Skocz do zawartości

zagmatfany1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O zagmatfany1

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Oj Powiem Ci że niestety tego już mechanik mi nie powiedział...
  2. Dzisiaj odebrałem Audi od mechanika. Mówił, że testował przepływomierz, na starym działa jak działa, na nowym to samo a na odpiętym jest luksus. Twierdzi że to wina sterownika silnika. Może tak być?
  3. Tak, tak zaspawaja. Oddaję go spowrotem w poniedziałek już do znajomych mechanikow.. zobaczymy co będzie..
  4. Wiesz co, jest coś więcej napisane, tylko no teraz niestety nie mam możliwości sprawdzić:( byłem u człowieka który zajmuje się katalizatorami, zrobił na próbę jakaś dziurkę na początku kata żeby sprawdzić czy będzie ok, nie podziałało, pojechałem po drodze do innego mechanika, stwierdził że ta dziurka jest za mała i żeby jak już chce sprawdzać to zrobić większą.. już sam nie wiem.:/
  5. Tak, jest druga sonda za katalizatorem. Teraz nie jestem w stanie powiedzieć jakieś błędy, bo jestem bez auta na razie. Ale błąd był mniej więcej taki, że zbyt bogata mieszanka paliwowa.
  6. Niestety..dzięki za pomoc:/
  7. Nie ma błędów sondy..
  8. Byłem dzisiaj na przeglądzie, i wykryło mi strasznie duża emisję spalin, dużo ponad normę. Diagnostyk stwierdził że zabity katalizator. Co z tym teraz można zrobić?
  9. Dodam jeszcze że jak odpaliłem dzisiaj rano to strasznie trzęsło cała budą, a jak jest rozgrzany to i tak ma dużo mniej mocy i od czasu do czasu przy wciśniętym gazie i tak szarpie silnik... Edit. Dodam jeszcze że mocno czuć z Autka spalinami.
  10. zagmatfany1

    Audi 1.8 125 km szarpie

    Witam. Mam problem z Moją Audi. Model to a4 b5, 2000 rok 1.8 125 km. Auto nie ma instalacji LPG Problem się zaczął jakiś miesiąc temu, może troszkę wcześniej. Otóż. Zaczęło się delikatnie, za każdym razem gdy odpalałem Audi na zimno obroty były okej ale gdy tylko ruszyłem audi zaczęła wariować, szarpac jakbym ciągle puszczał pedał gazu. W zeszłym tygodniu doszło do tego że Audi przestała odpalać. Wymieniliśmy świece i odpaliła bez problemu. Po odpaleniu doszło strzelanie, które dochodziło chyba spod maski. Pojechałem do mechanika, bo zapalony był check engine podłączył do komputera, stwierdził że zawalony jest katalizator, i uszkodzony termostat (faktycznie temp. Wynosiła ciągle 60 stopni.) Zalecił wymianę termostatu i przegonienie Audi po autostradzie z dużą prędkościa w celu wyczyszczenia katalizatora. Zrobiłem tak, nic nie pomogło. Zaczęliśmy od czyszczenia przepustnicy, przy odkręcaniu jej posypała się odma, sparcial wężyk, został wymieniony na nowy. Nadal nic nie pomogło. Dzisiaj rano audi po odpaleniu złapała 1000 na obrotomierzu, zaczęła strzelać i brzmiała jakby ktoś odpalił traktor. Po 2 minutach stania odpalona wszystko wróciło do normy audi zaczęła cicho chodzić i umilkło strzelanie. Przymierzamy się do wymiany cewki zapłonowej. Myślicie że to pomoże? Czytałem tematy na forum ale nie znalazłem żadnej odpowiedzi.. pomocy..:( Aaaa dodam jeszcze, że check zapalił się po jednym dniu jazdy. Jutro znów jadę na komputer:/
  11. zagmatfany1

    Wylany FIS

    Da się to jakoś naprawić ? Czy trzeba wymieniać ?
  12. zagmatfany1

    Wylany FIS

    Witam. Mam problem. Mam w połowie wylany FIS. Co zrobic ? Da się jakos to naprawić ? Czy trzeba kupić nowy ? A jeżeli kupić nowy to gdzie ? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...