Cichy975
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Cichy975
Informacje
-
Imię
Cichy
-
Miasto
Śląsk
Auto
-
Model
Seat
-
Nadwozie
Coupe
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia Cichy975
0
Reputacja
-
Temat do zamknięcia podobno padło turbo całe zalane w oleju nie chciało ruszyć zobaczy sie co po wymianie
-
Po podłączeniu do komputera wyszedł bład zbyt duze ciśnienie doładowania
-
Po podłączeniu wszystkiego na vagu wyszła tylko sonda lambda Ale świeciła sie juz wcześniej ,bo mam pustego kata,chodzi mi o wąż wchodzący do kolektora wychodzący z intercoolera jesli go odepne z obojętnie której strony to wszystko gra,lub ten czarny gumowy,który wchodzi do tego srebrnego który wchodzi do turbiny,Po prostu jeżeli odepne któryś z tych węży po prawej stronie zdjęcia(ale to nie zdjęcie mojego seata tylko przykład)to wtedy obroty dochodzą do końca i wszystko gra a jeśli węże są podpięte to kręci tylko do 4000 obr i nie ma reakcji na gazie takiej jak powinna być obroty idą bardzo opornie
-
Witam wszystkich serdecznie. Na wstępie powiem że mechanik wymieniał mi kilka rzeczy w moim Seacie Ibiza 2 fl Cupra 1.8t 2002r, mianowicie wymieniałem sprzęgło przeguby,drążki ,olej ,filtru itd,rozkręcił wymieniał wszystko fajnie ,Ale po złożeniu wszystkiego nastał problem a mianowicie :wciskam gaz i kręci tylko do 4000 obr ,ale jeśli wypne wąż idący do kolektora kręci już normalnie i czuć że wkręca sie ładnie ,ale jeżeli mam wszystko podpięte to jest problem i powoli się wkreca i tylko do 4000 obr. Jeśli ktoś ma jakies pomysly albo wie co to to byłbym wdzięczny ,bo juz nie wiem co dalej a Ibiza juz troche stoi,z góry dzięki ,pozdrawiam