Skocz do zawartości

DocFora

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DocFora

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Legionowo

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AJL
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia DocFora

1

Reputacja

  1. Cześć. Tym razem u mnie przestały działać Kurcze ehh. Zmieniłem 2 dni temu i było ok. Serio gdzie i jak polutować, naprawić.? Dalej będzie to samo? Odpiszcie plis dokładnie. Dzięki.
  2. Cześć. Ja również. Absolutnie ten sam dźwięk z filmem Piotrka. Moje auto to Audi A6 C5 1.8T APU/AJL 98/99r. Będę wdzięczny. Usłyszałem że Piotrek naprawił, zmienił rozrząd, paski. To wszystko, bez zmian ze tym dźwiękiem, piszczeniem. Byłbym wdzięczny. Udało się Piotrku? Co to było. ? Ps: Podobny dźwięk z innym autem, człowiekiem. Nie wiem i nie odpisuje YoutTube.
  3. Cóż za odpowiedź!. Dziękuję, można usunąć temat. 3 inne fora pomogły.
  4. Cześć. Mam problem z piszczeniem zimnego silnika 1.8T. Jeśli jest temperatura -2, -4 a nawet 0 z odpaleniem zimnego silnika... z obrotami ok 2500 słyszę dość ostro piszczenie koło katalizatora, turbiny. Silnik działa bez problemu. Jeśli auto odpalone stoi, ok 5-8 minut przestaje piszczeć. Jeśli jeżdżę 60, 80km/h, dość dłużej piszczy, pewnie jest 'wiatr', zima w silniku. Co to może być. Pomóżcie. Mój film. Posłuchajcie dokładnie od 0:30 sek.
  5. Cześć. Dzisiaj usłyszałem stukanie podczas włączania wstecznego z zimnym silnikiem, skrzynią. Próbka. Podczas jazdy nie ma problemu. Posłuchajcie proszę... dość głośno ustawcie z YT. Mój film. Lepiej słychać bez wciśniętego sprzęgła. Z góry dzięki.
  6. Cześć. Moje 1.8T ciężko pali po nocy. Włączam stacyjkę, kluczyk, leciutkie czekanie (2 sekundy) aby pompa paliwa poleciała do silnika i zaczynam kręcić ok aż 4-5 sekund aby odpalił. Kolejny dzień, próbka. Również zimny silnik... włączam tylko stacyjkę, wyłączam, włączam... 2, 3 razy aby pompa benzyny leciała do silnika (słyszę tak jak trzeba) i szybciej odpala. 2 sekundy. Co to może być? "Ucieka", automatycznie wraca do baku przez kilka godzin? Nie mam pojęcia. Borygo, olej, benzyna, płyny nie ciekną. Pomału zmieniałem: - świece - cewki zapłonowe - pompę paliwa - filtr paliwa - akumulator OK - rozrusznik zmieniony Jeśli silnik jest gorący... powiedzmy 5, 6 godzin. Jest OK. Nie posiadam gazu, sama benzyna. Patrzyłem na VAG'a... zupełnie nie ma błędów. Silnik ( engine) grupa 03 również pokazuje OK jako temp. płyn chłodzący. Ogólnie silnik jest dobry, cichy, turbina też. To się zaczęło ok 3-4 miesiące temu jak był zimny. Natychmiast. Nawet przestraszyłem się. Wcześniej odpalał jak strzała. Na koniec... Czy przy włączeniu stacyjki po przekręceniu kluczyka... wyłączeniu, włączeniu, wyłączenie itd specjalnie... zawsze pompa powinna pompować przez kilka sekund? Czy nie... benzyna poleciała do silnika i przestaje pompować zanim odpali się silnik. (?). Audi A6 C5, 1.8T 98r. Ps. Przepraszam... poprosiłbym moderatora o przesunięcie mojego tematu nie z 1.8 a 1.8T. (mój błąd)
  7. Pawle... serio czarna magia. Dzisiejsza, moja robota z buczeniem. Tak jak wiecie... ani pompa, ani maglownica, ani wahacze. 1 tydzień z nowymi klockami i tarczami. Cisza. 2 tydzień z buczeniem. NIE piszczeniem! a buczeniem jak cholera tak jak wiecie. W załączniku klocki, smar, szczotka druciana, pilnik do metalu (leciutko). Podczas naprawy przejechałem się ok 10km. Silnik, auto, spokojne hamulce gorący. Kierownica w lewo, prawo, lewo itd. CISZA! Nerwy kurna mać. Ps. Pawle.... dziękuję Ci. Jakby co z problemem m.in. Audi A6... zapraszam Cię do A6Klub.PL (admin czyli ja)
  8. Pawle... zrobiłem dzisiaj głupią próbę. Gorący silnik i hamulce. Buczą jak zawsze niestety. Zacząłem jeździć i hamować tylko z ręcznym. Ok 3km, światła, hamowanie, jechanie w lewo, prawo itd itd aż do ronda. Cisza jak cholera. Więc? Pompa, maglo, wąż działa.
  9. Kolejna prywatna wiadomości z 2 forum. Temat user kilka lat temu: http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=28&t=117780 . Kliknijcie i posłuchajcie. Hamowanie z nowymi tarczami i klockami . Ten sam dźwięk. http://hostuje.net/file.php?id=666fcb3ebd04cf374b0b3b74de7 User odpisał mi godzinę temu: "Winne były tarcze, klocki były za twarde do nich ale po 1000 km się dotarło i było ok" Przed chwilą przejechałem się bo musiałem 40 km. Zimny silnik, spokój nic nie buczy. Gorący silnik, prosta droga, hamowanie, światła prawie nie buczy, ale czasami.Dalej rondo, zmiana ulicy, w prawo, lewo... buczy cały czas. Wyłączyłem silnik, poleciałem do lekarza. 30 minut wracam, silnik, auto gorące przecież to ostre lato... odpalam, zaczynam jechać, w lewo, prawo itd. Cisza. Hamowanie, cisza. Przez 10 minut znowu zaczęło cały czas. Jestem już w domu. Kurna jestem zgłupiały naprawdę ja pierdziele co ja mam zrobić. Boje się aby nie rozwaliła się kolejna pompa, maglownica. Siłownik raczej nie buczy, jak sądzicie? Nie daje oleju prosto do pompy/magla. Któryś wąż jeśli jest gorący? Ale dlaczego z odpalaniem gorącym silnikiem, nie jeżdżeniem, dawaniem kierownicę w lewo, prawo, lewo, prawo jest cisza? Tylko z jeżdżeniem. ;( Ps. Pawłowski... wiesz, ja mam ten nowy nie oryginalny waż, jeszcze raz wkleję Ci. Rozumiem, że tutaj zmienić, prawda? Tylko tutaj ten problem z wężem? (zdjęcie nie moje, próbka)
  10. Tak, dokładnie. ps. email przed chwilą: ----------------------------------------------------------------------------------------- "Cześć, Musisz szukać, tak przez internet nie jestem w stanie zdiagnozować problemu, może podjedź do mechanika niech przyjrzy się temu. Jedyne co przychodzi mi do głowy to wyrobione jarzmo, klocek ma za duży luz i wpada w wibracje, jak dociśniesz mocniej hamulec to unieruchomisz go i jest cisza. Pozdrawiam Adam ' Hamulce" -------------------------------------------------------------------------------------------------- ps2. Pawłowski... czy chodzi o ten wąż ? Próbka/zdjęcie To właśnie niby umyty, dmuchany w warsztacie.
  11. Wiesz co.... maglownicę i pompę zmieniłem w warsztacie 2 dni temu. Zregenerowaną, drugą. Pompę używaną też zmieniona. Miałem to samo, co prawda troszkę ciszej, ale buczało. Zauważyłem że olej zrobił się czarny, sito prawie z 'wiórkami'. Stąd poleciałem do warsztatu. Sama zmiana, robota to 500 zł Spójrz proszę... znalazłem stary film, inny forum. User póki co nie odpisał. Naprawdę ten sam dźwięk z hamowaniem. http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=28&t=117780 Nawet jest dźwięk z telefonem, hamowaniem http://hostuje.net/file.php?id=666fcb3ebd04cf374b0b3b74de778f60 Naprawdę nie mam już siły. Skąd kasę znowu. Po zmianie pompy jest gorzej niż przed, ale też buczy. 1 wąż był sprawdzany, czyszczony, dmuchany (ale mówię jeden), było ok przed zmianą w warsztacie. Jezu czarna magia. Wygląda jak klocki nowe, zmienione 2 tygodnie temu. 1 tydzień zaczął buczeć jeśli to ma być to. 2 dni sprawdzał olej. Póki co zielony, dobry. Auto jednak buczy bez hamowania. Mniej, ciszej ale buczy. ps. Z siłownikiem mam. Po dostaniu regenerowanej maglownicy , miałem bez. Musiał facet tyko zmienić. Czyli siłownik stary.
  12. Klocki FERODO. Tarcze ZIMMERMANN. ps. Moja, własna naprawa 2 tygodnie temu. Załącznik.
  13. Cześć. Mam problem. Dzisiejszy mój film. Coś mi buczy / piszczy. Najbardziej słyszę z lekkim hamowaniem (próbka). Kierownica w lewo, prawo. Mało 'gazu'. Serio coś z hamowaniem. Tarcze nowe, klocki również do tego regenerowane tłoczki 2 tygodnie temu. Przez tydzień był spokój. Kolejny tydzień... buczenie, piszczenie. Nawet nie hamuję, mało km/h kierownica przy skręcaniu i to właśnie słyszę. Ps: Maglownica, pompa wspomagania, olej pompy jest absolutnie OK. Moje auto to Audi A6 C5 1.8T, więc części, naprawy, sprawdzenia te same jak Audi A4 B5. Będę wdzięczny.
  14. Cześć. Nie mam już siły z tym moim autem (Audi A6 C5 1.8T 98r). Wszystko było dobrze... lato, zima, moje kupione auto 8 lat ale... już mówię... Podczas skrzyni biegów manualnej z jazdą słyszałem "trykanie", "trzeszczenie" z ustawioną 1. Dalej 2, 3, 4, 5, R... było OK, cicho tak jak trzeba. Pomyślałem, wysłałem maila podczas współpracy reklamowej ( http://rembielinski.pl ) i udało się w warsztacie, firmie. (Barter). Porozmawiałem o co chodzi, zostawiłem auto i p. Paweł zrobił małą regenerację mojej skrzyni. Jak wróciłem p. Paweł pokazał mi, że wałek choinki w skrzyni (1-2) był już lekko "ścięty/wytarty". Z zamknięciu, położeniu skrzyni przed silnikiem pomyślałem również aby zmienić nowe sprzęgło, koło dwumasowe, docisk - komplet SACHS. (Udało się i dostałem z firmą sklepmotonet.eu) p. Paweł zrobił, zmienił, zregenerował i ok. Cisza przy jechaniu. 1 do 2, 2 do 3 itd. Dalej sprzęgło chodzi leciutkie z pedałem ale... :[ przy jechaniu z autem na biegu 1-2, 2-3... przy zimnym silniku, bardzo, cholernie ciężko chodzi lewarek, wybierak jeśli jest temperatura ok np -8C. Jeśli jest +5C... mniej, ale również ciężko, tak nie powinno być i nigdy nie miałem. Podczas naprawy dałem olej MaXXus. Może tutaj jest problem? Więc za tydzień zmieniłem MOTUL GEAR 300 75W90. Dalej dokładnie to samo. Powiem jeszcze, że z gorącym silnikiem, wybierak nie jest ciężki, jest ok, jedynie troszkę nierówny (1-2-3). Próbowałem, ustawiałem cięgna w kasecie. Kupiłem w Allegro używany cały wybierak (2001r) jeszcze raz próbowałem, ustawiałem. Dalej to samo. Nie mam już siły. Co mam zrobić? Zmienię (kupię) używaną skrzynię? A jednak może coś jest nie tak ze sprzęgłem, kołem dwumasowym? I będzie dalej to samo? A może p. Paweł źle zrobił z regeneracją wałka choinki? Ale gorący silnik i jest ok. No nic... zadzwoniłem i mówię do p. Pawła. Czy może coś jest nie tak z wałkiem, a może łożysko było zmienione czy nie? Odpowiedział: "Proszę Pana, wszystko jest ok, zrobiłem, naprawiłem. Proszę kupić oryginalny olej i tyle". Jezu, czy mam kupić kolejny 3 olej? Co to daje? Ehhh. Mogłem zostawić "głośną jedynkę" bez naprawy. Pomóżcie przyjaciele. O co tu chodzi? Pozdrawiam. Andrzej "Doc"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...