Skocz do zawartości

JMD

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O JMD

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Grudziądz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    BCZ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia JMD

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich! Bardzo prosiłbym o pomoc gdyż pomału kończy mi się cierpliwość. Auto podczas pracy na wysokich obrotach jakby "szarpie". Dokładniej mówiąc tak jak by turbo na moment odcinało doładowanie by po ułamku sekundy znowu ładować. I tak w kółko podczas przyśpieszania. Mogę jechać że stałą prędkością 170 a i tak ten efekt występuje (nawet na tempomacie),. Problem miałem już od jakiegoś czasu. Wymieniłem Turbinę, przepływomierz (Hella metalowy), jedną chłodnice, bo była zapocona, ustawiłem kąt wtrysku, wyczyściłem EGR. Problem nadal istnieje. Zrobiłem Logi statyczne i dyamiczne każdej grupy osobno by zobaczyć o co chodzi. Auto nie wpada w tryb awaryjny. Czasem po prostu wskoczy kontrolka silnika. Pierwszy pomiar to statyczny drugi to dynamiczny. Trzeba zerknąć na datę, bo nadpisało mi pliki z 2022 roku. Aktualne są z 03.04.23 z godziny około 23. Wszystkim dziękuję za pomoc. LOG-01-001-xxx-xxx.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-004-xxx-xxx.CSV LOG-01-008-xxx-xxx.CSV LOG-01-010-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV LOG-01-013-xxx-xxx.CSV LOG-01-014-xxx-xxx.CSV
  2. Jednak poczekam aż ktoś jeszcze się wypowie, bo taka odpowiedź nic mi nie daje.
  3. Przepływomierz Hella. Możesz mi coś więcej powiedzieć? Turbo przeładowuje? Gdzieś jeszcze jakieś niezgodności które warto sprawdzić? Muszę mieć konkrety, by zlecić coś mechanikowi
  4. Witam wszystkich, potrzebowałbym pomocy w analizie logów dynamichnych. Niestety mimo, że widzę rozbieżności to nie potrafię ich czytać i wyciągać wniosków. Ogólne problemy: Auto łapie kontrolkę silnika przy gwałtownym przyśpieszaniu (błąd 519 zwarcie masy) mimo to nie przechodzi w tryb awaryjny. Kontrolka znika po 4 odpaleniu. Podczas jazdy na wyższych obrotach potrafi zacząć przerywać i szarpać autem. Czasem w ogóle odetnie moc i trzeba ponownie nacisnąć pedał gazu by znów zaczął przyśpieszać. Podczas takiego przerywania jeśli przetrzymam go dłużej zapala się kontrolka kontroli trakcji i w komputerze zapisuje się błąd 00550 - Start of Injection Regulation 17-00 - Control Difference. Po chwili wraca do normy. Po odcięciu mocy i nagłym gwałtownym jej powrocie potrafi puścić biały dym za sobą. Przepływomierz wymieniony na nowy metalowy o zgodnych numerach. Dodatkowo gdzieś tam mam zapisany dziwny błąd o łączności z ecu (sterownik abs). Nie wiem czy to jest powiązane. 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-00 - - Prosiłbym o pomoc, bo jest to bardzo uciążliwe. Auto niby moc ma, ale to nie jest to. LOG-01-003-008-011.CSV
×
×
  • Dodaj nową pozycję...