Skocz do zawartości

seńor_muerto

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O seńor_muerto

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Łomża

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia seńor_muerto

0

Reputacja

  1. Nie rozumiem o jakich głupotach piszesz ? Trzeba było czytać ze zrozumieniem. Napisałem wyraźnie na samym początku, że przebieg to 230 tys. km. Drugi rozrząd (przed wymianą) to było 100 tys. km. Więc logiczne, że pierwszy rozrząd miał 130 tys. km. przebiegu. Z tego wniosek tak jak piszesz, że każdy kolejny rozrząd należy wymieniać co 190 tys km ? Dlaczego też cytujesz moją wypowiedź wyrwaną z kontekstu ? Nie zaprzeczam, że pierwszy rozrząd może osiągnąć taki przebieg ale mi chodziło o kolejne wymiany. Nie znam się na tym dlatego pytałem. Rozumiem, że jesteś mechanikiem z zawodu ? Sprawa jest więc chyba prosta albo tak prosta , że aż za trudna. Poza tym to nie kwestia przy ilu wymiana pierwszego rozrządu, bo z tego co czytam to rozumiem, że są to duże przebiegi. Chodzi o kolejne, czy też są powyżej 100 tys. km.
  2. Właśnie dokonałem wymiany rozrządu. 232 240 km przebiegu. Rozrząd "przejechał" 102 tys. Stan rozrządu był "jeszcze z jakieś 2 tyś km." Tylko, że albo, albo. Generalnie macie panowie rację. 50 - 60 tys. km to max. Potwierdzam również informację (mechanik mi to powiedział), że na oryginalnych częściach Audi (nowych) idzie zrobić te 90 - 110 tyś max. Domniemam, że ceny takiego rozrządu są o wiele większe aniżeli tych "normalnych". Nic, teraz pozostaje tylko pilnowanie przebiegu. Pozdrawiam
  3. Czyli faktycznie lepiej wcześniej wymienić, aniżeli później płakać. Drugiemu mechanikowi jak drugiemu, ale Tobie napewno dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
  4. Witam, Zastanawia mnie (z natłoku ilości sprzecznych informacji), jak to jest w końcu z rozrządem i jego wymianą. Mam silnik 2.4 V6. Jeden mechanik twierdzi, że muszę wymienić natychmiast (obecnie jest to już 100 tyś. km. - CONTI - ogólny przebieg to 230 tyś. km.) a później co 60 tyś. km. Inny z kolei twierdzi, że rozrząd tego silnika śmiało może zrobić 200 - 300 tyś. km. Doprawdy nie wiem jak to w końcu jest ? Mam świadomość tego, że dla niektórych mechaników (o ile nie w większości) wymiana rozrządu to okazja do naciągnięcia. Chodzi mi bardziej o to, aby ktokolwiek dotknie się tejże wymiany, zrobił to poprawnie. Powtarzając pytanie, co ile wymiana rozrządu w takim silniku ? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...