Skocz do zawartości

Bartek1583

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Bartek1583

Informacje

  • Imię
    Bartłomiej
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Witajcie. Kupiłem niedawno B6stkę z silnikiem 1.8T BFB 163km Manual 5b. Co się okazało.. wcześniej była w multitronicu lecz ktoś przełożył skrzynię na manual. Podczas jazdy i wciśnięciu pedału sprzęgła obroty wzrastają na 1/2sek po czym bardzo wolno opadają. Kupiłem czujnik sprzęgła, wymieniłem...nadal to samo. Mówię - sprawdzę podpięcie tego czujnika. Gdzieś na forum znalazłem wątek o podłączeniu lecz DIESEL... jeden kabel podłączyłem do kabelka CZERWONO/BIAŁEGO od czujnika hamulca zaś drugi kabelek jest wyprowadzony aż do ECU pod maską i wpięty w puste miejsce w kosce ECU gdzie powinien być CHYBA podłączony do kabelka o kol.zielono/szary idący przez 17pinową białą kostkę pod sterownikiem silnika. Samochód tak jakby nie widział czujnika, na VAGU wartości się nie zmieniają po wciśnięciu/puszczeniu sprzęgła, tak jakby go nie było. Może wiecie gdzie dokładnie i jak powinien być podłączony ten czujnik??? Dziękuję z góry za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...