Jump to content

shadow997

Pasjonat
  • Content Count

    66
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About shadow997

Informacje

  • First name
    Wojtek
  • Location
    Trzebnica

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    1B
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. shadow997

    Błędy

    Witam przem proszę o analizę logów zrobiłem na Pb ponieważ gdy przełączam na gaz to rozłącza mi vcds. http://vaglogi.pl/log-003_020_39m3c.html http://vaglogi.pl/log-115_118_2KB45.html http://vaglogi.pl/log-002_033_Hdi4VLg.html
  2. shadow997

    Termostat

    Witam panowie jak się okazuje jeden z mechaników wymieniał termostat I okazuje się że nie ma jednej śruby która przykreca się termostat mam pytanie czy ktoś z was zna moze numery tej śruby ewentualnie jaka założyć..? Proszę o pomoc ?
  3. Powodem był uszkodzony któryś z małych grzybkow nie wiem jak dokładnie się nazywają ale to one dawały cały ten efekt.
  4. Wszystko jest już sprawne a grzybek mam przy turbine tak jak emejcz mówi tak jest w avj. Dzięki za pomoc. I zadam jeszcze jedno pytanie tak na koniec na pierwszym i drugim biegu mam taki gwizd kiedy wbijam wyższe biegi to gwizd ustaje czy to może być uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssacym ewidentnie słychać ten głos z lewej strony z przodu kiedy się jedzie?
  5. Tak normlanie działa sprawdzałem go oryginalny już puszczał a ten działa normlanie.
  6. A ten grzybek mam przy turbine i mam jakiś zamiennik.
  7. Mówisz o tym grzybku w trójniku? Problem ustal kiedy wymieniłem te małe grzybki co są przy eżektor.
  8. Był robiony test na szczelność i wszystko co było uszkodzone to wymienione ale dodam Ci tylko że jak to wymieniłem to takie dziwne syczenie jest jakbyś z balona spuszczal powietrze.
  9. Wszystko na oryginalnych częściach zauważyłem tylko że przewód ktory idzie od eżektora w stronę deski rozdzielczej jest pękniety ale nie wiem czy to coś zmienia bo trzyma go opaska.
  10. Wymieniłem przem i dalej nic cały czas tak samo odma wczoraj została wyczyszczona więc nie może być zatkana.
  11. Dziś spróbuję włożyć cały nowy zestaw zobaczymy co się stanie i dam znać.
  12. Eżektor niestety z toprana a zaworek mam z vaico.
  13. Te zaworki to już chyba 5 wymieniłem z ASO jeszcze nie miałem spróbuję. A i jutro wrzucę logi przem.
  14. Proszę o pomoc ? dodam tylko że jak wyciągnę bagnet od sprawdzania oleju to korek podskakuje jak wloze go z powrotem to znów zaciąga.
  15. Witam panowie i kolejny raz proszę całe zaplecze mądrych ludzi o pomoc mam problem z audi a dokładnie węża który idzie z eżektora do kolektora ssacego który jest wymieniony kolejny raz i cakczy czas robi się jak naleśnik kiedy odpale audi cała odma wymieniona wszystkie przewody wymienione już nie mam pomysłu. Korek oleju cały czas jest zasyssany.
×
×
  • Create New...