Marek787
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Marek787
Informacje
-
Imię
Marek
-
Miasto
Racibrz
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
2.7 TDI V6
-
Kod silnika
BPP
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Marek787
0
Reputacja
-
Swap skrzyni Multitronic na manualną w A4 B6
Marek787 odpowiedział(a) na erniorzegow temat w Audi A4 B6/B7
N8e widzę tego ale myślę że kontrola trakcji będzie coś z kodowaniem pompy abs jej sterownika. A parktronik tył ma pewnie brak sygnału biegu wstecznego czyli źle podpieli się w instalację świecą ci światła wsteczne cofania? Jak tak to może bezpośrednio się pod nie podłączyli. Podłącz OBD sprawdź błędy i szukaj w instalacji. Jakieś schematy znajdź czy coś. -
Swap skrzyni Multitronic na manualną w A4 B6
Marek787 odpowiedział(a) na erniorzegow temat w Audi A4 B6/B7
Witaj jako tako nie ma z tym aż tyle problemu pracy jak kto lubi skrzynia manualna 6 biegowa u mnie była to np JME półosie sterownik silnika z manuala i sterownik pompy ABS akurat kupiłem wszystko u jednego więc nie było problemu pasowało. Pod sterownikiem silnika należy zrobić jedną zworke zamiast przekaźnika podłączenie czujnika wstecznego według modułu komfortu który jest w aucie. Sam licznik po braku komunikacji z sterownikiem skrzyni sam się wyłączy tzn podświetlenie od automatu zniknie. Dopasowanie pedału wybieraków itp -
Swap skrzyni Multitronic na manualną w A4 B6
Marek787 odpowiedział(a) na erniorzegow temat w Audi A4 B6/B7
Skrzynia może nie jest taka zła tylko wymaga od użytkowników dbałości czyli wymiany oleju na czas w dobrych serwisach znajomy dbał i zrobił 360000 km iskrzynia nadal działa ja kupiłem z uszkodzoną więc dlatego zmieniam na manualną. -
Marek787 obserwuje zawartość Swap skrzyni Multitronic na manualną w A4 B6
-
Swap skrzyni Multitronic na manualną w A4 B6
Marek787 odpowiedział(a) na erniorzegow temat w Audi A4 B6/B7
Witam wszystkich "poswapowanych" potrzebne mi wasze informacje chce wszystko zlożyc w całość i zrobić po wszystkim "manuala" (opis czynności) co i jak zrobić żeby zmienić multitronic na manualną. Co ja już zrobiłem: -zamontowane pedały -skrzynia biegów 6 JME pasuje idealnie -próba odpalenia pozytywnie to znaczy mostek na przekaźniku pod sterownikiem i auto odpala Co potrzebuje od was no początek: -gdzie jak podłączyć czujnik wstecznego tak żeby działało jak oryginał czyli parktronic i światła, czy da się wykorzystać przewody z wtyczki sterownika Hytronic vl300? -gdzie podłączyć czujnik sprzęgła tak aby działał na wyłączenie tempomatu gdy wciskamy sprzęgło Proszę o wszystkie informacje tu na forum lub na poczte elektroniczną: [email protected] Jak wszystko będzie już ogarnięte opisze to wszystko i dodam na forum Dodałem foto: 1.jpg to fotografia gniazda podłączanego do sterownika Hytronic vl300 2.jpg to fotografia kolorów przewodów gniazda Hytronic vl300