Skocz do zawartości

Cichy975

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Cichy975

Informacje

  • Imię
    Cichy
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    Seat
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Cichy975

0

Reputacja

  1. Temat do zamknięcia podobno padło turbo całe zalane w oleju nie chciało ruszyć zobaczy sie co po wymianie
  2. Po podłączeniu do komputera wyszedł bład zbyt duze ciśnienie doładowania
  3. Po podłączeniu wszystkiego na vagu wyszła tylko sonda lambda Ale świeciła sie juz wcześniej ,bo mam pustego kata,chodzi mi o wąż wchodzący do kolektora wychodzący z intercoolera jesli go odepne z obojętnie której strony to wszystko gra,lub ten czarny gumowy,który wchodzi do tego srebrnego który wchodzi do turbiny,Po prostu jeżeli odepne któryś z tych węży po prawej stronie zdjęcia(ale to nie zdjęcie mojego seata tylko przykład)to wtedy obroty dochodzą do końca i wszystko gra a jeśli węże są podpięte to kręci tylko do 4000 obr i nie ma reakcji na gazie takiej jak powinna być obroty idą bardzo opornie
  4. Witam wszystkich serdecznie. Na wstępie powiem że mechanik wymieniał mi kilka rzeczy w moim Seacie Ibiza 2 fl Cupra 1.8t 2002r, mianowicie wymieniałem sprzęgło przeguby,drążki ,olej ,filtru itd,rozkręcił wymieniał wszystko fajnie ,Ale po złożeniu wszystkiego nastał problem a mianowicie :wciskam gaz i kręci tylko do 4000 obr ,ale jeśli wypne wąż idący do kolektora kręci już normalnie i czuć że wkręca sie ładnie ,ale jeżeli mam wszystko podpięte to jest problem i powoli się wkreca i tylko do 4000 obr. Jeśli ktoś ma jakies pomysly albo wie co to to byłbym wdzięczny ,bo juz nie wiem co dalej a Ibiza juz troche stoi,z góry dzięki ,pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...