Skocz do zawartości

Marek787

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marek787

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Racibrz

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.7 TDI V6
  • Kod silnika
    BPP
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Marek787

0

Reputacja

  1. N8e widzę tego ale myślę że kontrola trakcji będzie coś z kodowaniem pompy abs jej sterownika. A parktronik tył ma pewnie brak sygnału biegu wstecznego czyli źle podpieli się w instalację świecą ci światła wsteczne cofania? Jak tak to może bezpośrednio się pod nie podłączyli. Podłącz OBD sprawdź błędy i szukaj w instalacji. Jakieś schematy znajdź czy coś.
  2. Witaj jako tako nie ma z tym aż tyle problemu pracy jak kto lubi skrzynia manualna 6 biegowa u mnie była to np JME półosie sterownik silnika z manuala i sterownik pompy ABS akurat kupiłem wszystko u jednego więc nie było problemu pasowało. Pod sterownikiem silnika należy zrobić jedną zworke zamiast przekaźnika podłączenie czujnika wstecznego według modułu komfortu który jest w aucie. Sam licznik po braku komunikacji z sterownikiem skrzyni sam się wyłączy tzn podświetlenie od automatu zniknie. Dopasowanie pedału wybieraków itp
  3. Skrzynia może nie jest taka zła tylko wymaga od użytkowników dbałości czyli wymiany oleju na czas w dobrych serwisach znajomy dbał i zrobił 360000 km iskrzynia nadal działa ja kupiłem z uszkodzoną więc dlatego zmieniam na manualną.
  4. Witam wszystkich "poswapowanych" potrzebne mi wasze informacje chce wszystko zlożyc w całość i zrobić po wszystkim "manuala" (opis czynności) co i jak zrobić żeby zmienić multitronic na manualną. Co ja już zrobiłem: -zamontowane pedały -skrzynia biegów 6 JME pasuje idealnie -próba odpalenia pozytywnie to znaczy mostek na przekaźniku pod sterownikiem i auto odpala Co potrzebuje od was no początek: -gdzie jak podłączyć czujnik wstecznego tak żeby działało jak oryginał czyli parktronic i światła, czy da się wykorzystać przewody z wtyczki sterownika Hytronic vl300? -gdzie podłączyć czujnik sprzęgła tak aby działał na wyłączenie tempomatu gdy wciskamy sprzęgło Proszę o wszystkie informacje tu na forum lub na poczte elektroniczną: [email protected] Jak wszystko będzie już ogarnięte opisze to wszystko i dodam na forum Dodałem foto: 1.jpg to fotografia gniazda podłączanego do sterownika Hytronic vl300 2.jpg to fotografia kolorów przewodów gniazda Hytronic vl300
×
×
  • Dodaj nową pozycję...