Skocz do zawartości

Patryk850

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Patryk850

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wymiana zaworu na nowy rozwiązała problem
  2. Dokrecilem mocno zawór i ciśnienie się uspokoiło Auto odzyskało moc na zimnym przy temp 0 chwile po odpaleniu czuć szarpanie w silniku po 5 s ustaje spalanie jest wyższe niż wcześniej przed awaria pojawia mi się check engine od sondy lambdy Mogly paść wtryski od jeżdżenia w trybie awaryjnym ? Dlaczego nie wolno stosować używanych zaworów ?
  3. Mam problem ze swoją Audiczka A4 B8 2.0 tdi 170kM Zaczęło się od falujących obrotów miedzy 900-1000 brak błędów na komputerze moc pełna filtr paliwa wymienimy z 2 mies temu. Wiec zabrałem się za czyszczenie zaworu na listwie wyczyściłem tez czujnik ciśnienia paliwa nie przyniosło to rezultatów. Następnie zabrałem się za czyszczenie zaworu na pompie wysokiego ciśnienia. Auto przestało odpalać Pojawił się błąd p0087 zbyt niskie ciśnienie paliwa. Po wielu próbach (2dniach startowania na plaka) udało się uruchomić auto obroty falowaly nadal Więc zdecydowałem się na wymianę zaworu na listwie oraz na pompie i czujnika ciśnienia paliwa auto nie faluje chodzi równo jednak po przekroczeniu 2100 obrotów pojawia się błąd p0087(zbyt niskie ciśnienie paliwa) i auto przechodzi w tryb awaryjny. Na postoju można go przegazowac i błąd się nie zapala cisnienie paliwa podczas pracy na wolnych obrotach waha się od 21-25hpa opiłków nie ma w pompie mnie wiem już co robić nie mam vaga mam tylko interfejs diagnostyczny delphi czujnik ciśnienia paliwa zmieniony na używkę( ten z przodu ) reszta nowa Na starym i innym używanym czujniki ciśnienia jest tak samo czytałem o adaptacji zaworu n276 ale nic konkretnego nie znalazłem mit? Najdziwniejsze jest to dopóki nie ruszyłem czujnika na pompie normalnie auto jeździło tylko falowały obroty Wiec raczej pompa nie padła?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...