Skocz do zawartości

Frezja

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Frezja

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Przeworsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Frezja

0

Reputacja

  1. Arek8888 bardzo dziękuję
  2. A co można z tym zrobić jest to sprawa ustawień sterownika czy jakaś cześć do wymiany? Mozna próbować to samemu naprawiać czy lepiej nie dotykać ?
  3. Można jakoś się upewnic że to jest to?
  4. A co to jest notlauf i co mozna z tym zrobić?
  5. Witam. Mam problem z podciśnieniem gdy zapale samochód na wężyku na gruszce od turbiny mam zasys w trakcie jazdy na biegach 1 i 2 jest ok ale na biegu 3 i obrotach ok 3400 na biegu 4 ok 2900 i na 5 biegu 2200/2300 odcina podcisnienie jeśli zgasze silnik i go ponownie uruchomie jest ok ale do czasu aż przekrocze napisane powyżej obroty. Próbowałem podczas jazdy mając ok 2200 obrotów i wyłączone podcisnienie zgasić silnik i ponownie go uruchomic wciskajac do pełna gaz. Efekt był taki że na moment ruszyła turbina obroty podskoczyły do 2400 i dalej ją odłączyło. Czyściłem N75 i nic to nie dało niby ten "dyngs" na gruszce chodzi ale jak podmieniłem wężyk na EGR to tak jak by lepiej chodził. Ktoś mógłby pomóc naprowadzić. Mam jescze jedno pytanie za silnikiem na wężu od intercoolera jest jeszcze jeden jakiś zaworek co to jest jaka jest jego rola?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...