecz gdy wracałem z 2km od domu audi złapała temperaturę gdy dojechałem do domu miała 120 stopni.Wczesniej ubywało trochę plynu i kiedys tez mi złapała temperatur dolalem płynu do maxa i było wszystko ok.Poczekałem jak wystygnie i po 5 godzinach dolałem jej plynu do maxa lecz dalej wywalała płyn z zbiorniczka.gdy chodziła na wolnych obrotach i miała 60 i odkreciłem korek płyn po mału zaczynał wypływać z zbiorniczka.Wymieniłem termostat na nowy (termostat w środku posiada cewke chyba elektromagnetyczną sterowany przez dwa kabelki) lecz to nie przyniosło rezultatu.sprawdziłem ja na kompie miała stały bład czujnika wychodzącego z chłodnicy wiec kupiłem nowy ale dalej było to samo niby trzyma,90 stopni ale woda we wężach gotuje sie.Zwaliłem głowice dałem do sprawdzenia była szczelna,planowanie,nowa uszczelka,nowa pompa wody,nowy korek od zbiorniczka.Lecz i to nie pomogło nagrzewnice sprawdziłem za pomocą węża ogrodowego bez zadnego problemu woda przechodziła przez chlodniczke odpowietrzyłem nagrzewnice za pompca dziurki na weżu na poczatku grzała lecz gdy jechałem samochodem znowu sie zapowietrzyła niby ma 90 stopni u góry woda sie gotuje a dół chlodnicy zimny,gdy przed zwaleniem głowicy włozyłem stary termostat bez cewki zeby był włonczony na duzy obieg nie robiło sie cisnienie ale silnik sporadycznie lapał 90 stopni.i nie wiem czy moze kabelek co idzie do cewki moze gdzies mysza przegryzła na jednym jest stały minus a na drugim nic kiedy włozymy go do cewki to gdy go naciołem na drugim tez był minus ale mi sie wydaje ze tak musi być.Dziś zauwazyłem gdy przejechałem 10km z tego 2 km z predkoscia 140 to korektor wydechowy tam gdzie sie przykreca turbo był czerwony.Jak jej tak przycisne wtedy zaczyna z nawiewum leciec gorace powietrze ale jak odkrece korek od biorniczka cały płyn ucieka.Juz ja i mechanicy nie wiemy co może być.jeden zasugerował ze komputer nie otwiera termostatu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...