Skocz do zawartości

Vaun

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Vaun

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Mazury

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    APU
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Vaun

0

Reputacja

  1. Witajcie . Pytanie odnośnie rns-e led i wizualizację tył pdc ops. Ma ktoś podobną konfigurację ? Chce to zrobić w swoim aucie ( a4 b5 ) podłączenie ogarnę sam ale potrzebuję numery części na których to działa bez problemu. Wiem ,że potrzebny sterownik pdc inny z a4 b7, oraz zmiany w przewodach oraz gateway lub emulator. Kamerek nie chce więc tylko i wyłącznie wizualizacja sam tył.
  2. Witajcie, starszy Pan poprosił bym namierzył kolor jego samochodu . Problem polega na tym ,że nie ma wlepki z wyposażeniem ani kolorem. Auto audi a4 b6 bodajże 2002 rok. Da radę sam kod lakieru z vinu wyciągnąć ? Mógłby ktoś w tym pomóc ? VIN : WAUZZZ8E62A071604
  3. Witajcie. Pytanie mam odnośnie konwersji cewek na TFSI w APU. Zasada konwersji jest identyczna jak w AEB , AJL ? Czy jednak czymś się różni? Było kilka poradników jak przeprowadzić to w tamtych silnikach a nikt nie wspomina o APU. Temu zacząłem się zastanawiać czy będzie to identyczna procedura czy jednak muszę inaczej pewne rzeczy zrobić. Pozdrawiam
  4. Łukasz czyli co wymiana sterownika na inny by móc zobaczyć czy mam wypadające zapłony ?
  5. to zabiłeś mi klina a ja byłem świecie przekonany ,że w grupie 015 jest spalanie stukowe. Zaraz pocisnę do auta aż sprawdze...
  6. Witajcie. Mam problem z blokami pomiarowymi. Części grup nie mogę sprawdzić np spalania stukowego... Podmieniałem już sterownik i bezpieczniki od silnika . Sprawdzane na kilku różnych interfejsach i komputerach z różnymi systemami operacyjnymi. Może ktoś ma pomysł co może powodować ten problem. Kilka grup normalnie odczytuje ale np grupy 015 ( dużo innych też ) nie chce. Pozdrawiam
  7. Rzadko jeżdze na lpg ale jak już jadę to takie same problemy. Tym bardziej ,że czasem na dwójce ładnie gniecie. A czasem jak by był mułem pasiastym... No i te telepanie na jałowym też strasznie irytujące. Przez chwilę po jeździe fajnie chodzi a po minucie zaczyna drżeć. I na obrotomierzy bardzo delikatnie faluje w dół i góre o jakies 20 obrotów. No i przy ruszaniu np ze świateł , pierw obroty spadają z 900 do 780 około i dopiero później wyrywa do przodu. Jak by przy wciśnieciu gazu pierw się zadławił. Do tego dziwne odczucie jak by po odpuszczeniu gazu i ponownym wciśnięciu na maksa. Ma jak by kickdowna (lepiej przyśpiesza) i od razu jak by lepiej jechał a jest to manual więc raczej nie powinno tak być.
  8. Witajcie. Mam problemy z a4-ką na biegu jałowym auto drży bardziej niż powinno. Przy przyśpieszaniu czasem ma się wrażenie jak by nie miała mocy. Kod silnika APU Lista rzeczy zrobionych : Regeneracja Turbiny Wymiana zaworka dv Wymiana n75 Wymiana grzybka odmy oraz wymiana zaworu odpowietrzania skrzyni korbowej czyszczenie n249 oraz czyszczenie ezektora + wymiana dziurawych rurek przy ezektorze. Logi statyczne + dynamiczne. Ostatnie dwa linki to statyczne. Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM
  9. Vaun

    Gałka b6 do b5

    Witajcie. Jak by ktos miał taki lewarek i chcial wrzucić gałkę od b6 b7 b8 . To by usunąć to cholerstwo , najlepiej brzeszczotem ściąć jedną strone a następnie francuzem krecic i delikatnie ciągnąć ku górze. Trzyma mocno na gumie i nie ma opcji inaczej tego ściągnąć. To tak dla potomnych.
  10. Taką samą jak była 245 . Będę przesiadał się na zaciski od s4 ale na tamtą chwilę musiałem ogarnąć szybsze rozwiązanie a ,że zaciski miałem na stanie więc wrzuciłem aluminiowe:) Sprawdzę pewnie w tym tygodniu chociaż w intercarsie pokazuje mi takie same długości Dzięki za informację
  11. Witajcie. Jestem po przekładce hamulców tył z a4 b6 2.0 do a4 b5 1.8t quattro 99r polift. Podłączenie ogarnięte , wszystko sprawnie hamuje ale czas zabrać się za hamulec ręczny i tu pojawia się problem. Brakuje mi z 1-2 cm linki ręcznego, wie ktoś może skąd można by było zaadoptować linkę bym miał odpowiednią długość ?
  12. Witajcie. Kupiłem swego czasu b5 99r z licznikiem full fis jaeger kod licznika XXX920XXX. Do tego w aucie było radio concert II z a3. A ,że brak podświetlenia itp. drażni co raz to bardziej i z czasem planuję wstawić rns-e więc stwierdziłem ,że zrobię CAN. Pociągnąłem z szarej kostki (pin 5 i 6) zwijkę do radia by podpiąć CAN i przy okazji by mieć informację o stacji na fisie. Ale dalej bez zmian zero podświetlenia itp. Próbowałem zaadaptować kanał 62 ale jak tylko zmienię z 0 na 1 to od razu wywala error. Ma może ktoś pomysł jak to ugryźć?
  13. Ale to co jarzma z b6 mają inny rozstaw czy tylko przewód trzeba by było zmienić na ten od b6(280mm) ? W intercarsie pokazuje ,że do b5 ośka idą te same zaciski co te z b6, więc rozstaw powinien być ten sam. Patrzyliśmy wczoraj to wszystko jest raczej identyczne tylko miejsce przewodu hamulcowego jest w innym miejscu.
  14. Witam. Mam zaciski z b6 245mm i w b5 mam 245mmPosiadam kilka pytań odnośnie zacisków tył w 1.8t quattro.Czym się różnią zaciski tył z quattro od zacisków z ośki ?Oraz czy ktoś wkładał zaciski z b6 ośka do b5 quattro ?Mam zaciski od b6 ale miejsce przewodu hamulcowego jest na górze ( b5 ma na dole ) jest jakaś możliwość by je zamontować ? Moje hamulce tył w b5 ledwo żyją więc pomyślałem o tych zaciskach z b6. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...