Skocz do zawartości

t2727

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O t2727

Informacje

  • Imię
    MAteusz
  • Miasto
    Kielce

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CJEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia t2727

0

Reputacja

  1. witam po miesiecznym postoju odpalilem samochod, pojechalem na myjnie, umylem auto, odpalilem ponownie i na desce rozdzielczej zapalilo sie EPC oraz komunikat Start Stop Fault. zgasilem auto, uruchomilem ponownie, blad zniknal i juz pozniej przez 2 tygodnie sie nie pojawial, wiec pomyslalem sobie, ze musialem zalac cos pod maska przy myciu, wyschlo i teraz bedzie ok, jednak ostatnimi czasy blad zaczal sie z powrotem pojawiac, czasami 2 dni jest spokoj, a przez kolejne 2 dni pod rzad rano po odpaleniu EPC nie chce zniknac i ten kominukat o start stopie. zgaszenie silnika i ponowny rozruch powoduje, ze juz sie wiecej nie pojawia, a nawet gdy jezdze z bledem z autem nie dzieje sie absolutnie nic niepokojacego, trzyma moc, nie ma innych bledow, wszystko dziala itd. czytalem sporo w necie co to moze byc i na zagranicznych forach wskazuja na akumulator nietrzymający napięć, przez co wywala komunikat o Start Stopie, ktory musi miec odpowiednie napięci do pracy. wydaje mi sie to prawdopodobna teoria, bo auto ostatnio bardzo duzo stoi np. tydzien bez odpalania i juz po prostu moze sie konczyc. wiadomo, ze najlepiej bylo by podpiac komputer, jednak ten blad to loteria i ciezko by bylo utrafic kiedy akurat sie zapali i jechac od razu do mechanika na komputer. nie wiem czy zapisuje sie on w logach komputera, zeby dalo sie sprawdzic wstecz moze ktos borykal sie z podobnym przypadkiem i sobie z nim poradzil ?
  2. to jednak lozyska w skrzyni, nie oporowe zobaczymy czy bedzie oplacalo sie ją naprawiac, czy kupic cala skrzynie uzywana
  3. witam jakis czas temu zauwazylem, ze podczas przyspieszania wraz ze wzrostem obrotow i predkosci nasila sie szuranie, tarcie z okolic skrzyni. im wieksza predkosc i obroty tym dzwiek jest glosniejszy, natomiast po wrzuceniu na luz lub wcisnieciu sprzegla dzwiek ustepuje. mial ktos podobny przypadek ? czytalem troche na necie i ludzie pisza glowie o lozysku oporowym, polosiach a5 sportback manual 1.8
  4. auto naprawione do wymiany termostat + pompa wody termostatu nie ma zamiennika, wiec 1000zl + 150 pompa + 300 robocizna
  5. witam kilka dni temu podczas jazdy zapalila mi sie kontrolka EPC oraz check engine, auto przeszlo w tryb awaryjny i kompletnie nie ma mocy po podpieciu komputera i sprawdzeniu parametrow zaplonow okazalo sie, ze wypada zaplon na 1 cylindrze i 3. zostaly wymienione swiece oraz cewka, ale problem nadal pozostal, zadnej poprawy co to moze byc? rozmawialem z jednym mechanikiem przez telefon i stwierdzil, ze moze to byc luzny lancuch rozrzadu. diagnoza wydaje mi sie troche dziwna...na komputer bede mogl jechac dopiero po weekendzie, a ten ktory byl podpiety przed wymiana swiec srednio radzi sobie odczytem bledow samochodow nowszego typu, tj. pokazywal blad P00457D - cos z czujnikiem temp. spalin, ale po podpieciu nowej sondy lambda nic sie nie zmienilo a5 2012, 1.8 TFSI CJEB
×
×
  • Dodaj nową pozycję...