
KusyWrC
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O KusyWrC

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Lubelskie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
3.0 V6
-
Kod silnika
ASN
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
KusyWrC obserwuje zawartość Pompka paliwa i Parking Brake Multifunction w A5 8T
-
Problem z tym błędem. Nie pokazuje biegów na wyświetlaczu ani nie podświetla biegu przy drążku zmiany biegów. Skrzynia nie szarpie zmienia biegi tylko przy tym błedzie auto samo wyhamowuje. Przy wciśnięciu hamulca słychać elektromagnes (cykanie)przy drążku. Jakie mogą być tego przyczyny ? A5 2.7tdi automat 2008r
-
Witam grupowiczow. Mam problem z asn. Spaliła mi się orginalna pompka paliwa więc ja wymieniłem. I tu zaczęły się problemy. Auto zapalało za drugim trzecim razem nigdy za pierwszym a teraz gdy przekrece kluczyk na zapłon to pali bezpiecznik nr 28. Po odłączeniu pompki z wtyczki ,bezpiecznika nie pali. Podpowiecie co może być przyczyną?
-
Witam grupowiczow. Mam problem z asn. Spaliła mi się orginalna pompka paliwa więc ja wymieniłem. I tu zaczęły się problemy. Auto zapalało za drugim trzecim razem nigdy za pierwszym a teraz gdy przekrece kluczyk na zapłon to pali bezpiecznik nr 28. Po odłączeniu pompki z wtyczki ,bezpiecznika nie pali. Podpowiecie co może być przyczyną?
-
Gdy jeszcze nie miałem LPG nie było slychać tej niby pompki . pierwsze odpalanie auta po odbiorze montażu lpg było już ją słychać. Reduktor nie wiem jaki ale po pracy zobaczę jaki zamontowali. Reduktor jest firmy acrol.
-
Gdy spadł Tobie wężyk ssanie normalnie było czy przestałą mieć ssanie ? O której osłonie mówisz dokładnie ?
-
A gdzie znajduje sie ten wentylator ? Bo dźwięk wydobywa sie od strony kierowcy tak jakby gdzieś za zegarami.
-
Witam . Po odpaleniu auta zaraz po chwili wydobywa się dźwięk jakiejś pompki z pod maski(nie wiem czy to pompka ale ma taki dźwięk). Zaczęło to sie po założeniu instalacji lpg. Chodzi ona głośno co jest trochę denerwujące. Załącza sie tez czasami podczas jazdy kilka razy na odcinku 12 km oraz przy cofaniu czy tez ruszaniu do przodu. Pany co to jest , gdzie to znaleźć i jak to wyciszyć ?
-
A jak z resztą logow ?? tam wszystko wporządku ?? Bo te 25% w log 33 jakoś mi nie pasuje.
-
Nie udało się do końca bo nie mam gdzie tak zbytnio się rozpędzić. Mam nadzieję że coś się da odczytać.
-
Dziś zamieniłem z ciekawości cewki miejscami(1 na 2 i 3 na 4) usunełem błędy . Po przejechaniu ok 150 km wyswietlił sie check. Podłączyłem skaner i odczytałem błedy. Teraz nie pokazuje nic z wypadającym zapłonem tylko błedy takie jak : 16485- czunik przepływu masy powietrza(MAF), bank1 problem z działaniem/zakresem. 16517 P0133 bank 1 sonda 1 zbyt słaby sygnał. Czyżby winowajcą były same sondy i katy ??
-
Czyli ESP wyświetla sie przez katalizator ? W poniedziałek zmienię wszystkie świece i cewki na tych cylindrach. Jakby ktoś się znał i by to pomogło to moge zrobić bloki pomiarowe .
-
Witam. Od paru dni borykam się z problemem check. przy ostrej jeździe na wiekszych obrotach check zaczyna mrygać auto słabnie jest wtedy o połowe mniej mocy niż powinno. błedy które mi wyskoczyły na skanerze diagnostycznym to : P1128, P0421, P1857 oraz wypadnie zapłonów na cyl 1 i cyl 3. Przy okazji od czasu do czasu teraz dość częściej pojawia sie konrolka ESP (sama z siebie której nie można wyłączyć). Nie wiem czy to właśnie przez ESP które samo się włącza mam problem na zimnym silniku ( dzień bez odplania ) nie załancza sie tzw ssanie tylko odrazu przechodzi na 700/800 obrotow. Dodam też, że auto gdy przejdzie na gaz( 30 stopni temp. silnika) przy cofaniu czy też jazdy do przodu obroty faluja a na krzyzówkach auto gasnie. Proszę o wasze opinie, podpowiedzi bo nie da sie tak jeździć .