Skocz do zawartości

daniel5995

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O daniel5995

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Tomaszów Lubelski

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia daniel5995

0

Reputacja

  1. Witam, mam problem z audi. Jakieś półtora roku temu wymieniałem EGR, kupiłem firmy VDO więc myślę że nie najgorzej wybrałem. Teraz znów pojawił się problem z tym EGRem, po podłączeniu do komputera (KTS) wyskoczyły następujące błędy: P0246 - Zawór elektromagnetyczny ciśnienia doładowania, zwarcie do plusa P3373 - El.Zawór przełączania kolektora dolotowego, przerwa P0245 - Zawór elektromagnetyczny ciśnienia doładowania, zwarcie do masy Mechanik stwierdził że znów padł EGR chociaż mam trochę wątpliwości. Podłączyłem w domu ELMa 327 i wywaliło mi inny błąd niż te u mechanika a mianowicie: P1027 - Intake manifold air control solenoid short to ground Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem? Mam wątpliwości co do tego czy to EGR bo objawy teraz są trochę inne niż poprzednim razem. Wcześniej jak pał EGR samochód stracił całkowicie moc i aż do czasu wymiany nic nie pomagało. Teraz sytuacja wygląda tak że jadę 150, samochód nagle wchodzi w tryb awaryjny ale po ponownym odpaleniu samochodu jest okej. Pierwszy raz błąd pojawił się dwa tygodnie temu, po skasowaniu go nie wracał aż do dzisiaj, czy tak zachowuje się padnięty EGR? Dzisiaj po skasowaniu błędu już nie wrócił i to budzi moje wątpliwości co do tego że mechanik ma rację ale proszę Was o pomoc. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...