Skocz do zawartości

Przemas_92

Pasjonat
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Przemas_92

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Kujawsko-pomorskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Przemas_92

1

Reputacja

  1. Witam, chciałbym się dowiedzieć co oznacza 3 okienko Carbon Mass learned value na kanale 073 odnośnie zapełnienia filtra dpf. Pacjent to a4b7 2.0 Avant 170KM.
  2. Chciałem go odzyskać w celu ewentualnej adaptacji lub kodowania. Myślałem też nad dopisaniem drugiego kluczyka żeby mieć 2. Możesz w jakis sposób pomóc?
  3. Witam, Tak jak w temacie potrzebuje pomocy żeby od czytać z mojego a4b7 2.0 2008r BRD ten kod PIN/SKC. W tej chwili nie mogę zalogować się do dostępu upoważnionego w kanale 01 Silnik - > 016 Dostęp.upoważ lub nie znam właściwych kodów które tu można wprowadzić. Po najechaniu kursorem na to pole pojawia mi się takie info. Jest ktoś w stanie pomóc?
  4. Raczej jest bo byłem kiedyś u gościa i robił coś takiego wlasnie w takiej samej jak moja, ale ok gdzieś tam sobie poszukam.
  5. Przy okazji tylko zapytam. Czy VCDSem możliwa jest zmiana obrotów biegu jałowego? Slyszalem ze niby do 900rpm tak. W takim wypadku robimy to poprzez 01 Silnik - 016 dostep upoważ i następnie adaptacja czy w moim przypadku czyli tdi PD poprzez 01 Silnik - 11 coding i tutaj podajemy 12233 żeby uzyskać dostęp a następnie wiadoma adaptacja i zmiana tych wartość regulacji obrotów?
  6. Dzięki za informację ?. Powiesz mi jeszcze tylko jakie jest rozwinięcie tego skrótu PD. Temat regeneracji Dpf uważam za zamknięty. Tutaj sprawa jest jasna.
  7. Tak, tak to jak najbardziej się zgadza tylko w przypadku tego kodu 21295 mówimy o wejściu w 01 Silnik - > 011 Kodowanie. Ja pytałem o to czy wiesz może jakie kody można podać wchodząc w 01 Silnik - > 016 Dostęp.upoważ. Chyba że tu też działa 21295. Tego jeszcze nie próbowałem.
  8. No dokładnie tak jak mówisz jeżeli chodzi o te bloki pomiarowe. Ten dystans od jednej regeneracji do drugiej też jest różny tak więc nie ma co siłowo się tego trzymać. Grunt że działa. Wracając jeszcze do tego kodu dostępu, nie masz informacji albo źródła jakich kodów dostępu użyć żeby uzyskać ten dostęp, w 01 Silnik - > 016 Dostęp.upoważ.?
  9. Mówiąc o zapełnieniu filtra zwracać uwagę na to ile jest gram tej sadzy wewnątrz czy na który parametr. W tej chwili mam niby coś koło 17g jeżeli chodzi o ten parametr. Bardziej zastanawia mnie fakt dlaczego np filtr sam się oczyszcza co jakieś 500-600km. Czy może jest to normalne zjawisko?
  10. W tej chwili jedyne co mogę zrobić to ta serwisową regeneracje dpf podczas jazdy poprzez kanał coding-II. Jeżeli nie uzyskam tego dostępu upoważnionego to nie mogę zrobić tej procedury Regeneration while standing ani Regeneration while driving no chyba że akurat w A4B7 tego nie można zrobić w ten sposób to sprawa jest jakby jasna i oczywista ?
  11. Nie no za jakiegoś wirtuoza VCDS-a się nie uważam dlatego wolę 2 razy zapytać ? jeśli chodzi o wypalanie tego DPF-a to spokojnie robiłem to już u sobie wlasnie tak jak jest to opisane w tym poradniku co wstawiłes. Interesuje mnie bardziej fakt dlaczego wchodząc w ten dostęp upoważniony pokazuje mi się informacja jaka sie właśnie pokazuje zamiast podpowiedzi z kodami dostępu których mogę użyć. To właśnie próbuje zrozumieć, jak to naprawić lub jakich kodów użyć żeby wgl dostęp upoważniony np do adaptacji które mogę potrzebować w przyszłości ?.
  12. Ok. Na szczęście narazie nie muszę nic w tym temacie dzialac. Jakieś pomysły w jaki sposób mogę uzyskać ten dostęp upoważniony przy wejściu w silnik przez VCDS-a?
  13. Aaaa, dzięki za wyjaśnienie ?. Apropo tego kodu dostępu to zdaje sobie sprawę, że vcds podpowiada jaki trzeba wprowadzić w zależności od tego co chce zrobić. W tej chwili po najechaniu na to pole mam takie info. Przegladalem net i widziałem że gościu akurat w A6 miał w podpowiedzi tutaj dwa kody, między innymi 12233 żeby uzyskać dostęp upoważniony. Ja jak wpisuje ten 12233 to wyswietla mi się błąd 35 że niepoprawny kod. Słyszałem jeszcze o czymś takim że niby powinien zostać włączony zapłon na jakiś czas żeby niby zresetować ten komunikat, ale nie wiem czy to prawda?
  14. Dzięki kolego za podpowiedź. Może zapytam inaczej. Czy wgl warto robić sobie trochę zachodu o odczytanie tego kodu PIN w przypadku A4B7. Chodzi mi o to, ze jak już wpisze ten PIN w dostępie upoważnionym to co tak naprawdę bede mógł zrobić przy silniku przez VCDS-a. Tym razem chciałem zrobić akurat wypalanie dpf ale znalazlem ze można to też zrobić w B7 wchodząc w silnik - > coding i tam poprzez podanie 21295 uruchomić mozna procedurę wypalania podczas jazdy. Dostęp upoważniony potrzebuje uzyskać żeby zrobić pewnie jakąś adaptacje. I tu pytanie czy np żeby zrobić wypalanie na postoju lub np adaptacje dpf po czyszczeniu mechanicznym to wlasnie przez kanał adaptacja w silniku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...