Tomas2002
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Tomas2002
Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Częstochowa
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AWX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia Tomas2002
0
Reputacja
-
Od dwoch dnich zauwazylem ze na zimnym delikatnie.obroty faluja, doslownie 20-30obr. Przez kilka minut i spokoj pozniej
-
witam, zrobiłem statyczne a Basic nie moge zrobić bo mam jakąś wersję Lite Grupy 001, 003, 004: http://vaglogi.pl/log-003_001_004_XKA4397.html Grupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-013_018_023_9eU79.html Teraz jak na to patrze to już w ogóle nic nie ogarniam. Ktoś pomoże? Pozdrawiam
-
Rozmawialem z poprzednim wlascicielem i twierdzi on ze wymienial wiazke elektryczna badz listwe wtryskawa na pompowtryskach i ze ja mial od samochodu z chipem (awx listwy wtryskowej raczej nie ma:). Ale co ma wiazka elektryczna do chipa? I on w sumie sam nie wie czy chip byl robiony czy przez ta wymieniona wiazke ma wiecej mocy. Tyle udalo mi sie dowiedziec. Oczywiscie gwarancji na turbo nie ma, a bylo robione w wakacje 2017.
-
Zrobię jutro to dodam. Dziekuje i pozdrawiam
-
Czyli co radzisz z tym zrobic? Czyszczenie geometrii? Turbo do ponownej regeneracji? Korekta softu?
-
A dlaczego wartoscie MAF sa takie duże? Mam a4 od jakis 5miechow, wczesniej jezdzila.kobieta wiec pewnie problemu nie widziała. A mnie to troche irytuje jak musze tyle czekać na moment. To turbina do regenracji ponownie?
-
witam. Mam logi z mojego AWX wszystko przeprowadzono książkowo Dynamiczny pierwsza próba: Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_pp1Om5.html Druga: Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_0cch493.html Może ktoś się wypowiedzieć i przeanalizować. Moim zdaniem winna nieszczelność w dolocie bądź przepływka padła? Dodam że przy ok 3000 obr jak max moment to czarny dym za mną.
-
Znacie kogoś kto w okolicy czestochowy mi to ogarnie?
-
Witam. Od niedawna mam b6 w 1.9tdi awx, poprzedni właściciel twierdzi ze byl robionu chip w niemczech i ma ok 170KM. Nie sprawdzalem wiec nie wiem ile w tym prawdy. 300tys nalotu,pali na pół obrotu czy zimny czy cieply. Problem jest taki ze przy przyspieszaniu kopci na czarno, nie wspomne o.tym jak osiagnie pełen momen- czarne chmury. Druga kwestia jest taka ze turbo raz ladnie ciagnie od ok 2000obr a czasem od 3000obr. Turbina regenerowana jakies 10000km temu. Co obstawiacie? Zero błędów, egr sie poci ale to raczej nie tego wina. Nieszczelny dolot i lapie lewe powietrze? Wydaje mi sie ze za bardzo slychac turbo.i zaciaganie powietrza, podcisnienie ktores przetarte? Przeplywka?moze ktos mial taki problem? Pozdrawiam i zycze milego weekendu.
-
Witam. Kupiłem jakis czas temu a4b6 w kombi 1.9tdi. Mam małą zagadkę. Nie świeca mi lampki w drzwiach i klapie tylnej. Dziala tylko przod kierowcy. Nie zapne pasów nie ma komunikatu, zaciagniety reczny i jade brak komunikatu, otwarte drzwi pasażera przód bądź tyl podświetlenie wnetrza ani drzwi, dźwięk nie działa. Od czegi zaczac? Żarówki sprawne...