Witam mój problem jest następujący. kupiłem audi 1.8t w stanie bardzo dobrym bez zastrzeżeń. Po wymianie oleju i rorzadu paskowego z rolkami po trzech dniach podaczas jazdy pojawiły się dwa problemu w jednej sekundzie jeden to twardy hamulec przy naciesnieciu pedału sprzegła, a druga to nierówne obroty na biegu jałowym. Ale po naisnięcu gazu obroty sie uspakajają i autko chodzi rowno i nie trzęsie nim. Byłem na komputrze w serisie audi i wyskoczył bład wypadanie zapłonu na 4 cyl a cisnienie w cylindrach jest w pierwszym 10,5 w drugim 9.3 trzeci 8.5 czwarty 7,5. w serwisie audi sprawdzali głowice i powiedzieli że jest jak nowa razem z zaworami dodam jeszcze ze nie birze płynu chłodzącego. Serwis Audi twierdzi ze jest coś z podcisnieniem i trzeba z niwelować nieszczelnosci a mechanicy prywatni twierdza że trzeba sciągać głowice i dawac do planowania. Pomocy Pozdrawiam