
OskarXXX
Pasjonat-
Postów
35 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O OskarXXX

Informacje
-
Imię
Oskar
-
Miasto
Lubuskie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AVJ
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Cześć, Chrobotanie, grzechotanie przy przyspieszaniu. Dwa lata temu był zrobiony swap na gvc. Dzwięk dochodzi z okolic skrzyni biegów tylko gdy porządnie się rozgrzeje (zjazd po dłuższej jeździe autostradą lub agresywna jazda) Dzwięk pojawia się też jak specjalnie "przypale sprzęgło" ale też tylko po porządnym rozgrzaniu. Wiem że najlepiej było by rozebrać i sprawdzić ale potrzebuje auta na codzień. Podejrzewam że to skrzynia pada skoro występuję to tylko na rozgrzanym silniku. Może ktoś miał podobnie i będzie w stanie mnie naprowadzić na trop. Sprzęgło, dwumas raczej by hałasował cały czas. Dorzucam filmik, słychać to dobrze na głośniku z telefonu na słuchawkach raczej słabo. 20231017_195740.mp4
-
Nie, tam nic nie ma.
-
Na opuszczonym ręcznym jest tak samo? Widze że masz zaciągnięty a czasem taki dzwięk wydają hamulce jak lekko trzymają.
-
Dzisiaj doszedł nowy błąd.. Już nie wiem co mam zrobić. Wywalenie 800zl na sterownik gdzie nie mam pewności troche słaba opcja, jakieś sugestie?
-
Dostałem tylko takie zdjęcie. pływać nie pływał, wody w aucie prawie nie było, wychodzi na to że dostał wilgocią tylko.
-
Cześć, Pękła osłona od ecu dostało się troszkę wody. Reakcja w porę, śladowe ilości wody w aucie. Dywan już suchy moduł komfortu nie oberwał. Walczę z błędami: Sterownik silnika: 16989 - internal control module ROM Error P0605 - implausible signal ABS/ESP: 18258 - Powertrain data bus- missing message from ECU wyrzuca dwa razy taki sam błąd. Samochód raz odpala raz nie, jak odpali wszystko okej świeci się tylko check. Sterownik silnika nosił ślady zalania, został umyty sprawdzony, dostałem informacje że zimnych lutów nie ma, ani żadnych niepokojących rzeczy. Po tym zabiegu check się nie zapala za to przy próbie odpalenia miga abs i esp cofam kluczyk i odpala bez problemu. Wyczyściłem wszystkie kostki i masy. Wymieniłem czujnik pedału hamulca, stary nie działał prawidłowo. Zero poprawy dalej odpala jak jej się chce. Macie jakieś sugestie? Wymiana sterownika to spory koszt chce się upewnić że wszystkie inne wyjścia nie pomogą. Pacjent Poczciwa A4/B6 1.8t avj 2002 rok. Z góry dziękuje Pozdrawiam.
-
Przed każdym były kasowane, robione jeden po drugim w trakcie nic nie wyskoczyło...
-
Cześć, prosiłbym o analize logów. Błędów brak, logi robione na pb. Mam wrażenie że brakuje mu paliwa. 115+118 Log #598265 LOG.TUNEZILLA.COM 003+020 Log #598264 LOG.TUNEZILLA.COM 002+033 Log #598263 LOG.TUNEZILLA.COM
-
No i tyle chciałem wiedzieć dzięki
-
Cześć, Spotkał się ktoś z was z wyciekiem z napinacza? Leci z tego trzpienia na zdjęciu dobrze widać. Autko ma nalatanie 300k, napinacz czasem trochę zagrzechocze. Tylko wymiana na nowy czy idzie to jakoś naprawić?
-
Poszukam czegoś lepszego zaryzykuje kupię zobaczymy, dzięki za wskazówki
-
-
OskarXXX obserwuje zawartość Kostki wtryskiwaczy, zestaw naprawczy.
-
Witam. Moja wiązka wtryskiwaczy już chyba nawet nie nadaje się do łatania kable przy samych kostkach są spękane i teraz pytanie czy są jakieś zestawy naprawcze albo ew. Jak podejść do tematu. Znalazłem coś takiego KOSTKA WTYCZKA WTYK WTRYSKIWACZA BOSCH EV1 2 PINY 7363536545 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 6,90 zł - KOSTKA WTYCZKA WTYK WTRYSKIWACZA BOSCH EV1 2 PINY... Czy to będzie pasować do avj? Z góry dzięki pozdrawiam
-
Do 1.8t to raczej 5w40 x-cess 8100.
-
Próba olejowa wykonana. Zrobiłem to manometrem z allegro. Silnik rozgrzany 2 cyl 8 bar po wlaniu oleju 8b - 8,2bara. Zgaduje że różnica z poprzednim mierzeniem wynika z tego manometru, ale po próbie ledwo wzrosło. Dodam jeszcze że jeżdze na ravenolu 5W40 wymieniam olej co 12tyś i bierze go może z 200mil. (pomiędzy wymianami nie dolewam)