Skocz do zawartości

cbzo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cbzo

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Olsztyn

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia cbzo

0

Reputacja

  1. cbzo

    kontrolka hamulca + ABS

    Audi a4b5 1,9 TDI 96' Dzień dobry, Jakieś 2 dni temu przestał działać mi obrotomierz, prędkościomierz, wskaźnik paliwa oraz temperatury. Przeszukałem forum i znalazłem kilka postów o tym, że to wina okablowania. Odkręciłem więc deskę z zegarami i po lewej stronie (obrotomierz) w żółtej kostce znajdował się przetarty cienki czarno-biały kabelek. (wystawały z niego druciki) . To samo po prawej stronie w jednym z kabli (biały) dochodzących do kostki niebieskiej. Kabelki zostały "połatane". Przykręciłem wszystko z powrotem i wszystkie problemy o których wspominałem wcześniej zniknęły. Ale pojawił się kolejny. Migająca kontrolka hamulców na środku pomiędzy zegarami oraz jedna żółta od ABS i druga czerwona na prędkościomierzu. Przejechałem dla sprawdzenia jakieś 100 metrów i kontrolka od ABSów zgasła. Płyn hamulcowy jest. Odpiąłem przewód sprawdzający stan płynu i kontrolki dalej się świecą. Załóżmy, że działając przy tych dwóch przetartych kablach - uszkodziłem jakiś inny odpowiadający właśnie za te kontrolki. To logicznie myśląc, te kontrolki nie powinny się w ogóle świecić. Tak jak to było w przypadku zegarów. Dodam jeszcze, bo może jest to istotne(ponieważ kontrolki znajdują się obok siebie), kontrolka od hamulca ręcznego działała cały czas i teraz też działa. Bezpieczniki powinny być ok. Moje pytanie brzmi czy myślicie, że naprawiając ten przetarty kabelek przywróciłem działanie tych kontrolek i to nic innego jak czas na wymianę klocków hamulcowych? Czy może posprawdzać któreś z bezpieczników? Jak tak, to które jeszcze za to odpowiadają? (w gnieździe o numerze 5 wymieniałem dzisiaj bezpiecznik) Z góry dziękuje za pomoc! oraz Szczęśliwego Nowego Roku wszystkim
  2. cbzo

    Wymiana mieszka

    dzień dobry. Wie ktoś może jak zdemontować mieszek w a4b5 z 96 roku? Szukałem filmów i postów odnośnie tego modelu samochodu ale nic nie znalazłem. Wystarczy podwadzić czymś te plastikowa obwódkę(może jest na jakieś zatrzaski)? czy jest to bardziej skomplikowane? Z góry dziękuję na odpowiedzi
  3. Dzień dobry. Tak jak w temacie podczas hamowania przy prędkości od 40 km/h w dół kierownica zaczyna dosyć znacząco drgać. Ponadto cały samochód zaczyna się 'bujać' jakby koło było scentrowane. Myślicie, że to może być wada którejś opony, czy może coś grubszego? Ps. przy większych prędkościach problem nie pojawia się.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...