Skocz do zawartości

Toby1201

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Toby1201

Informacje

  • Imię
    Tobiasz
  • Miasto
    Londyn

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BGB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

255 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Toby1201

0

Reputacja

  1. Witam kolegów sprawdziłem zawór N80 działa poprawnie i jest szczelny w 100% Może macie jeszcze jakieś pomysły dlaczego obroty podchodzą do 1200rpm ? Myślę nad zaślepieniem tej gumowej rurki (po zatkaniu palcem obroty spadają do 800rpm tak jak powinno być)ale niestety niewiem czy to dobry pomysł i jedno pytanko czy jak nieznajdę lub nieznajdziemy przyczyny usterki falujących obrotów czy użytkowanie samochodu w takim stanie nieprzyniesie wiecej usterek. Jeszcze co za obserwowałem jak obroty rosną do 1200rpm i zaczne kręcić kierownicą to one spadają a jak przestane to podchodzą do góry znów (masakra) Obroty zaczynają falować jak samochód osiągnie 90stopni raz falują a raz nie zależy jak go strzeli ;P Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
  2. Ok więc jutro wyjmę go ponownie i sprawdzę czy jest sprawny elektrycznie podpinając tak jak mówisz na krótko 12V. Masz może jakieś inne opcje usterki wrazie jak by zawór był ok ?Czy przy niesprawnym elektrycznie zaworze N80 nadal on bedzie szczelny w obu stron czy nie?
  3. Koledzy może jest jakaś nieszczelność przy tym zbiorniczku węgla aktywnego? (Spać niemogę przez te obroty inny by dał sobie spokuj ale nie ja bo upartość mi nie pozwala na to ;P )
  4. Panowie podłączyłem spowrotem zawór N80 i zatkałem palcem tą rurke co idzie od zaworka n80 do zbiornika węgla aktywnego bardzo delikatnie zasysał mi opuszek kciuka czy tak powinno być? Dodam zdjęcie którą rurkę zablokowałem kciukiem.To jest ta gumowa co jest zacisk na niej.
  5. Ok Panowie więc tak wyjołem zawór N80 dmucham w niego z obu stron i nic nie idzie (tak ja by był zablokowany) i teraz pytanie czy tak ma być? Ale dmuchłem w rurke co prowadzi do zbiornika węgla aktywnego (dzięki za odpowiedż TomaszRT) i gładko powietrze lecialo do niego (czy tak powinno byc?)
  6. Ok Panowie więc tak wyjołem zawór N80 dmucham w niego z obu stron i nic nie idzie (tak ja by był zablokowany) i teraz pytanie czy tak ma być? Ale dmuchłem w rurke co prowadzi do zbiornika węgla aktywnego (dzięki za odpowiedż TomaszRT) i gładko powietrze lecialo do niego (czy tak powinno byc?)
  7. Witam Panowie słuchajcie załączam kilka fotek i proszę o podpowiedż może wspólnie znajdziemy odpowiedż.Na zdjeciu zaznaczyłem zawór N80 i wąż gdzie prowadzi.Na drugim zdjęciu widzimy wąż gumowy który łaczy sie z rurką metalową.I teraz tak jak obroty sa na 1200 po zdjęciu gumowego węża i po zatkaniu go kciukiem obroty pięknie spadają do 800 i silnik pięknie chodzi po odblokowaniu węża obroty rosną.Jednego dnia odchyliłem błotnik i zobaczyłem ze za nim jest tak jak by plastikowy pojemnik (co to jest za pojemnik?)Ta metalowa rurka co jest połączona z gumową wchodzi w nad kole i jest podłączony do tego pojemnika.Na drugim zdjęciu wąż gumowy prowadzi od zaworu N 80.
  8. zawór pcv zostal wymieniony wraz z rurkami Więc mogę byc spokojny o spadanie obrotów po odkręceniu korka wlewu oleju ?
  9. Na początek chciał bym wszystkich serdecznie przywitac!!! A mój problem to mianowicie falowanie obrotow (po przejechaniu okolo 2km)obroty podchodzą do 1200 a niekiedy zdarza sie ze do 1300 ( na biegu jałowym) nieraz zdarza się że tak spadną że silnikiem szarpie ;/ A czasem jest tak że na jednych światłach jak stoje obroty 1200 a na następnych światlach obroty spadają do 800 i autko pięknie cyka. Wymieniłem odmę oraz rurki ( 2 sztuki plastikowe jedna dluższa druga krutsza) lecz nic to niepomogło ;/ Dodam równierz że po odkreceniu korka oleju(lub po wyjęciu bagnetu oleju) obroty spadają i silnikiem szarpie po zakręceniu korka oleju obroty wzrastają i zatrzymują sie na 1100 nieraz na 1200 ;/ Temperatura jest stala 90 stopni (nigdy niebylo powyżej 90 stopni) Nie podpinałem kompa bo niemam a mechanicy w londynie to tragedia byłem w 5 garażach i 5 różnych opini (wydaje mi się że oni sami niewiedzą co z samochodem jest nie tak xD) Proszę o wyrozumialość jestem lajkiem i staram się sam naprawiać samochód mz powodu mechanikow w londynie ceny kosmos a naprawy zero Dziękuje i pozdrawiam fanów AUDI !!! *Pierwsze to należy się przywitać w odpowiednim dziale, a potem szukać pomocy.->Nowicjusz Zapraszam również tu ->Regulamin Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Moje Audi - W tym dziale możesz pochwalić się swoim autem." - temat przeniesiony
×
×
  • Dodaj nową pozycję...