kamil15171
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O kamil15171
Informacje
-
Imię
Emil
-
Miasto
Jarosław
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
APU
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia kamil15171
0
Reputacja
-
Sprawdź Przekaźnik pompy paliwa
-
Dzięki za podpowiedź, szczelność sprawdzona i DV także wszystko niby w porządku. EDIT: Turbiny nie sprawdziłem ale jeżeli będzie konieczność no to trudno Czy jest możliwość że ten przepływomierz nie z tego samochodu dobiera może jednak złą mieszankę bo po odłączeniu go wydaje mi się jakby lepiej chodził no i na zimnym silniku ( gdy nie ma jeszcze 90) wstaje chyba szybciej turbina nie wiem może grucha ?
-
Witam Panowie, Jestem tu nowy więc za wszystkie moje jakieś błędy od razu Przepraszam. Zgłaszam się do was z prośbą o analizę logów i pomoc w przywróceniu radości z jazdy. A krótka historia samochodu może pomoże w lepszej analizie. Rok temu kupiłem moją piękną audiczkę i zaraz chwile po kupnie straciła jakby moc później wymieniałem kata, analiza mechanika zbyt bogata mieszanka i podjazd do gazownika który ustawił gaz mówiąc że tragedii nie było, audi jeździ na innym przepływomierzu ( bosch ale nie do tej audi) tak powiedział mi mechanik przy wyciągnięciu i podmianie nie zrobiło różnicy więc został ten sam, a i ostatnio chyba przepalił mi się kabel od sondy więc prośba jak mogę to dokładnie sprawdzić. Za audi zabiorę się dopiero w weekend, i zacznę od szczelności i DV widzę że Turbo to chyba jakaś tragedia późno wstaje i komputer mało chce. Nie miałem czasu aż do teraz bo chciałbym się cieszyć z jazdy więc wrzucam logi z prośbą o analizę. Macie jeszcze jakieś podpowiedzi dotyczące co mogę zrobić ? PS. Błędów brak. Logi na PB na LPG nie robiłem http://vaglogi.pl/log-115_118_1yVJJF.html http://vaglogi.pl/log-003_020_lBO7H.html http://vaglogi.pl/log-002_033_001_sb4WE2l.html
-
podpinam się pod pytanie mam to samo i także 1.8t APU, tylko u mnie na biegu jałowym nie słychać tylko 1 i 2 na zimnym silniku