Skocz do zawartości

mac_rom

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mac_rom

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Gora Kalwaria

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mac_rom

0

Reputacja

  1. Witam. Mam problem z moim audi. A4 B6 2002r 1.9 AVF. Samochod był przekładany z wersji angielskiej. Problem dotyczy migającej kontrolki hamulcy plus do tego napis na wyswietlaczu BREAK. Po podłączeniu vag brak błędów. Prosze o pomoc.
  2. Problem rozwiązany. Wyprułem z angielskiej wiązki przewód od sensora, aż po sam fotel. Wpialem piny w sensor i błąd zgasł.
  3. Sprawdziłem dzis kostki. Przewody są całe, obieg nigdzie nie przerwany. Mam przejście od kostki z fotela do sensora. Podłączałem wszystko jeszcze raz i problem nadal jest.
  4. Jestem zielony w tych tematach wiec może mówimy o czym innym.
  5. Hmm. Wydaje mi sie ze nie. To jest vag skaner 5053 its
  6. Vag pokazuje mi tylko ten błąd i jest jeszcze napisane, sporadyczny. Nie wyświetla komunikaty o rezystancji
  7. Witam Wszystkich serdecznie. Przekladalem audi a4 b6 z wersji angielskiej na europejska. Z wiekszasciami problemów dzięki temu forum rozwiązałem swoje problemy. Pozstalo mi skasować błędy poduszek. Wszystkie błędy mi sie wykasowaly związane z poduszkami poza jednym 01218 zapalnik bocznych poduszek pasazera n200. Sprawdzalem w różne sposoby, przekładając fotele i nadal pozostawał ten błąd. Sprawdzałem miernikiem pomiar oporu obydwu kostek wychodzących z wykładziny i wykazywały mi identyczne pomiary. Prosze o pomoc.
  8. Dokładnie tak. Przełożenie pinów pomogło. Dzięki. Zostaje tylko jeszcze programowanie modułu.
  9. Hmm. No nie zrobiłem. Mam vag. Tylko oczywiście z obsługi to tylko czynności standardowe. Choc trochę czytałem o tym już wszczesniej szukając rozwiązania problemu. Bym był wdzięczny za pomoc.
  10. Witam ponownie. Dziękuje za pomoc bobikos. Kupiłem jak ustaliśmy moduł świateł z literka E+ wlacznik z trybem auto. Światła zaczęły działać. Tryb auto oczywiście nie działa dobrze, bo nie ma czujnika. Mam jeszcze pytanie dotyczące tego oświetlenia wew. Wariuje w różne sposoby. Np. Nie mogę zgasić tylnich lampek które nawet po wyłączeniu nadal świecą. Koleje pytanie dotyczy silniczka wycieraczek przednich. Wiązka była od kombi. Słyszałem ze trzeba zamienić piny. Wycieraczki czasami zaskoczą na trybie najszybszym. A propo tej całej wiązki od kombi to w tyłach lampach trzeba pozamieniać piny? Z góry dziękuje i pozdrawiam.
  11. Generalnie tak by sie wydało po przeczytaniu paru schematów włącznika i MCE. Po podłączeniu starego włącznika zapalają sie światła pozycyjne oczywiście tylko z przodu. Brak prądu w tylnich lampach i brak kierunkowskazów w błotnikach.
  12. Bardzo proszę o jakaś pomoc. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
  13. Witam Serdecznie. Jestem tutaj nowy. Mam problem z światłami. Sprawa wyglada następująco. Auto Audi a4 b6 2002 1.9 AVF 130KM quatro. Samochód był przekładany z wersji angielskiej na europejskich. Zakupiłem wiązkę europejska ale jak wychodzi na to od innej wersji tj high a moja jest low. Generalnie wszystko działa poza oświetleniem wnętrza tj. Podsufitki i lampami tylnymi i przednimi. W przednich lampach mam wszystko oprócz świateł mijania. Po przepatrzeniu wielu postów stwierdziłam ze zamontowana wiązka jest od wersji high. A u mnie była low bez komputeru pokładowego. Oczywiście z włącznikiem tez był problem, ale do tego znalazłem już rozwiązanie. Poszukując schematów znalazłem schemat CME ale który ma wiele pinów Tak jak w mojej wziązce. Ale nie w tym co było wcześniej. Czy jest możliwość podłączenia tego wszystkiego bez zmieniania całej wiązki. Moj moduł 8E0 907 279 C.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...