-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Vaun

Informacje
-
Imię
Dawid
-
Miasto
Mazury
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
APU
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Vaun obserwuje zawartość rs dziadek
-
Witajcie . Pytanie odnośnie rns-e led i wizualizację tył pdc ops. Ma ktoś podobną konfigurację ? Chce to zrobić w swoim aucie ( a4 b5 ) podłączenie ogarnę sam ale potrzebuję numery części na których to działa bez problemu. Wiem ,że potrzebny sterownik pdc inny z a4 b7, oraz zmiany w przewodach oraz gateway lub emulator. Kamerek nie chce więc tylko i wyłącznie wizualizacja sam tył.
-
Super. Dziękuję.
-
Vaun obserwuje zawartość Brak wlepki z kodem lakieru
-
Witajcie, starszy Pan poprosił bym namierzył kolor jego samochodu . Problem polega na tym ,że nie ma wlepki z wyposażeniem ani kolorem. Auto audi a4 b6 bodajże 2002 rok. Da radę sam kod lakieru z vinu wyciągnąć ? Mógłby ktoś w tym pomóc ? VIN : WAUZZZ8E62A071604
-
Witajcie. Pytanie mam odnośnie konwersji cewek na TFSI w APU. Zasada konwersji jest identyczna jak w AEB , AJL ? Czy jednak czymś się różni? Było kilka poradników jak przeprowadzić to w tamtych silnikach a nikt nie wspomina o APU. Temu zacząłem się zastanawiać czy będzie to identyczna procedura czy jednak muszę inaczej pewne rzeczy zrobić. Pozdrawiam
-
Łukasz czyli co wymiana sterownika na inny by móc zobaczyć czy mam wypadające zapłony ?
-
to zabiłeś mi klina a ja byłem świecie przekonany ,że w grupie 015 jest spalanie stukowe. Zaraz pocisnę do auta aż sprawdze...
-
Witajcie. Mam problem z blokami pomiarowymi. Części grup nie mogę sprawdzić np spalania stukowego... Podmieniałem już sterownik i bezpieczniki od silnika . Sprawdzane na kilku różnych interfejsach i komputerach z różnymi systemami operacyjnymi. Może ktoś ma pomysł co może powodować ten problem. Kilka grup normalnie odczytuje ale np grupy 015 ( dużo innych też ) nie chce. Pozdrawiam
-
Rzadko jeżdze na lpg ale jak już jadę to takie same problemy. Tym bardziej ,że czasem na dwójce ładnie gniecie. A czasem jak by był mułem pasiastym... No i te telepanie na jałowym też strasznie irytujące. Przez chwilę po jeździe fajnie chodzi a po minucie zaczyna drżeć. I na obrotomierzy bardzo delikatnie faluje w dół i góre o jakies 20 obrotów. No i przy ruszaniu np ze świateł , pierw obroty spadają z 900 do 780 około i dopiero później wyrywa do przodu. Jak by przy wciśnieciu gazu pierw się zadławił. Do tego dziwne odczucie jak by po odpuszczeniu gazu i ponownym wciśnięciu na maksa. Ma jak by kickdowna (lepiej przyśpiesza) i od razu jak by lepiej jechał a jest to manual więc raczej nie powinno tak być.
-
Witajcie. Mam problemy z a4-ką na biegu jałowym auto drży bardziej niż powinno. Przy przyśpieszaniu czasem ma się wrażenie jak by nie miała mocy. Kod silnika APU Lista rzeczy zrobionych : Regeneracja Turbiny Wymiana zaworka dv Wymiana n75 Wymiana grzybka odmy oraz wymiana zaworu odpowietrzania skrzyni korbowej czyszczenie n249 oraz czyszczenie ezektora + wymiana dziurawych rurek przy ezektorze. Logi statyczne + dynamiczne. Ostatnie dwa linki to statyczne. Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM
-
Witajcie. Jak by ktos miał taki lewarek i chcial wrzucić gałkę od b6 b7 b8 . To by usunąć to cholerstwo , najlepiej brzeszczotem ściąć jedną strone a następnie francuzem krecic i delikatnie ciągnąć ku górze. Trzyma mocno na gumie i nie ma opcji inaczej tego ściągnąć. To tak dla potomnych.
-
Taką samą jak była 245 . Będę przesiadał się na zaciski od s4 ale na tamtą chwilę musiałem ogarnąć szybsze rozwiązanie a ,że zaciski miałem na stanie więc wrzuciłem aluminiowe:) Sprawdzę pewnie w tym tygodniu chociaż w intercarsie pokazuje mi takie same długości Dzięki za informację
-
Witajcie. Jestem po przekładce hamulców tył z a4 b6 2.0 do a4 b5 1.8t quattro 99r polift. Podłączenie ogarnięte , wszystko sprawnie hamuje ale czas zabrać się za hamulec ręczny i tu pojawia się problem. Brakuje mi z 1-2 cm linki ręcznego, wie ktoś może skąd można by było zaadoptować linkę bym miał odpowiednią długość ?
-
Witajcie. Kupiłem swego czasu b5 99r z licznikiem full fis jaeger kod licznika XXX920XXX. Do tego w aucie było radio concert II z a3. A ,że brak podświetlenia itp. drażni co raz to bardziej i z czasem planuję wstawić rns-e więc stwierdziłem ,że zrobię CAN. Pociągnąłem z szarej kostki (pin 5 i 6) zwijkę do radia by podpiąć CAN i przy okazji by mieć informację o stacji na fisie. Ale dalej bez zmian zero podświetlenia itp. Próbowałem zaadaptować kanał 62 ale jak tylko zmienię z 0 na 1 to od razu wywala error. Ma może ktoś pomysł jak to ugryźć?
-
Ale to co jarzma z b6 mają inny rozstaw czy tylko przewód trzeba by było zmienić na ten od b6(280mm) ? W intercarsie pokazuje ,że do b5 ośka idą te same zaciski co te z b6, więc rozstaw powinien być ten sam. Patrzyliśmy wczoraj to wszystko jest raczej identyczne tylko miejsce przewodu hamulcowego jest w innym miejscu.
-
Witam. Mam zaciski z b6 245mm i w b5 mam 245mmPosiadam kilka pytań odnośnie zacisków tył w 1.8t quattro.Czym się różnią zaciski tył z quattro od zacisków z ośki ?Oraz czy ktoś wkładał zaciski z b6 ośka do b5 quattro ?Mam zaciski od b6 ale miejsce przewodu hamulcowego jest na górze ( b5 ma na dole ) jest jakaś możliwość by je zamontować ? Moje hamulce tył w b5 ledwo żyją więc pomyślałem o tych zaciskach z b6. Pozdrawiam